Firmalar bu konuda çaktırmadan demeyim ama süslü sözler ile abonelik alabiliyorlar. Abone olman için senin bir irade beyanında bulunman lazım.
Bu da 2 şekilde olur. Ya sana gelen bir mesaja "onay" verip yazılı olarak ya da telefon üzerinden sesli yanot ya da operatör senden onay alır.
2 şekilde de bunlar kayıt altına alınmalı.
Vodafone müşt. hizmetleri ile görüş, benim böyle bir talebim yok , varsa da bunun kayıtlarını almak istiyorum aksi taktirde yasal hakkımı kullanıp şikayetçi olacağım de. Farkında olmadan bir onay vermediysen eğer üyeliğini iptal edip tahsil olunan bedeli iade edebilirler.
Diğer olay ile ilgili de mevzu tamamen saçmalık.
Exper karşılamadığı bir hasar için açtığı dosyada ne şekil ve ad altında araç üzerinde bir hasar tesis edebiliyor ki.
Sen eğer experi çağırmamış olsan yine cebinden yaptıracaksın ve elinde sadece sandık motor faturası kalacak.
Konuyla ilgili önce bimer'e şikayet edin. İlgili sigorta şirketinin daha üst yetkilisine ulaşabiliyorsanız ona ulaşın.
Bu ve benzeri ortamlarda ifşa edin ki işlerini düzgün yapsınlar. Sonra da gidin dava açın kazanmama şansınız yok.
Hiçbir veri "düzeltilmesi imkansıza" yakın diyerek kişiler üzerinde zorlayıcı sonuçlar doğuracak şekilde kayıt altında tutulamaz.
Eşşek gibi düzeltilir. 67 K hasar kayıtlı ve 1 parça boyalı araç ile hasar kayıtışız aracın ederi arasında çok fark var.
Ne suçu var sahibinin yazık günah.
Art niyet olmasın ama belki de servis arkanızdan 2. bir fatura düzenledi, araba işinde her türlü 3 kağıt olabilir. Dikkat etmek lazım.