User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
126 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Bilmemek değil öğrenmemek ayıp (YANLAYAMAMA)

  1. #58
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre abi senin bu alçak gönüllülüğüne hayran oldum harbi delikanlı adammışsın. Herkes senin gibi gelip de burada konu açamaz, çünkü sorsan herkes bi Keiichi..
    Nacizane ben yanlamak, eğlenmek için kapıda şahin tutuyorum. E tabi doğal olarak sadece yağmur ve karda çıkıyorum . kavşağa yaklaştığımda 2-1 yapıp debriaj tokatlarken gaz açıyorum. Ufak ufak dönüyor, sonra 2 yi istediği için 2 ye atınca araba gaz yemiyor haliyle bayılıyor . Senin o arabayla 1-2 denemeden sonra çok daha rahatça kıçını açabileceğini düşünüyorum. Arabayı doğrusal çizgi üzerinde tutmaya yardımcı özellikleri kapamamışsın bunun etkisini daha sonraki denemelerinde kapatarak göreceğine inanıyorum. Eray abiye bi yemek ısmarla halleder ltd şti
    Saol kardeşim o senin iyi niyetin.Dediğim gibi öğrenmenin yaşı yok hiç ego yada kibir yapmam çocukla çocuk büyükle büyük olabilirim
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  2. #59
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben drift akademiden öğrendiğimden fazlasını G25te öğrendim Yabana atılacak gibi değil, götten evvel gözle hissetmek daha önemli.
    Haklısınız , teknik olarak aracın verebileceği tepkileri görebiliyoruz sanal ortamda birebir olmasada
    uygulaması ise araca binince gerçekleşiyor .

  3. #60
    ECD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlayan arkadaşlara özellikler sormak istediğim bir soru var

    Sağ tarafa yanlayarak dönebilyormusunuz?Benim büyük ihtimal yapamayacağım bir şey daha bu.sola yan verebilirim gibi ama sağ çok çok zor yada imkansız
    Sağ köşe uzak kaldığı için dar alanlarda ayarı veremiyorum..

  4. #61
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim kendi çabamla edindiğim tecrübelere göre güçsüz araçla yanlamak çok daha zor.Kılı kılına yanlayabilen bir araçla çok daha güçlü aynı araçla yanlamak daha kolay.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #62
    alperaslann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara/Çankaya
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kışın el freni çekmiştim düz yolda kar bayağı vardı 3-4 yaptım 5.de kaldırıma hafif bi jant vurdum. Bükülmüş Değiştirdim

  6. #63

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Balıkesir
    Mesaj
    277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi az önce okuduğum yazıda bir rx8 tamponu şahin parası diye okudum sen acil bir durumda dsc nasıl devreye sokabiliri onun üzerinde çalış mazallah Allah göstermeye bir patladim mi tövbe edersin . Bir keresinde AVM dem çıkarken yerler yasmis rampa yukarı asildim bin gondum . Basladim hatim indirme o an hayatım filim şeridi gibi gozumun önünden geçti hatta bir ara tampon usta işçilik masraflarını bile hesapladim o an o derece uzun bir o kadar kısa idi . Allah tan son kontra ile kurtuldu. Sonrasında bir damacanada su içtim Gözünü seçim pahalı makinelerle şaka yapmayın pls

  7. #64

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.088
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pratikleri boş alanlarda yaparsanız iyi olur istanbul park tarafında boş alanlar fazlası ile var
    Aynı düşüncedeyim.

    Eminim yanlamayı kısa sürede öğrenirsiniz ama daha da kısa sürede aklınıza kazımanız gereken şey şudur:Trafikte değil insan ya da başka araçların bulunmadığı boş alanda, pistte yanlamalısınız.

  8. #65
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese tecrube ve fikirleri icin tesekkur ederim
    Kesinlikle trafikte yada ulu orta boyle seyler yapacak birisi degilim
    Tuzla genel olarak bos ve sakin bir yer bi tarz seyleri deneyecek cok yer var ist park var. Ben dscyi tscyi vs kapatamadigim icin sanirim olmuyormu ilk firsatta haftaici bi ogle arasi ist parkta deneme yapabilirim. Yapamazsamda kimseye rezil olmamis olurum
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  9. #66

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haber et yardımcı olurum bi akşam. RX 8 de biraz üst devir gerekiyor onun içinde debriyajı da kullanmak gerekiyor canım.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #67
    ahmetakbayir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    Kayseri/Japan
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bence g27 ya da g25 al ben LFS oynarken öğrendim

  11. #68
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu g27 logitech sanirim onu kurduk hic beceremedim arabayida o sekilde kullanirsam vah ki ne vah
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  12. #69
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı O.Z Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi az önce okuduğum yazıda bir rx8 tamponu şahin parası diye okudum sen acil bir durumda dsc nasıl devreye sokabiliri onun üzerinde çalış mazallah Allah göstermeye bir patladim mi tövbe edersin . Bir keresinde AVM dem çıkarken yerler yasmis rampa yukarı asildim bin gondum . Basladim hatim indirme o an hayatım filim şeridi gibi gozumun önünden geçti hatta bir ara tampon usta işçilik masraflarını bile hesapladim o an o derece uzun bir o kadar kısa idi . Allah tan son kontra ile kurtuldu. Sonrasında bir damacanada su içtim Gözünü seçim pahalı makinelerle şaka yapmayın pls
    Gece gece kahkaha attım resmen
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  13. #70
    Eren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    İst
    Mesaj
    285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rx8 hiç kullanmadım ama sağ koltuğuna çok oturdum yorumum şu ki kesinlikle
    arabaya kıyamıyosunuz yoksa rx8 her türlü drift yapan bi araba 1. viteste biraz yüklenseniz
    yada redline 1den 2 ye hızlıca çekseniz yine pati çeker diyceğim o ki sakınan göze çöp batarmış
    vurun kırbacı vurun kırbacı

  14. #71
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.662
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk gereken şey, E30 325 ve kilitli difransiyel Sonrası rölantide bile yanlarsınız, araba yanlamak için Ankaraya özel üretilmiş. Şaka bir yana, yaşım 20, arkadan itişli, otomatik vites, kilitli difransiyelli 3000 cc bir araç kullanıyorum, ilk 3 denememde, karşıma kaldırımı almıştım Sonradan arabanın direksiyon tepkilerine alışarak birazda olsun çözdüm, daha sonra daha geniş beton göbeklerde şansımı denedim, direksiyona bir nebze daha alıştım, yaptığım şey, göbeğin içine girip, gazı dipleyerek, uygun açıda kontra vermek, gerisi arabada zaten. Fren yapmamak lazım, yoksa sonu spin oluyor.
    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  15. #72
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de yanlis hatirlamiyorsam oyle tamamen kapatinca race modu mu ne o' kontagi kapatip acmak gerekiyordu tekrar devreye sokmak icin yani devrede sanip basiniza bir sey gelmesin. rx8 kullanicilari yanlisim varsa duzeltsin lutfen
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  16. #73
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içinizde tepsi drift'i hatırlayan varmı? hondam.com buluşmalarında mc'tan 2 tane tepsi aşırıp arka lastiklerin altına koyuyorsun.El frenini çekiyorsun tepsiler kaçmasın diye. sonra arabayı kafana göre sürmeye başlıyorsun. ne lastik eskiyor ne aktarma
    komançero garage

  17. #74
    kesici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim kendi çabamla edindiğim tecrübelere göre güçsüz araçla yanlamak çok daha zor.Kılı kılına yanlayabilen bir araçla çok daha güçlü aynı araçla yanlamak daha kolay.
    Mesela bizde Maxima abisi İnfiniti l30 var 3.0 motor onunla yanlayabiliyorum

  18. #75

    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/İzmit
    Mesaj
    319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Reis anlatıyor abi, ileri kısımlarında nasıl pratik yapılacağını da söylüyor.
    '98 Peugeot 106 XS

  19. #76
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ilk iş olarak öyle sakın yorumlardaki gibi el freniyle gir, göbekte sağ sol yap gaza otur yapma

    Sana benim nacizane ilk tavsiyem; boş geniş bir alanda dur; direksiyonu az kır geniş bir daire çizecek şekilde, önce 1'de sonra tamamen halledebilirsen 2'de başlayıp, 4-5 bin devirde sabit olarak geniş bir daire çizmeye başla, sonra gaza yavaşça otur, RX8 kullanmadım ama kafadan dışarı çıkacak olursa gazı çek direksiyonu biraz daha kırıp tekrar otur. Bu şekilde ankara işi donuttan ziyade FF'te Han'ın kızların etrafında döndüğü şekilde dönmeye başlaman lazım. 1'de bu işi başardıktan sonra 2'de yap aynı şeyi. Bu aracın kontralarına, gaz tepkilerine alışmanı sağlar.

    Sonra kafanda parkur çizebilirsin, arkadaşlar kukayla rota çiziyormuş onlardan yardım alabilirsin. Başlangıçta bunu yap arabanın kontrolden çıkartıncaki kontrol edilişini çöz, şehir içi gelir sonra.

    Ben 14-15 yaşındayken toprak arazide Grand Cherokee'yle başlamıştım bu işlere. Keiichi üstadın Drift Bible'larını mutlaka izle. Özellikle hem pedal, hem araçiçi, hem araç dışı kameraların aynı anda olduğu videolar var. Onlardan baya bir şey çözersin.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •