User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Aracı ilk sefer calıstırırken zorla calısması bogulması?

  1. #1
    firatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Aracı ilk sefer calıstırırken zorla calısması bogulması?

    Merhaba beyler herkese hayırlı günler

    Aracta birkaç saat kullanmayıp sonra marsa bastığımda cok boğulur gibi oluyor ama çalışıyor, göstergedeki birçok ışık yanıyor sonra sonuyor normal hale geliyor hersey, bundan sonra bidahaki ust uste calıstırmalarımda sıkıntısız çalışıyor orda sorun yok ama belli bir zaman geçip çalıştırınca oyle değil. bujiler 5-6 bin km olmadı değişeli bobinlerde oyle. nediyorsunuz beni yarı yolda bırakırmı durum

    saygılar

  2. #2
    tayf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg varsa eger gaz kesıcı valf arızalanmıstır , gazı kesemedığı ıcın motor boğuluyordur

  3. #3
    firatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpg varsa eger gaz kesıcı valf arızalanmıstır , gazı kesemedığı ıcın motor boğuluyordur
    lpg yok hocam

  4. #4
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı problem bende de var ilk marşta soğuk motorda tekleyerek mi çalışıyor?

  5. #5
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alternatörü ve aküyü ölçtürün.. elektrik dalgalı geliyorsada yapabilir bunu. Bu durum akünün, bitmişliğinden vs olmuyor, aküden kaynaklı yada alternatörden kaynaklı bambaşka bir sorun olabilir.
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  6. #6
    firatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drivertech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı problem bende de var ilk marşta soğuk motorda tekleyerek mi çalışıyor?
    evet mars nerdeyse basmayacak gibi olurken gurultulu sekilde çalışıyor, gaz vermeden.

  7. #7
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız enjeksiyonlumu ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #8
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de sabah saatlerınde ustaya baktırıcam rölanti motorundan şüpheleniyorum ayrıca ayarsızlık var gibi sanki araba hava yakıt karışımını yanlış yapıyor gibi hissettiriyor gaz verince normal ama kendi kendine bırakırsan 100 200 300 400 kademe kademe çıkıyor araç .. Neyse çözüm bulursam yarın yazarım yine geçmiş olsun büyük birşey değildir inş.

  9. #9

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ejeksiyona bakın derim

  10. #10
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakıldı arkadaşı bilmiyorum ama ben tps ayarına kadar girdim distirbütör vs boğaza kadar girdim ama halen aynı beyinden şüpheleniyorum ya da pompadan

  11. #11
    emrah-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim araçda ilk calıstırdıktan sonra 30 saniye felan kendi kendine bogulup patlatarak çalışıyor, ben hafif gaza basılı tutarsam sorun yok. , rölantim köpek kuyrugu gibi dalgalanıyor aracın gaz tepkisi çok zayıf.. gaza basıp bırakırken egsozda patlatmalar oluyor
    BOYASIZ GÖÇÜK DÜZELTME ' PDR DENT REPAİR

  12. #12

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç nedir?
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  13. #13
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjektörleriniz sızdırıyor sanırım.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  14. #14
    emrah-58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cooper 1.6 120hp peugeout -bmw ortak motor
    BOYASIZ GÖÇÜK DÜZELTME ' PDR DENT REPAİR

  15. #15
    firatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ejeksiyona bakın derim
    evet araç enjeksyiyonlu, nissan 350z.
    enjektorden olsa çalıştıktan sonra tekleme yada herhangi bir belirti olur diye düşünüyorum siyah duman falanda yok göze batan.

  16. #16
    firatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle birsey buldum bir kaynaktan, eger mümkünse sorun aküde demektir.

    Büyük ihtimal aküdür,aracınız çalıştıkdan sonra dinamo aküyü şarj ediyor toparlanıyor,sonraki basışınızda rahat çalışıyor fakat 2 saat sonra akü deşarj oluyor basmakta zorlanıyor.

  17. #17
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç beygir bir gün önce nekadar arpa verdiniz ?

    otomobil 72 camaromu 2000 fiesta dizelmi?

    önce detay sonra sorun ve çözüm fikirleri lütfen ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  18. #18
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı firatgs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet araç enjeksyiyonlu, nissan 350z.
    enjektorden olsa çalıştıktan sonra tekleme yada herhangi bir belirti olur diye düşünüyorum siyah duman falanda yok göze batan.
    akü alternatör ölçümü kış aylarında otomobil sahiplerinin genel çözüm yolu .
    bu değilse ateşleme sistemi bujiler enjektörler test.
    buda değilse kompresyon testi .
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  19. #19
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt hattı sürekli belirli bir basınca mağruz kalır motoru stop etseniz dahi fuel rail içerisinde basınçlı yakıt bulunur.Ucuna pislik gelmiş kirlenmiş enjektor nozulu yatağına tam oturamadığından uzun vadede silindir içerisine basınç yüzünden işeme yapar buda ilk çalıştırmada motorun boğulmasına neden olur.

    Sizin probleminiz kesin budur demiyorum ama %80 böyle bir durum söz konusu.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •