İlk mesajdaki alet çok yakışıklıymış. Fiyatı da güzel tabi. :)
Printable View
İlk mesajdaki alet çok yakışıklıymış. Fiyatı da güzel tabi. :)
bende var 946 1 senedir duruyo ne kullandım ne satabildim :D
Çok beğendiğim modeldir.
http://uncrate.com/p/2012/11/vespa-946-xl.jpg
Fiyatları tr'de yüksek yoksa güzel motor.
Ucuz yollu 946 klasinda vespa, sifir galeride satilik duruyor;
http://i.hizliresim.com/VEQZGn.jpg
http://madeitalia.eu/wp-content/uplo...ebd71c271c.jpg
http://img.paratic.com/dosya/2015/06...rio-armani.jpg
Vespa ile pcx ne yazikki kiyaslanamaz, amaca gore pcx sinifinda tartismasiz lider, vespada kullanim amacina gore tek.
soyledik zaten gürkan, zengin işi cadde motoru dedik yanlıs mı soyledım :)
12.000 Euro motora para vericem hava soğutmalı olucak allahtan karbüratörlü değil..
hiç bir mantıklı tarafı olmayan, tamamen tarzı ve adıyla satış yapan bir marka.
fiyat oldukça yüksek, kalite tartışılır. ama şekil güzel. bende beğenmiyor değilim.
iki tane yamaha sccoter'ım var şu anda.
tricity ve x-max ironmax. ikisini de sıfır aldım, biri 12 binde, diğeri 8 binde.
en yakın 2 arkadaşımda 250 gts ve super 300 var.
yamahalara alıştıktan sonra vespaları kullanınca insan vespanın ne kadar kalitesiz ve konforsuz olduğunu anlıyor.
ne ciciymiş dedim fiyatı görene kadar :)
Allah gönlüne göre versin beğendiysen al tabiki ama bu parayı hakedermi bilmem evede sokmam :)
tabi bu işler zevk işi benim aldığım bindiğim yada sevdiğim şeyin adını ağzına almayacak insanlarda var
niyet ve imkan varsa yazın fıtı fıtı gezilir..sanırım bu mininin motor şubesi :)
Dekorcu isi vespa, tabureye teker takmislar devam :)
bu motorlar turkiyede aptalca pahali...
Servisi de kitliyor fakat;
avrupaya gidin 20-30 senelik vespalar catir catir calisiyor. Piaggio un da bir cok serisi 100K in uzerinde ve hala cok diri duruyor. Bozulmuyor sorun çıkarmıyor. Parça fiyatları da makül..
Çin, japon, taiwan, kore motorlar 5-10 seneden sonra çok yorgun duruyorlar, sürekli tipleri, model isimleri, teknolojileri değişiyor.. Bu piaggio num başarısı değil diğerlerinin başarısızlığı bence....
Dip not: Tek ön amortisörlü vespa bence de alınmaz
şş vespaya laf yok :) bende önceden gts300 vardı aynı hacimdeki bütün scooterlardan çok hızlı bi kere gts250 içinde aynı şey geçerli.Konforlu değil,jantı lastiğide ufak olduğu için dengesi virajıda çok iyi değil gerçi makyajlandı illaki biraz daha düzeltmişlerdir.Bakım periyodu 1000-6000-12000 km diye gidiyor yağ bakımı 200 papel.3.5-4 lt yakıt tüketimi.Ucuz mu tabiki pahalı ama 1 yaşında 3-5 binde aldığımızı varsayarsak zarar etmez kmsi çok yüksek olmadığı takdirde pıt diyede satılır.
946 başka birşey tasarımdan başka hiçbirşeyi yok.Alınmaz satılmaz ancak tutkunu olmak lazım. kullanmak için değilde biraz koleksiyon amaçlı 3 km ilerdeki starbucksa gidiyimciler için güzel.
Primaveraya geliyoruz ki şu anda onu kullanıyorum 2. motor olarak. Gtslere göre çok sert ,seleside baya konforsuz,sınıfındakilerden tüketimi fazla (100km 3lt) performansıda çok tatmin edici değil.düz yolda 100-105 km yapıyor yokuş aşağı 120 kmde kesiciye giriyor yokuş çıkarken 70-80km max hız :)Ama denge işini bu modelde çözmüşler ip gibi gidiyor.İlk kalkıştaki gaz tepkisi hissiyati bence muhteşem ki şehiriçindeki scooterda en çok ihtiyacımız olan şeylerden biri.Ben tasarımını çok sevdiğim için aldım.sac karasori kaliteli boyası ledli stopları cici jantları,tam bir kask alan sele altı bagajı bunlar güzel olan kısımları :)
Özetle kısa mesafeler ve şehir içi için alınabilir işe git gel vur kır parçalada japonlar tabiki daha mantıklı fiyat performans olarak.
Unutmadan aksesuarlarıda pahalıdır arka çantası 1000 tl , ön uzun cam 1000 kısa cam 450 tl.
buda bizim ufaklık
http://i.hizliresim.com/0yr4dZ.jpg
2004 yılından bu yana 2000 model pgo rodoshow 50 cc sahibiyim.şu anda 125 ligi tekrar satışta ve görünüm olarak vespa ya büyük benzerlik gösteriyor fiyat ve kalite olarak da tatminkar.bence değerlendirebilirsiniz.