User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Eg kasa 1.5 motor swaplama ?

  1. #1
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Eg kasa 1.5 motor swaplama ?

    Herkese merhabalar.

    Piyasada bulunan 3 kapı si'ların çoğunun durumu *****...

    Onun yerine, yine aynı kasa kupası düzgün 1.5 ex alıp swap yapabilir miyiz? (b16 veya b18 ile)
    Örnek:
    Connecting Site...

    Swap yaparken teknik olarak sıkıntılar tabi ki olacaktır.
    Ancak imkan dahilinde midir?
    Bir de böyle bir swap işleme 5.000b - 7000b arasında bir maliyete yapılabilir mi?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    İyi Forumlar...

  2. #2
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.425
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapılır tabi neden yapılmasın, bütçe dahilinde k20 de koyarsan b16 da d16 da. Ama 5-7bin arasına yapabileceğini hiç sanmıyorum. Motoru kaça almayı düşünüyorsun ki o paralara bitirmeye bakıyorsun?

  3. #3
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araklar kampana olur benzin pompa tesisatı çekmen gerekebilir diye biliyorum çünkü onlar karbüratörlü olduğundan dolayı sistemi farklı gerisi aynı zaten
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  4. #4
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvallah

    Diyelim ki 1.5 aldık b16 motor swap ın, bize herşey içinde maliyeti ne civarlarda olur beyler?
    Birde ruhsatta, muaynesinde sıkıntı çıkarır mı?
    Cevaplar için teşekkürler

  5. #5
    Kartal3urak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net Fiyat Vermek Zor Kendin Yapcaksan.. Ustan Anahtar Teslim Fiyat Versin.. b16a motoru 5e 7 ye alırsın da o paraya teslim alabilirmisin bilinmez.. ben k20 yapıyorum şu anda 30'dan fazla gidiyo
    Oem Yedek Parça
    Oem Çıkma Parça
    Hondacikmamotor.com

    AKINCI GARAGE

  6. #6
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kartal3urak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Net Fiyat Vermek Zor Kendin Yapcaksan.. Ustan Anahtar Teslim Fiyat Versin.. b16a motoru 5e 7 ye alırsın da o paraya teslim alabilirmisin bilinmez.. ben k20 yapıyorum şu anda 30'dan fazla gidiyo
    Kolay gelsin, Allah utandırmasın diyelim...
    O zaman kafadan 10-15 gibi üstüne gider diyelim.
    Ve temiz eg 1.5 aramaya başlayalım
    Cevaplar için teşekkürler

  7. #7
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de unutmadan sorayım üstadlara;

    Bu 1.5 ex lerde hangi motor var. Bildiğim kadarıyla hepsi non-vtec değil mi?

  8. #8
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkalara si taşıyıcıları ve poryalarıyla disk kaliperle arkalar diske çevrilir. rekor çekilecek, fren merkezi değişecek, pek para tutmaz. kalan şeyler aynı zaten si ile, swap yapılacak çünkü. eg kasaya hem orjinal motoruyla aynı yöne döndüğü için hem de daha uygun olacağı için b18c5 en makul swap bana göre. az pahalı olsa da sonuç gayet yeterli olur, k ile ya da h ile uğraşmaya aradaki fark değmez düşüncesindeyim.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  9. #9
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer bikaç bişey elinizden gelmiyosa, uğraşmaya maddi manevi gücünüz zamanınız yoksa , tanıdığınız işten tamamen anlayan ustanız yoksa , ve belirli bütceniz varsa girmeyin. evdeki hesap çarşıya uymaz.

    ef b18c5 swap suan 30 bin liraları geçti. .
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  10. #10
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçenlerde biri b18c5 satıyordu şanzıman tesisat beyin dahil 7.5 istiyordu. 7ye alınsa makul bence. tabi faturasını kargosunu bilmem, ama sanırım istanbuldaydı.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  11. #11
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkalara si taşıyıcıları ve poryalarıyla disk kaliperle arkalar diske çevrilir. rekor çekilecek, fren merkezi değişecek, pek para tutmaz. kalan şeyler aynı zaten si ile, swap yapılacak çünkü. eg kasaya hem orjinal motoruyla aynı yöne döndüğü için hem de daha uygun olacağı için b18c5 en makul swap bana göre. az pahalı olsa da sonuç gayet yeterli olur, k ile ya da h ile uğraşmaya aradaki fark değmez düşüncesindeyim.
    feh kpro emmeli motor açılmamış K gırtlak b18c5 i 5 lik yapıyor k 12-15 arası b 10-12 stock olanları b18 le uğraşılmaz trigerli distrübütörlü teknoloji nerde kaldı swapın mantıklı olanı zincirli bobinli K motor
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  12. #12
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer bikaç bişey elinizden gelmiyosa, uğraşmaya maddi manevi gücünüz zamanınız yoksa , tanıdığınız işten tamamen anlayan ustanız yoksa , ve belirli bütceniz varsa girmeyin. evdeki hesap çarşıya uymaz.

    ef b18c5 swap suan 30 bin liraları geçti. .
    Üstad; Araç hariç mi 30

  13. #13
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    feh kpro emmeli motor açılmamış K gırtlak b18c5 i 5 lik yapıyor k 12-15 arası b 10-12 stock olanları b18 le uğraşılmaz trigerli distrübütörlü teknoloji nerde kaldı swapın mantıklı olanı zincirli bobinli K motor
    tabi ki k veya h daha iyi, daha iyi olduğunu söyledim zaten. fakat rollingde düz boş yolda ona buna saplayacam derdi yoksa aradaki fiyat farkı ve swap kolaylığından ben b18 koyardım. günlük kullanımda boy farkı ölçmüyoruz, yeterli performansı daha ucuza sunacaktır. adam bütçe sıkıntılı belli, 4 bin 5bin tl fark değmeyecektir diye düşünüyorum.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  14. #14
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi ki k veya h daha iyi, daha iyi olduğunu söyledim zaten. fakat rollingde düz boş yolda ona buna saplayacam derdi yoksa aradaki fiyat farkı ve swap kolaylığından ben b18 koyardım. günlük kullanımda boy farkı ölçmüyoruz, yeterli performansı daha ucuza sunacaktır. adam bütçe sıkıntılı belli, 4 bin 5bin tl fark değmeyecektir diye düşünüyorum.
    Üstad ben dediğin gibi günlük kullanım için düşünüyorum. Düzgün vtec açsın temiz sıkıntısız gitsin bana yeter.
    Bütçe olarakta araç hariç 15-18b gibi düşünüyorum beyler

  15. #15
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkaları disk yapmak zorunda değilsin.
    insanlar yurt dışında evlerinin önünde yapıyor bu işi artık.
    oem honda malzemeleriyle yapılır, gayette güzel olur.
    aracın karbüratörlü depo yakıt tarafını değiştir, kulak aks falan çıkma parçalarla yaparsın, bunların bilgisini netten bulursun.
    elektrik işide yazıyor ama ben anlamam, bunu daha önce yapan biri çok kolay şekilde yine oem malzemeyle yapar.
    fiyatı kendin bul, b18c motor, swap için gereken oem malzemelerin listesi, honda swapta veya hobi olarak yapanlar nette yazıyor gerekenleri,
    trde fiyatı belli malzemelerin.gerisi işcilik.

  16. #16
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    feh kpro emmeli motor açılmamış K gırtlak b18c5 i 5 lik yapıyor k 12-15 arası b 10-12 stock olanları b18 le uğraşılmaz trigerli distrübütörlü teknoloji nerde kaldı swapın mantıklı olanı zincirli bobinli K motor
    gırtlak b18c ile type r ın videosu varmıdır?
    gırtlak b serisi hangi araç merak ettim

  17. #17
    jamoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkaları disk yapmak zorunda değilsin.
    insanlar yurt dışında evlerinin önünde yapıyor bu işi artık.
    oem honda malzemeleriyle yapılır, gayette güzel olur.
    aracın karbüratörlü depo yakıt tarafını değiştir, kulak aks falan çıkma parçalarla yaparsın, bunların bilgisini netten bulursun.
    elektrik işide yazıyor ama ben anlamam, bunu daha önce yapan biri çok kolay şekilde yine oem malzemeyle yapar.
    fiyatı kendin bul, b18c motor, swap için gereken oem malzemelerin listesi, honda swapta veya hobi olarak yapanlar nette yazıyor gerekenleri,
    trde fiyatı belli malzemelerin.gerisi işcilik.
    Kısaca çok uğraşırsak bi de milyarları saçarsak olur bu iş diyorsun
    Eyvallah hocam eksik olma

  18. #18
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gırtlak b18c ile type r ın videosu varmıdır?
    gırtlak b serisi hangi araç merak ettim
    gırtlak b18c civic si feh kpro emme civic si k sakaryaya sürekli gelioruz polo cuplarla denemeye
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  19. #19
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jamoka Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kısaca çok uğraşırsak bi de milyarları saçarsak olur bu iş diyorsun
    Eyvallah hocam eksik olma
    motoru set olarak alırsan (aks, şanzıman, elektrik tesisatı) gerisi çok para değil.
    tabii işcilik için birşey diyemem.
    stok için konuşuyorum tabii bunu.
    yükliycem dersen sonu yok.motor içine girmeden sadece filtre eksoz headers beyin emme gaz kelebeği ıvır zıvır belki 5 bin lirayı geçer.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •