evet bende farkettim :)
sonuç yanlis olsa da gidiş yolundan puan olur bence
http://i813.photobucket.com/albums/z...Exia/gauge.jpg
Printable View
evet bende farkettim :)
sonuç yanlis olsa da gidiş yolundan puan olur bence
http://i813.photobucket.com/albums/z...Exia/gauge.jpg
şu cvt nin nesini beyenmiyorsunuz onu anlamış değilim. performans+tüketim olarak bundan daha üstün bir şanzıman yok, araç sürekli en fazla güç ürettiği devirde hızlanıyor, dynoda güç eğrisinin aşşalara indiği kısımda değil... şanzıman keyfi diyecek olursak, otomatik şanzımanın zaten ne keyfi varmışki bunda diğerlerinden eksik bişey olsun. manuel ile kıyaslasanız hadi neyse...
çok yakışıklı ve çok pahalı :)
Günlük CVT'li Subaru kullanıyorum, yıllardır keşke Subaru bunu daha çok tork kaldıracak şekilde geliştirse de STi'da da olsa diyorum.
Araba hızlanırken maksimum tork kaç RPM'de ise orada tutuyor, tork düştü lagda kaldım derdi yok.
Hızlandıktan sonra ayağını çekince de devir düşüyor, hız sabit kalıyor veya az gaza basarken hızlanabiliyor.
Ben çok beğeniyorum, zevksiz diyenler 9000 çeviren bir araçta CVT denemeliler.
Bence tek kusuru, mesela kasisten geçtiniz sonra hızlanacaksınız, aniden gaza basınca devir 2000'den 5500'e fırlıyor, tabii araba hızlanıyor ama dışarıdan debriyaj kaçırıyormuş gibi bir durum oluyor. Yoksa virajda, hele sport moda alınca hiç devir düşürmeden arabayı en dolu olduğu devirde tutması süper, e ekonomisi de iyi, bence ciddi beygir kaldırabildiği zaman dsgydi smgydi pdkydı her şanzımanı çöpe atar. Şu anda 2xx beygir limiti var metal kayışların, o limit dört rakam olsa, ömür sıkıntı olmasa CVT'siz spor araç kalmaz...
Peki beyler Turbo bak egsoz +westgate ile o hayal ettiğimiz çaf cuf vroom sesleri ile gazlayabilirmiyiz :surucu::rolleyes::rolleyes:
araba sanırım resimlerdeki gibi değil , almanya sitesinde bakmıştım tamponlardaki ekler ve difüzörler almanyada bile 1700 2000 euro civarı tutuyor buradaki fiyatı düşünmek bile istemiyorum eger resimlerdeki gibi gözükmesi isteniyorsa
114 bin nedir yaw
Japonlar yine en güzelini kendilerine ayırmışlar. JDM versiyonda, digital klima, elektrikli koltuk vs. gibi özellikleri var.
direksiyonu polo direksiyonunu hatırlattı bana alaman tasarımına kayma gördüm sanki. arka stoplardan da pek haz etmedim şahsen saab sw'nin arka stopları gibi dikine bi tasarımla nokta olurdu düşüncesindeyim.
Bu şanzıman tesla modellerinde kullanılana benzer midir?
Krom çıtaların arka kelebekte bitip saçma sapan bir görüntü oluşturması dışında sevdim. Ama maalesef ülkemizde şansı pek yok... Bu arada ilk videoda debriyaj hakikaten kaçırıyor gibi :D Gerçi onda devir artar km sabit kalır bunda tam tersi. Tuhaf geldi :)
valla aile araabasi 1.6 Turbo...
alirim uygun fiyatli olursa
şanzıman hakkında pek bilgim yok hatta hiç yok :) ama aracın görüntüsü tasarımı içi falan bayağı şık duruyor. kırmızısıda bi farklıymış. sunroof yerine cam tavan daha iyi olurdu sanki.
Ben de kısa süreli kullananlardan biriyim. Hızlanması, sessizliği, konforu ve iç mekan genişliği bana gayet yeterli geldi. Özellikle arka koltukta dizlerim ön koltuğa deymedi ve tavanada kafam sürtmedi.
Avrupa'da satılan versiyondan 2-3 aksesuar eksiği var ama kullanım esnasında o özelliklerin eksiği zaten hissedilmiyor. 1,6 turbo awd bir otomobil olarak yakıt tüketimi de makul seviyelerde; ki gaza ne kadar bastığınız ile alakalı olarak ne kadar ekmek o kadar köfte durumu karşınıza çıkıyor. Ben gazlayarak kullandım 9,2lt ortalama tüketim değeri gördüm. Ağır abi modunda 5,8lt görülebilir. (görenler var :) )
Arkada ekstradan hava kanalı yok; açıkçası Subaru'nun ısıtma ve soğutma sistemi ve izolasyonu yeni modellerde daha iyi olduğu için arkada 2 tane hap kadar hava kanalının eksikliğini hissetmek mümkün değil. Keza, arka camlarda koyu olduğu için arkadaki yolcular aşırı sıcakta bile keyfinden ödün vermeyecek.
Otomobilde güvenlik donanımları dışında, sürücü odaklı çeşitli oyuncaklarda var; bunlardan biride turbo basıncını orta ekrandan görebiliyor olmanızdır. Yok diyenler olmuş, sürücü koltuğu elektrikli ama hafıza yok.
Öte yandan, süspansiyon/amortisör çok güzel ayarlanmış, ne çok sert ne de yumuşak. Hem konfor var hemde spor karakteri size hissetiriyor. Yamalı asfaltta ilerlerkende taş dökmediğiniz gibi hoplayıp zıplamıyorsunuz.
Servis maliyetleride korkunç boyutlarda değil; yanlışım varsa düzeltin, bu motorda triger kayışı yerine zincir var. Yani kayış kopar mı, ne zaman kopar düşünceleriyle paranoyak gibi otomobil kullanmıyorsunuz. Ayrıca, emsallerine göre de düşünceli ya da part-time çalışan 4wd sistemini kullanmıyor.
114K fiyatı yüksek bulanlar olmuş. 1.4 dizel Corolla ne kadar oldu? Ford C-max 1.6 turbo ne kadar? ...vs Bu otomobilin karşılığında ne var; 1.6tdi Skoda Octavia 4x4 var. Şimdi ona 92K verene kadar az daha verip daha iyi 4x4 sistemine sahip bir otomobil almak bence daha mantıklı.
Özetle, bence alınır, keyifle binilir.
@imprezaWRC
aynen katılıyorum hocam. Piyasada ki muadil araçların fiyatlarını incelediğimizde fiyatı verdikleri yanında makul bile denilebilinir.
kırmızı gayet başarılı görünüyor, arka kelebekte kesilen krom göze bakıyor, arka difizörler ve çift çıkış egzozda keza öyle ama basit halledilebilir şeyler :)
taşırım olarak gayet başarılı, turbo oluşu da cabası bence fiyatta uçuk gelmedi açıkçası.
Levorg'da o paraya çok donanım alınıyor. Silecek ısıtma (kar yağdığında herkes silecek kaldırır buz kazır sen bassarsın düğmeye hem buz çözülür hem silecekler yapışmaz, otomobilden inip uğraşmana gerek kalmaz), bluetooth, SI drive (kuzu veya kurt olabilme özelliği :D ), aux ve 5 usb girişi (oha), anahtarsız giriş ve çalıştırma ( anahtar cepteyken kapı kolunu tutman ile kapılar açılıyor, düşünme payı yok) , led farlar (başka markalarda dünyanın parası) , şerit takip sistemi, uzun far asistanı, kör nokta uyarı, geri giderken kör noktada kalan araç var ise sürücüyü uyarı sistemi, deri döşeme, elektrikli koltuk, çift bölgeli klima, direksiyondan vites değişimi, geri görüş kamerası (park sensörü niye yok diyenler çıkacaktır; geniş orta ekrandan o kameraya alışınca park sensörüne ihtiyaç kalmıyor), koltuk ısıtma...vs vs
Al bu donanımları birde otomobili 4wd yap abuk sabuk bir fiyat çıkacak. Bu otomobil tabiki bu paraya satılmamalı ama ötv yüzünden bu fiyata geliyor.
Ya hep söylüyorum, adam aynı paraya golf almış jetta almış a3 sedan almış. Bu adam aldığı aracı kötüler mi? Diğerlerini kötüler tabi. Bence performans amacı yoksa gayet hoş. Manuel seçeneği olaydı, yakında aftermarketi çıkardı bunun ne biçim olurdu. Ama en azından otomatikte olsa, hangi japon bozulmuşta bu bozulacak, dsgden kat kat iyidir.
Tup takiliyormu bunlara merak ettim sadece:D
Şanzıman değişikmiş...:icon13:
kırmızısı ciddi güzel yav :)
o gördüğün kumandalar manuel değil, otm klima kumandaları. vw de de çeviriyorsun bunda da çeviriyorsun bazı ayarlar için auto modda kullanmazsan eğer. hafıza yok koltukta sadece
Toyota bünyesinde oluşu geri görüş kamerası olup sensör olmamasından belli abi :D ama kamera öyle net ki sanki gece görüşü varmış gibi görülebiliyor hava şartı farketmeden zifiri karanlıkta dahi.
aynı donanımda geçtim 4x4 olmasını, golf vb almaya kalksan 120 bin civarı fiyat verirler sanırım.
corolla d4d premium 95+ fiyatta şuan bence parasına göre gayet makul bir araba, cvt şanzıman da tüketimde hakkaten "ne kadar basarsan o kadar yakar" dedirtir. yoğun dur-kalk trafikte 10lt üzeri ihtimali zor bence
lpdi takmak gerekir sanırım, 8 enjektöre nasıl tüp takılabilirse o şekilde takılabilir.
4 klasik, 4 te direk enjeksiyon için enjektör var çünkü yakıt sisteminde. gt86 motorunun destroked + turboed hali gibi bişey :)
Arkaya hava kanalı kesin yok mu? Belki ön koltuk altlarına koymuşlardır focusta olduğu gibi.
Donanım gerçekten güzel.
Memleketim için konuşursak ikinci elde değer kaybı VW'den falan daha çok olacaktır gibime geliyor.
deneme sürüşünü yaptım. torpilli bir sürüş olduğundan 1 saate yakın çeşitli şartlarda kullanma şansım oldu
inanılmaz bir yol tutuşu var yoldan hiç ayrılmıyor yağmurda zorladığınızda bile
Konforu çok iyi hertürlü donanımı var belki sunroof yerine cam tavan olsa daha hoş olabilirdi.
Turbo basınç göstergesi gaz pedalı göstergesi vs. bi sürü şey koymuşlar keyifli olmuş
diz mesafeleri ve bagaj hacmi tam aile aracı
Performans golf gt den biraz daha aşağıda sanzıman ve dört çekerden dolayı sanırım. Yakıt gayet güzel deneme aracı olmasına rağmen 8 li değerlerde idi.
Ben beğendim ailemizin bir sonraki aracı olacak
yorumlarda hep olumlu yönlerde. bakalım piyasamızda ne gibi bi yer alacak. genel olarak bir çok arkadaşımızında hoşuna gitmiş. bende aile aracı olarak düşünmedim değil bakalım ilerleyen günlerde neler olacak :) kullanan arkadaşlarda iyi kötü yorumlarını eklerlerse çok daha iyi olur almaya niyetlenen arkadaşlar için. şu anda sitemizde alan var mı acaba ?
aracın gerek tipi, gerek motorunu, gerekse şanzımanını çok beğendim, tam bir aile aracı, evlenip hemen almalıyım :D ...
cvt şanzımanı ilk olarak Forester'da 2.0 benzinlide kullandım daha sonra auris yaris corollada kullandım çok memnun kaldıgım çok eglenceli bir şanzıman keza manuel kullanırken okadar hızlı vites degişiyor ki kaptırıyorsunuz kendinizi :)
SW aşkım kabarmışken bunu görmek hiç iyi olmadı :D
gücümüz buna yetmez ama sonunda gidip bi sw impreza alacam :)
Araç şu anda tek paket olarak gelmekte. En yüksek donanım seviyesi olan GT-S paketi ile. Yurtdışı pazarında 2.0T motorları mevcut ancak 1.6T getirebiliyoruz mevcutta. 2.0 gelmesi de planlanmıyor. Donanım, AWD Sistem, amortisör sistemi, ve şanzımanıyla oldukça iddialı ve piyasa şartlarına göre 4x4 bu görselde, donanımdaki bir araç için fiyatı da makul kanımca. Station kasa tipinde olması, alışıldık bir araç olmamasına rağmen beklentimizden daha güzel satıyoruz. İlerleyen zamanlarda da artacağını düşünüyorum açıkçası.
Geri görüş kamerasını gece ışıksız ortamda bile kullansan biri hayrına sokak lambası yaktı bile dedirtiyor. :)
Arkadaki yolcular için koltuk altından tabiki havalandırma kanalları var; ön koltuk ortasındaki kol dayamanın arkasında ekstradan hava kanalı koyulmamış; onun yerine usb ...vs bağlantıları var. Bence o bağlantılar iki tane uyduruk hava kanalından daha faydalı donanımlar.
Her şey çok güzel bence. Keşke manuel opsiyonu olsaymış.
2.5 senedir XV kullanıyorum. Tek eksiği motordu, onu da 1.6t ile çözmüşler. Aklım kayıyor valla XV'yi satıp levorga mı geçsem diye.
Dün akşam canlı canlı kırmızısını gördüm. Rahat inceleyim diye yol verip ışıklarda yanına geçtim. Dıştan duruşu sw sevdalılarına boyun kırdırır :D Çok iddaalı duruyor benim çok hoşuma gitti.
imprezanın gelmemesi levorgun satışlarını arttıracağını düşünüyorum, ileride dizel seçeneği yada 2,0 benzin seçeneği gelirse tadından yenmez
escobar ve hakan varmı böyle bir düşünce duyduğunuz?
Yalnız çok canlı ya. Araca bayıldım. Helal olsun adamlar yapmış !
Forumun aklına karpuz kabuğunu düşürttük iyimi :D
bu foruma lazımdı böyle bi yeni yüz alacak olanlara hayırlı olsun diyelim şimdiden :)