Konu dışı ama Doğuş tek kapı Golf getirmiyor mu?
Ayrıca konu sahibi arkadaş söylenilen tavsiyeleri dikkate alsın bence. Rocco ve 90 küsür rakamlar çok bana göre.
Çıktığı günden beri kabuk değiştiremeyen bi model
Printable View
Konu dışı ama Doğuş tek kapı Golf getirmiyor mu?
Ayrıca konu sahibi arkadaş söylenilen tavsiyeleri dikkate alsın bence. Rocco ve 90 küsür rakamlar çok bana göre.
Çıktığı günden beri kabuk değiştiremeyen bi model
90 bın vericek olsam üstüne koyar bekler kış gibi 218 cabrio alırdım veya a3 cabrio ikisinide test etme imkanım oldu çok keyifli araçlar.
160 lık hem SC hem Turbo TSi ların son ürünü..
150 lik olan Leon ACT, Golf 7 vs de kullanılan sadece Turbolu olan model.
Tamam yazılım ile Twincharge olanın verdiği güce ulaşmıyor ama egzoz sesi yine 160 lığı aratmaz doğru uygulamalar ile DSG çok güzel patırdamasını sağlıyor eğer istediğiniz o ise.
Fiyat için ise zamanında araçlar daha ucuzdu, şimdi daha pahalı.. Dolayısı ile fiyatlar normal bence.
Bende kesinlikle fırtına mavi tavsiye ederim , diğer renk scirocco sahiplerinin bakışlarından anlayabilirsiniz rengin güzelliğini :) acaip bir şekilde ilgi çekiyor araba renginden dolayı , tecrübe ile sabittir :)
Mavi scirocco bana sari 106 gibi geliyor artik cok kaliplasmis dikkatimi okadar cekmiyor. Altin sarisi gibi bi renk var yeni scirocco'da kesinlikle tercih edilmeli hemde cok az var. bu kadar yildir kasa degistirmeyen bir arac icin extrem ve az olan renkler bi nebzede olsa daha klas duracaktir. Tabiki tamamen kendi gorusum bu. ayrica ben olsam act motor alirdim, yeni herzaman yenidir.
zevkler ve renkler tartışılmaz tabi benim tercihim mor renk olurdu. bir ara niyetlenmiştim ama dediğiniz gibi 95 gibi buldu fiyatı sonra vazgeçtim o paraya verecek olsam biraz daha ekleyip kesinlikle A200 AMG pakete yönelirim. bazı arkadaşlar tavsiye etmiyor ancak kesinlikle işçilik ve iş dizayn bana göre rocco dan daha iyi ve aracın kırmızı rengi gerçekten çok güzel(bana göre) :-). sizin neye ihtiyacınızın olduğu çok önemli, ben genelde genç arkadaşlara sedan önermiyorum, zaten yaş ilerleyince mutlaka sedana geçeceksiniz :-)
Aracı aldıktan sonra yükleyip gazlamak istiyorsanız rocco, eğer görsellik, prestij, önemli kızları etkilemekse A 200 tercih sebebidir.
mevcut durumda ne rocco ne cupra ne de Golf bu kriterde A 200 yaklaşamaz bile :-)
Siroccoyu bi turlu sevemedim ama illa alinicaksa act motor gelicekse bence daha mantikli olur sehir ici vs cok daha kullanisli verimli 3300km oldu ciddi memnunum
Act motorlu scirocco gelicekse mantıklı.
Yoksa eski 160hp motor çok mantıklı gelmiyor bana.
Teknoloji olarak çok eski.
Act çok iyi bir motor...
F20 1.18i de bakılabilir
1.4 tsi motor alıp 210hp lere çıkıp spor araba duygusunu yaşatabilen,
direksiz kapısıyla, sportif iç mekanıyla, güzel egzos sesiyle bir yazılımla 200küsür beygirlere çıkan DSG sayesinde catur cutur vites atip sahibine çok daha hızlı bir araç kullanıyormuş hissi veren bi araç rocco.
evet kullanan tayfa arasında apaçi olan salak sacma modifiye yapan insanlar yüzünden imajı kotu olabilir ancak önemli olan sahibine verdiği zevktir aracın.
Yoksa ne bmw ler mercedes ler görüyoruz kroların elinde abidik gubidik.
A3 sedan diyenlere hiç bişey diyemiyorum spor tek kapı araç nere a3 sedan nere?
oldu olacak jetta dizel önerin bari yakıt ekonomis fln iyice saçmalansın.
96 bin tl lere çıkılıyorsa a200 amg bakılır ama 2. el.
illa sıfır alınacaksa çokta seçenek yok. Şu mercedesleri ve bmw leride gözünüzde büyütmeyin allah aşkına
rocco dan hepsi sıfır olarak daha pahalı ama vaadettiği sürüş zevki neredeyse aynı. (118i BMW ayrı tabi arka iter olduğu için)
onun da tipi çok sıradan maalesef.
Neyse sonuç olarak TR şartlarında spor araç hissi veren, 1.6 vergi dilimine giren, 2-3 bin tl büyçeyle 200 küsür hp lere ulaşan tek araba olduğu için bu araç bu kadar popüler oldu.
Dediğim gibi 2013 yılında 72 bin tl idi dolu bi rocco nun fiyatı.
Şu ACT motoruda bi araştırıcam allasen nedir bu kadar farkı diye
kesin daha az yakıyodur o yüzden mükemmel motor olmuştur TR için.
Şuanki piyasada malesef 90k scirocco için yüksek değil, bizde arada kaldık scirocco konusunda sonra 118i ye karar kıldık ama o sınıfta o şekilde malesef rakibi yok parasıda normal polonun 65-70binlerde gezmesi var bide.
Biz antalya doğuş oto dan bixenon+cam tavan+dsg160+beyaz renk için 93 bin fiyat almıştık
Yeni kasasını yaklaşık 2-3 ay kullandım,memnunmuydum evet çok memnundum fakat fiyatı fazla mı maalesef ki fazla..
Yakıt zaten klasik tsi sonuç belli bastığınız kadar yakar :)
Tek beğenmediğim yanı/dezavantajı mı diyim artık ne diyim fren pedalı çok yumuşaktı,dipte dozajluyodu ki izlediğim bir testte yine aynı şey söylendi,frenleri kötü demiyorum fakat öyle bi güvensizlik hissiyatı veriyo insana ister istemez.Bunun dışında herşeyiyle çok güzel araç fakat yeni 150 lil act yi beklemenizi öneririm.
typer geliyo typer :D
2012 Aralık ayında sıfır manuel rocco white edition'ı 61.250TL ye almıştım. (Bixenon,sunroof,18" jant)
Fiyatlar uçmuş resmen..
2011 Aralık'ta dsg metalik 59500 e almışım 160 lık.
2012 Aralık'ta 64 liraya 18 binde iken sattım.
Kullandığım süre içinde yol tutuştan hiç memnun kalmadım. Belki lastik Yüzünden belki başka birşey ama aracı hiç bir şekilde hissedemedim. Bunu paylaştığımda epey tepki de aldım sosyal platformda ama asıl satma sebebim bu oldu samimiyetim ile yazıyorum. Ayrıca 160 lık motor müsrif biraz. Zaten emisyon Değeri 147 idi. Şimdi Değişti mi bilmiyorum.
Lafın özü artık ekmeği yenmiş bitmiş ,kasasının hiç bir albenisi kalmadı bence. Ilk yıllarındaki çarpıcılığı veya teknolojik olarak bir artısı da mevcut değil iken 90 civarı parayı buna vermezdim. Ikinci el güzel birşey olabilir. Naçizane tavsiyem Sıfır ayarında ikinci el alternatifleri tekrar masaya yatırın.