Tasarım genel olarak benim hoşuma gitti(tabiki bir eski NSX değil)
Arka çok boş kalmış adam akıllı bir spoiler harika dururdu.
Printable View
Tasarım genel olarak benim hoşuma gitti(tabiki bir eski NSX değil)
Arka çok boş kalmış adam akıllı bir spoiler harika dururdu.
Eskisi degil tabiki ama unuttugunuz bisey var gunumuz araclarinin hangisi 90 larin tasarimiyla yarisabilir tasarim yapabilirki ? 90 larla simdiki araclari karsilastirirsak hicbir markanin modelini sevemeyiz. Boyle dusunmekten vazgecmemiz lazim. Bence araci kendi kulvarindaki araclarin tipiyle tasarimiyla karsilatirin ozaman bence guzelligini farkedebilirsiniz. Sahsen ben ilk bakista begendim zaten piyasaya karisip gozler asina oldumu bicok kisi begenmeyede baslicak eminim. Tipi bir kenara birakirsakda alt yapi ve yol tutusu yuruyusu ile Honda ruhuna yarasir bir gtr gibi japonlarin adini yukseltebilecek bir arac olmasini umalim.
Amerika'da 155bin dolar. Burada %145 ötv + %18 kdv ile 400-450bin dolar olacak demektir. Kimse de almayacak. Şimdi nasıl insanlar TR'deki nadir NSXin fotoğrafını paylaşıyor, gümrüğe sövüyor, zamanında kimse almamış diyorsa bundan 25 sene sonra da aynısı olacak demektir. Bir veya iki tane girer, bütün millet peşine düşer.
Ben cok begendim ciksinda gorelim surelerini yol tutusunu falan
1.5 motorlu i8 fiyatına bir bakın sonra bunun olabileceği fiyati düşünün :D
hatta nsxi geçtim , typerın bile 150-200tl olacağına göre o alacak bir elin parmagını geçmez, nsx'de tek parmagı geçmez heralde :D
Araç benim çok hoşuma gitti gerçekten, diğer japon araçlarına filan baktığımızda hiçbiri modifiye edilmeden duramamış hatta gt-r çıktıktan 1 ay sonra japonyadaki manyak hınzır kuzenleriniz aracı mod.lamışlardı buda aynı sekilde olucak kanımca kaldıki spoiler vs. vs. bu araca üretilicek ekstra marka ürünlerle görselliğinin hit!'lere çıkmasıda cabası olucak gün sayın satışından 1 ay sonra filan modlarlar.
Birde markalar günümüzde öle 5 yıl üretmek için araba yapmıyorlar büyük bir üretim hatası olmadıkça araba üretimde kalır nsx suşi nsx la pompei nsx el pompier nsx la pompino vs. diye varyasyonlarıyla verir veriştirir.
Aracın TR fiyatına gelirsek bakın ne kadar çok adam alıcak bu aracı değil 1 milyonun üstünde bile olsa günümüz şartlarında fakir = çok fakir zengin = çok zengin olduğu için gırla satarlar bu araçtan TR'de birkaç bilgili abimiz dışında aracı alan adamlar belli az çok anladınız siz onu ;)
geçmişten kopmuş olmasaydı muhabbetine katılıyorum ama aracı başlı başına ele aldığımızda ben çok beğendim açıkçası. İddaa edildiği gibi de başarılı olursa yol dinamikleri efsane bir araç olacaktır kesinlikle.. ama fiyat cidden astronomik rakamlarda olacaktır ve bizde biryerlerde rastlar mıyız acaba canlı görsek diye ümit ederiz sadece.
çok güzel olmuş.
Guzel.olmus bence... Alacaklar hayirini gorsun...
Ep3 icin de zamaninda tipi berbat denmisti, fn2 typer icin de.sonra görüşler nasil olduysa bir anda degisti herkeste :) eminim bu da öyle olacaktir.. fiyat konusunda bişey diyemiyorum o paralara cok cok daha güzel araclar var
NSX'in ve R34un tasarimi hala cogu supersportu bence ezmektedir.. Muhtesem bir Skyline ve Supradan sonra, Hondaya bu NSX yakismamis..
Acikcasi hayallerim yikildi, motoruna lafi olanin dili kopsun :D
kendim için konuşayım gtr35 ilk çıktığında hiç beğenmiyordum. şimdi ilk sıralarda yeri alıyor :D
aracın kendisini biraz amatörlerin elinde göstermesi gerekiyor bu tanıtımlar vb haricinde.
Çok şahane olmuş, logoya bu kadar takılmayın bence. :)
Eski NSX bir MR spor arabaydı coupe tasarımlı orta hali birşeydi bence, Bu bildiğimiz exotic birşey olmuş bence NSX lik yada Honda nın Spor otomobilinden uzaklaşmış gibi çok fantastik olmuş.
Gerçi yeni çıkan çoğu otomobil 'gelecek' kafasında tasarımlar olduğu için
Eski kasa üzerine çalışsalar sanki çok daha güzel bir şey çıkarmış gibi geldi bana.
yeni Ford GT'de aynı fuarda görücüye çıkmış, bu daha deli bişey olmuşşş
Eskiye nazaran yeni motor V8 degil V6 TwinTurbo, 600HP
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...01-876x535.jpg
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...02-876x535.jpg
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...03-876x535.jpg
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...04-876x535.jpg
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...05-876x535.jpg
http://blog.caranddriver.com/wp-cont...06-876x535.jpg
'Sadık Özyer' mesaj kutun doluu
efsane olmuş
ön kısmın genel silüeti bmw i8.
arka kısımda ise aston martin edası var, özellikle stoplar.
radyatör ızgarası mazda modellerinden esinlenilmiş gibi.
tepeden baktığımızda da audi r8'i izliyoruz sanki. (ilk fotoğrafın içindeki görüntü)
tıpkı yeni corvette'nin tasarımı gibi aracın tüm kimliğini ve tasarım ruhunu bitirmişler bunlar.
ford gt'ye ise diyecek laf yok, mükemmel olmuş.
kişisel görüşlerimdir...
Forda uzuldum bari iki tip motor koysalardi one lan 6 silindir amerikanmi olur
Honda'dan anca böyle birşey çıkardı zaten, Önden r8 arkadan aston martin :)
yeni nsx i r8 e benzeten bi tek ben değilmişim :D
Teknigi ne olursa olsun Tr de 1-2 kisi haric $400k + veripte honda/acura alacagini sanmiyorum ***** gosterise merakli milletiz aa hondayami biniyor dedirtmeyiz gidip ferrari aliriz. Ilk bakista benimde pek hosuma gitmedi keske eskie biraz sadik kalinsaydi ( ford gt gibi ) dedim ama zamanla gozler alisacaktir .
GTR a rakip
ya sene olmus 2015 hala eskisi gibi olmamis yorumlar var yapmayin allah askina bence yine ismine yakisir bir arac cikarmis ve gucude masallah dedirten cinsten olmus
çok mclaren bi çizgisi var sanki ama?
McLaren'lerin çoğu karasör tasarımını zaten HONDA yapıyor. Örn: McLaren F1 (1994)
http://www.the-blueprints.com/bluepr...en-f1-1994.png