User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Hararet su kaynatma ve yagı suya karıştırma

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Hararet su kaynatma ve yagı suya karıştırma

    Aracım 85 model 131 başlıkta belirttigim gibi hararet su kaynatma ve yağı suya karıştırma gibi sorunları var silindir kapagından şüpeleniyorum contada cıkabilir bu tofas yapan ustaların bir çogu tork anahtar kullanmıyor kafalarına göre sıkıyor civataları ben en saglıklı kaç kiloda sıkılır bu vidalar civatalar onları bişmiyorum gözümün önünda olacagı için uyarma ihtimalim var zaten ben sökecegim ama toplamasını usta bir arkadaş yapıcak ona şu torkla sık şunu yapmayı unutma diyebilecegim önerileriniz ve tork kilo degerleri nelerdir ? Motor 1.6 düz motor

  2. #2
    Emre-U - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zannedersem sorunun hareretten kaynaklı ust kapak contan patlamış olması muhtemel. Tofaş motorları konusunda kaç torkla sıkılması hakkında bir fikrim yok.
    Tekrardan geçmiş olsun.

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler hocam umarim torklamayi bilen birı vardir

  4. #4
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkürler ama bi sorunumuz var benim ingilizcem yok mazur görün bu en ustte verilen degerler degilmi torklama degerleri

  6. #6
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk linkte kutu içinde tablodakiler tork değerleri.
    Belki lazım olur diye hepsini çevirdim :

    Cylinder head = üst kapak
    Front main bearing = ön ana yatak
    Main bearing = ana yatak
    Intake&Exhaust manifold = emme/egzos manifoldu
    Connecting rod = kollar
    Flywheel = Volan
    Camshaft sprocket = egzantrik dişlisi
    Tensioner nut = Triger gergi

  7. #7

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkürler hocam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •