Ben suan bunun canli ornegiyim bak. Satip m3 alicam galiba
335i al sanayıden uzak dur m3 de hersey carpı 3 olur
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
Normalde E46 M3 derim, ama 335i convertible olacaksa, 335i kesinlikle..![]()
2004 Mercedes-Benz W203 C230K1994 Opel Astra F GSi
Sanayideki sosyal bir yaşam için E46 M3 kesinlikle pişman etmez, fakat halihazırda başka hobileriniz var ise E92&E93 335 her açıdan çok daha mantıklı bir seçim olacaktır.
köşe başlarında yanlayacaksa gitsin Sierra 2.0 i gls alsın 10 bin liraya ya da E36 320 alsın 20 bine. O işini fazlasıyla görür 3 e atmadığı sürece. Yahu yanlamak için m3 alınır mı hele ki şase sorunlu E46 m3. Yanla arka şase ayrılsın hop borusanda 23bin liraya yeniden toplasınlar. Kimse m3 ya da 335 i gezmek için almaz. Alanların çoğu daha bayiden çıkıp köşeyi dönerken gaza oturuyor. İkisi içinde bence dertsiz başına dert alır. İkisinde de temiz araba bulmak zor.
IN BOOST WE TRUST
eski bir E46 M3 sahibi olarak çok açık ve net uzak dur!
eğer bir BMW sahibi oldun ve aman aman masraf çıkartmıyor be millet abartıyor diyorsan M3 sahibi olmamışsın demektir ve öğrenecek çok pis bir ders buna emin olabilirsin
1) bende vanos problemi birkaç bin kmde bile 2 defa arıza verdi, sensör değiştir ardına birkaç işlem daha yapıldı toplam 2500 kanada doları maliyet çıktı
2) 2 ayrı teker bilyesi değişti toplamda tam net hatırlamasamda 1200 kanada doları civarı tutmuştu
3) burası benim için en ama en acı tecrübeydi SMG pompası arızalandı ve tam 4000 kanada dolarım gitti
benim için kişisel anlamda masraflar burada bitmişti çünkü kısa bir tecrübeden sonra maalasef tatsız bir kaza yaşamıştım ve araç perte ayrıldı.
4) forumlardan,klüplerden tanıdığım birçok insanda arka subframe hasarı, çatlaması yaşandı, araç resmen süspansiyonu tuttuğu arka askılarda bulunan sac plakalardan resmen gözle görülebilir şeçilde çatlıyor ve tamiri çokkkk çokkkk zor olduğu yetmiyor gibi tamir sonrası aracınız resmen çakma bir M3 oluyor çünkü bütün yapısı, rijidliği ve orijinaliği bozuluyor.
bu 4üncü problemi türkiyede düşünemiyorum, kanada Toronto yollarında bana sert gelen bu aracı burada tahmin bile edemiyorum. problemlerin dahasıda varda inanın unuttum ve şu an bir toplantıya girmem gerek hızlıca hatırladıklarımı sıraladım.
açıkçası hızlanma son hız konularında neredeyse tamamen aynı olan, daha konforlu, satışı daha kolay, sigortası parçası bakımı daha uygun her yola gelebilen bir 335 çok çok daha mantıklı bir araç olacaktır derim.
m3ü alan adamın özelliklede türkiyede amacı gündelik kullanım olmayacaktır ve gündelik yedek aracı olacaktır oda şu demek o m3ün almış olduğu her km muhtemelen tecavüze uğraya uğraya alınmıştır,dikkatli olun iyice araştırın derim.
Alper abiye tamamiyle katılıyorum, yine de 2sinin arasında 335 tercih ederdim ...
Subaru
Technica
InternationaL
PSN: ekduncan
Şase ayrilmasi nasil olur aklim almadi ilkkez boyle bir sey duydum.eski arabalarda curikten cariktan olusmasi normalde yeni arabada hemde dunyanin gozu onunde olan bir markanin onemli bir modelinde boyle bir hata olmasi garip geldi :S
E46 M3 ve 3.35 te çok zaman geçirmiş biri olarak yorum yapayım (Hali Hazırda E46 M3 sahibiyim) Ses, Hissiyat ve heyecan olarak M3 bambaşka bir otomobil. Baştan aşağı M ruhuna sahip ve kesinlikle bambaşka bir tecrübe, Özellikle atmosferik tepkiler vs gerçek bir sürücü otomobili, gerçekten çok kabiliyetli bir otomobil ve temizleri zaman geçtikçe değer kazanıcak. AMA evet kocaman bir AMA tek araç olarak ASLA tavsiye etmem. Eğer hergün kullanılacak tek araç olarak alınırsa hem arabayı yorarsınız hem kendinizi.Sonuçta sıfır fiyatı gayet pahalı olan bir otomobil, ve parça ve running costları tabiki bununla paralel. Olabilicek en kötü şeyden örnek vereyim, Allah korusun diyelim yatak sardı, ki S54 şaka yapmayı hayli sever. Krank Liste fiyatı 12.000TL, Yağ Pompası 1900 TL, Yağ Soğutucu 1700 TL, Pistonlar CP vs alırsan 1200 dolar liste fiyatı var kargo gümrük hariç OEM 8 bin tl civarları olması lazım, Kollar yine 1600 dolar liste fiyatı var uzar gider... Şu saydıklarım motor toplama masrafının daha yuzde 60-70i. Yada Vanos sıkıntın yaşanırsa, 8000 tl sıfır fiyatı, basınç tüpü dahil değil.. Su pompası fiyatı en son 1700 tl ler civarındaydı. Yani işin özü E46 M3 varsa kenarda en az bi 10.000 nakit hep bulundurulması lazım. Subframe çatlaması engellenebiliyor ve tamiri Türkiyede gayet profosyonelce yapılıyor, Hatta eskisinden iyi oluyor. Öbür yanda 335 Gayet konforlu, hızlı bir günlük otomobilin verebileceği herşeyiyle sağlayan bir otomobil. Ama iki araç arasında ruh farkı var tabiki. Mühendislik olarak çok farklı araçlar. E46 Çok daha mekanik bir araç. Benim tavsiyem günlük ve tek araç olarak binilicekse 3.35 alınmalı.
LSX
Sizi üzmeyecek hatta oturup ağlatmayacak bi M3 bulabilirseniz ne ala ama ben olsam riske atmazdım 3,35 alırdım.
35 NFR 34 Seat Leon FR 1,4 TSI
42 HJ 932 Honda Civic 1,6 I-VTEC
42 FR 957 Seat Leon FR 1,4 TSI
42 FN 709 Honda Civic 1,6 IES
42 DSH 05 Honda Civic 1,6 IES
Google abimizde bir E46 M3 Rear Subframe crack 'de inan şok olursun kimisinin arasından bırak sinek geçmesini anakonda bile geçer devasa yırtıklar, açıkçası konuya dönüp bizzat bakana kadar bende bukadar kötü olduğunu bilmiyordum.
ve dahada kötüsü çok nadirde olmuyor gayet sıkça rastlanılan bir sorun hemde kaymak yüzeyli ülkelerde bile, türkiyedekileri düşünemiyorum cidden.
Benim zamaninda sifir aldigim E46 m3'un motoru degisti ve daha onlarca problem...
Sase yirtilmasi cokkkk sık olan bir hadise.
Ama oraya gelene kadar cokk dazla handikap var.
335 yanlamaz ne demek ya millet sahinle dönüyor
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)