Motorlar çok sağlam onda sorun yok da ayakta tutmak için baya bir masraf yapılıyor yavaş yavaş

Yoksa tek seferde motoru kimse eline almıyor. Bakım yapınca uzun kilometreler hizmet ediyor ama o bakımlar öyle yağ su değiştir devam şeklinde değil böyle motorlarda. Bir kere 4.4 V8 olması demek her şeyin normal 4 silindir bir arabaya göre x2 hatta x3 olması demek. Bunları hesaba katmak lazım.
En basitinden 325i, 330i model E46'larda millet çatır çatır 300 bin miller gidiyor. Ama bu süreçte 3 kere soğutma sistemini komple yeniliyor, yıllık en az 2bin dolar rutin masraf yapıyor, yağ kaçağıydı, sensördü, yürüyen aksamdı ıvır zıvır.
Yani yıllık vergisi, sigortası ve bakımına 10 bin TL ayırabiliyorsan gir. O para bir şekilde çıkıyor çünkü

Bizde de bir 2004 E320 var 11bin kmde aldık şimdi 250binde, motor ve şanzıman eşek gibi sağlam ama baktığında durduğu yerde para yiyor araba.