User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Kargo şirketinin kargoya hasar vermesi

  1. #1
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kargo şirketinin kargoya hasar vermesi

    İyi günler öncelikle

    İnternetten akvaryum siparişi verdim.Kendim mesai saatlerinde olduğu için altımızda esnaf bi abimiz var tüm kargolar ona gelir o teslim almış.Bugün öğlen teslim almış kargolarıma genelde hiç dokunmaz bugün akşam iş çıkışı bi hevesle aldım eve geçtim bi açtım param parça olmuş.

    Normalde prosedür kargo teslim alınırken tutanak tutulması.Sizce burada yapmam gereken nedir bu işin içinden nasıl çıkabilirim?

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun. Bir hak iddia edemezsiniz. Tutanak o An tutulmalıdır. Bu arada cam taşıtılması uygun değildir 2. Kargolar bu işi yemiş yutmuş
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    119 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Kuruma göre değişir..

    Vatan Bilgisayar'dan ev telefonu sipariş etmiştim, kargomu güvenlik görevlisi almış.. Pakedi açtığımda, ürünün kutusunun boş olduğunu ( sadece şarj cihazı mevcuttu, telefon yoktu ) gördüm. Haliyle tutanak da tutulmamıştı.. Bir kaç telefon görüşmesi, biraz sosyal medya biraz da şikayetvar.com ile sorunumu çözdüm, yeni telefonumu aldım.

    Eğer akvaryumu satan kurum da bu şekilde müşteri memnuniyetine önem veren bir yerse, irtibata geçerek sorunu çözebilirsin. Ancak bu tamamen iyi niyet çerçevesinde olur, resmi olarak herhangi bir yaptırımın olamaz.

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    firmanın kargo firması ile olan anlaşmasına gore değişiyor

    mesela biz ups ile çalışıyoruz ve herşeyi anında onlara fatura edebiliyoruz ozellikle tv hasarı çok yaşanıyor bizde

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5
    Işık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kutuda hasar yoksa kargo firması kutunun içinde oluşan hasarı kabul etmiyor.
    Ancak gönderici firmayı ikna edersen hasarı onlar karşılar. Zaten içinde akvaryum varsa göndericiden kutu içindeki içerik kırılırsa sorumluluk bana aittir diye tutanak imzalatmışlardır.

  6. #6
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Chicago - USA
    Mesaj
    2.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca gönderirken sigortalı olarak mı gönderildi ? Bir aralar ufak bi ücret karşılığı ürünü sigortaliyorlardi.

  7. #7
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam bugün gittim kargo şirketine durumu açıkladım durum tespit raporu diye bi rapor tutuldu ürünü geri gönderdim sorumluluk benden çıktı yani akvaryum cam 2.el elektronik vs taşınmaz felan dedi şirket ile kargo şirketi arasındaki anlaşma doğrultusunda gerekeni yapacaklar artık

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •