Chris harris'inde videosu var abi how to drift diye sanirim mobildeyyim şuan tam adini unuttm onaada bakabilirsin
Printable View
Chris harris'inde videosu var abi how to drift diye sanirim mobildeyyim şuan tam adini unuttm onaada bakabilirsin
Hiç gerek yok videolara en iyi pratikle öğrenilir, toplanıp gidelim İstanbul Parka h-içi öğlen saatlerinde sakin oluyor :)
Geçen haftadan kısa bir kesit https://www.youtube.com/watch?v=saoXcEXDJsI
Chris harrisin M5'li videosu iyidir
Bible guzel de cok uzun Harris baskan yeterli
how to drift videosu m235i ile
https://www.youtube.com/watch?v=-LpPc8qutCA
Tavsiyeleri lütfen trafiği kapalı alanda gerçekleştirin :D
Ben Pendik teyim. Elimden bir şeyler gelirse yardımcı olmaya çalışırım. Daha önce kendi şahinimle yaptım birşeyler. Önden çekiş karda buzda bayağı oynamışlığım vardır. Hatta buzda karda ,amarok crafter gibi araçlarda hafif yanladığım olmuştur (arkadasını attırmak aslında öyle döndürmek değil).Bu iş anlatılmayla olmaz. Tabiki daha önce spor arabayla şansım olmadı :)
evet bir de bu vardı yeni bir video bi sefer izlemiştim, unutmuşum :)
benim dediğim şuydu:
https://www.youtube.com/watch?v=m2Vt3ybz0t0
Öncelikle mütevaziliğin ve egosuzluğun için tebrik ederim.
Boş alanda denemeler yapmak hem risk almama açısından hem daha cesaretli şekilde davranabilme adına en güzeli olur.
Arkadaşlar bir çok tavsiyede bulunmuşlar.
Şunu da hatırlatmak istiyorum kimse değinmemiş yada ben görmedim, rx8 zaten canını almadan yanlayabilecek kapasitede bir araba değil, çok güzel bir araç ancak gerçekten yetersiz bu tarz işler için, buda arabanın sürekli debriyajını tokatlamaya ezmeye birebir hale getiriyor aracı o yüzden farklı araçların videolarını izleyip ben niye bu kadarını yapamıyorum diye kafaya takmakta yanlış olur, bu tarz kullanımı öğrenmek için dengeli yavaş ve mantıklı bir araç.
Abicim oncelikle mutavazi tutumunuzla burda ilki gerceklestirdiniz bravo :) egoyu icat edenlerin bir çoğu malesef burada ve siz yaptiginiz hareketle,bundan sonra itiraf konularina öncülük yapmis olacaksiniz bence :) ki bazi arkadaslarda sizden güç alarak soylemis. Halbuki niye bukadar zor anlamiyorum. Toplumda alay konusu olma korkusu sanirim :) nacize tavsiyem oyunlar size mantigi göstersede adranalin vucudu sardiginda cogu insan donup kalir. Oyunda hunharca yanlarken kaza yapmak yeniden baslamanizla cozulur ama patladiginizda maddi manevi uzecektir. Refleksve soguk kanlilik herkeste ayni sonuclari vermiyor. Oncelikle sizin mantigini anlamaniz ve o adrenelinde tepkilerinizi olcmeniz icin yanlayan arkadaslarin yanına oturun bakin bakalim başlangıcı nasil yapiyor ve devaminda hangi tepkiler veriliyor.aracin o anki ani refleksi ne ? Ani bir durumda ne yapilmali nekadar mudahale edilmeli ? Video izlemek oyun oynamak tabiki fikir verir ama içerdeyken siz 'siz' olamayabilirisiniz. Oncelikle arkadaslarla olayi kavrayin sonrasinda kendi aracinizla deneme yaparken bilincli bu isi bilen adamin sag koltukta oturmasiyla denemelere devam edin. Ani bir durumda size mudahale ederek nasil devam etmeniz gerektigini soyluyerek gostererek sizin adranline yenilmenizi engeller. Spin bu isin zevkli tarafi . Prof drifter lar bile spin atiyor. Onemli olan spin attiginizda size veya baskasina bisey olmamasi. Genis alanlarda kuka koyarak surekli denemeler yapin. Tofasla baska aracla degil kendi araciniza alisin cunku her arac farkli tepkiler verir. Sadece arkaya daha kucuk sac jant ve bolca 2.el lastik alin ki hem aktarma organlarına az yük binsin hemde lastik masrafiniz min düşsün.
kısmet olursa ve çocukları sınava götürme işi bana kitlenmezse haftasonu ist parkın oraya çıkıp biraz deneme yapacağım
tüm videoyu paylaşırım birlikte güleriz :)
Abi işin en önemli detay ve noktasını unuttuk hepimiz .
Mp3 İ like to movit movit :D
Mühtemel o araçta Boss ses sistemi mevcut çünki ben öyle biliyorum , ve kulak doldurmayı bırak taşıp patlatır :D Sağır eder , Hemen bi Tokyo Drift ardından şöyle seri bir baslı havalı müzik serisi ciddiyim bırak araç kendisi yanlar asdfe :D
Bu arada gerekli tüm güvenlik,yanlama , ders ve notlarını elinden geldiğince herkesin tamaladığına inanıyorum. Sınav günü geldi çattı . Göster kendini :D
Daha olmadı Allah zeval vermesin , ay sonunda ben gelir , alır seni yanlıya yanlıya gezdiririm :D
1991 200E Çok Çaba Sarfetmeye gerek yok yanlamak için Takas Edelim İsterseniz Üstünü Altını Konuşuruz :D
https://www.facebook.com/Ilkay325i/v...r¬if_t=like
Tesekkurler simdilik dusunmuyorum
Baya bi amatör olarak bir gün buluşma çalışma fırsatımız olursa elimden gelen tavsiyeleri vermeye hazırım. Belli başlı kriterlerdeki hareketlerle başlarsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Kuka ile çalışmak şart. Boş alanda kontrolsuz yanlamak pek bi eğitsel olmayabilir. 5lik petlerden konfigurasyon çııkartır çalışırız. :)
Arenimo's RX8 :)
https://www.youtube.com/watch?v=5sSBorHmXrE
dün akşam iş çıkışı yağmuru ve yollarıda bahane ederek tek elle çekim yapıp tek elle yan vermeyi denedim sokağa girerken..aslında güzelde oldu ama çekimden bi mok anlaşılmıyor
fakat benim sorum başka :)
şimdi benim yanlayamamamın başlıca sebeplerinden biri kapattığımı sandığım dsc miş
dün bahsettiğiniz gibi basılı tuttum DSC TSC kapandı ekranda kayan araba resmi DSC off yazısı çıktı buraya kadar ok..Yanıda verdim kendimce onda da sıkıntı yok ama birdaha dsc yi aktif hale getiremedim..Aracı stop ettikten sonra normale dönüyor doğru olan bumu yoksa başka şekil varmı tekrar aktif edebilmek için?
stop edince zaten açık haline geri döner aynen dediginiz gibi. ama aynı actıgınız gibi devreye sokarkende bikere bas cek degilde uzun uzun bastınızmı :) ?
https://www.youtube.com/watch?v=apS2vUhvEDc
ustad bu herifin kanalini takip edebilirsin,gayet detayli anlatiyor yan vermeyi :)
herif 900 dolara işin içinden çıkmış ,yine moraller bozuldu
amerikaya gidiyorum :) gerekli şartlar için bilgilendirir misiniz ? 900 dolar... 900 dolar... vay anasını :)
800dolara e46 323 varsa 1000dolara 330i vardır. Ben gidiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=-LpPc8qutCA
Budur abi..
güneş açtığından beri arabayı kullanmıyorum desem yeridir.motora geçiş yaptım 2 haftadır
dün hafif yağmurlu ve çiseliydi arabayıda uzun zamandır kullanmıyorum diye onunla çıktım.
dediğiniz gibi dsc tsc ne varsa kapattım ve verdim coşkuyu :) evet yan vermek kolaymış biz alet edevat kapatmadığımızdan kasılıyormuşuz
yakında DK videolarım gelir desem de inanmayın :) bu haftasonu plan proje olmazsa ufak bir çekim yapmayı düşünüyorum
bilgi ve destek veren tüm arkadaşlara teşekkürler beni sizler yarattınız :)
kolay gelsin abi, ankarada olsan sağ koltuk için rezerve isterdim.
dün akşam mesaiye kalınca yağmuru da bahane ederek bir sıfır çizeyim dedim :D
dediğimle kaldı beceremedim sanırım direksiyonu çok çevirdiğim için olmadı bir tur dönüp duruyorum alanda çok geniş olmadığı için kasamadım
ama ahdım var 13 hazirana kadar araba satılmazsa bol bol yan videosu paylaşıcam bende :) arabanın kızlığı bozuldu artık
bu arada bir göbek var bizim burada orayı bi ince yanlayarak geçtim yol boş olduğundan ama sıfırı çizemedim sanırım tam tur çevirdiğim için oldu direksiyonu
Emre Abi
Yanlamak için ilk aşamda TCS yi kapatmana gerek yok.DSC yi kapaman yeterli bırak kafa koparsa TCS tutsun sana daha güvenli bir yanlama ortamı sağlar.Ayrıca DSC aç kapa yapabliosun ama TCS araba stop edilmeden devreden çıkmıyor.Ordan anla çok kapamamak gerektiğini :D Eğer lastiklerin iyiyse TCS devreye girdiğinde emin ol ihtiyacın vardır :( rx8 dengeli bir araba kafası çok kopmaz düzgün lastik ve dena olmayan asfaltla.
Kuruda sıfır çizmen yağmurdakinden daha kolay olur emin olabilirsin :) Sonuçta lastik tutmalıki seni kendi etrafında çevirebilirsin :) Islakta lastikler tamamen boşa dönmeye başladığında istediğin yönde hareketler oluşmaz genelde oldun yerde boşa döner hatta öne dönen lastik seni geri geri götürebilir :)
Birde sıfır çizip napıcan :) uygun yerlerde ver yanı devam et miss gibi :) Sen ıslak arabaya sıkıntı olmaz diye düşünüyorsun ama ıslaktada istediğin şeyi yapamıosun :) Bir paradox
Serkan lastikler yeni diye ıslak olsun istedim :) kıyamıyorum :)
şimdi aklıma takıldı güvenlik kamerasına bakim dedim.Rezilliğim resmen güvenlik kameralarına yakalanmış.
Viodeyu eklicem buraya :D ozaman senin dediklerin direk video ile örtüşüyor çünkü ne yazdıysan onları yaşamışım izleyince anladım :)
videoyu sessiz izleyebilirsiniz gereksiz konuşmuşum :)
https://www.youtube.com/watch?v=jtrhG7g4LM4
https://www.youtube.com/watch?v=jtrhG7g4LM4
Abi alan dar ondan dönemişsin bence, bende ufak ufak bişeyler yapmaya calısıyorum. Geniş alanda rahat rahat savuruyorum döndürüyorum. yamuk yumuk olsada :) Şu an aynı eksende dönmeyi öğrenmeye calısıyorum.
ben bu sıfır işini beceremedim 3 kere denedim hep aynısı oldu ama yola çıkıp viraj veya göbeğe girdiğimde yan girip çıkabildim çok ilginç.Daha aracın tüm tepkilerine hakim değilim biraz daha vakit geçirelim limitlerini öğrenelim yaparız kimse denemeden öğrenmiyor bu işi :D
Abi Gerçekten dar bir alanda deneme yapıorsun tehlikeli olurmuş dönsende :D dönememen hayırlı olmuş..
Dediğim gibi ıslakta kontrol etmen daha zor ilk hamle yaparsın gerisi gelmez.
Sana tavsiyem buşekilde eylenmek istiyorsan.Gruptan Tamer,Naci İstanbulparkın oraya gidiyorlar arada eğlenmek için takıl onlara birinin yanına bin sonra sen dene birşeyler çıkar ortaya :) Ama yine söylüyorum Sıfır Çizmek Çok hoş birşey değil bence :) ama 1-2 kere dönüp hevesini al bari :)
Araba dönmüyo olabilir mi?.
Bu benim ilk sıfır denememdi mesela. Direksiyonu çevirdim gaza bastım.
https://www.youtube.com/watch?v=WMt-uwN68nc
siz sıfır çizerken direksiyonu biraz düzleştirmişsiniz.abi direksiyonu direk kırdığı için tam döndüğünde öylece kalıyor gibi geldi bana gördüğüm kadarıyla