20 sene kullanılacaksa bir kere kia ve hyundaiyi direk elemek gerek.
Printable View
20 sene kullanılacaksa bir kere kia ve hyundaiyi direk elemek gerek.
Valla 2017 sini bilmem sorunsuz olur mu da, güncel crv önerenler ne kadar kullanmış bu arabayı bilmiyorum.
Ben yaklaşık 14 ay 2015 crv kullandım şu son güncel kasa. Bayiden sıfır aldım.
3 kere yolda kaldım turbo hortumu çıkması sebepli
Farlar buhar yaptı her ikisi de değişti
Yazın anlamıyorsun. Klimanın etkisi sanıyorsun da kışın arabanın içi diz hizasından aşağı kısımlarında resmen hava sirkülasyonu var deli gibi rüzgar(!) alıyor kapı altlarından
Yol sesi rüzgar sesi olayına hiç girmiyorum püfür püfür.
Depoda mazot azaldığında hava yapıyor motor ve tekrar duruyor servise gitmesi zorunlu.
Ön sis lambasına taş geldi camı kırıldı. Serviste komple değişti sis lambası. 1600 tl işçilik hariç. Sis lambası bu.
Honda tr mühendisi bana aynen şunu söyledi. "Araba awd çekiş evet ama sakın sahile vs gitme, kumda kalırsan şanzımanı dağıtırsın en iyi ihtimal balatayı yakarsın".. kuru yolda kullanmak için awd si var bu aracın. Zaten araziye uygun değil. Karter koruması diye plastik bir koruma takmışlar, çoğu arabada kırıktır ki benimki de kırılmıştı. Yüksekliğine güvenip çukurlara girmekten çekinmiyorsunuz ama arabanın alt tarafı yere yakın.....
Ve aklıma gelmeyen bir sürü şey. Teknolojik konulara girmedim bile daha.
Bu sorunların hemen hemen hepsi internetteki farklı forumlarda sayfalarca yazılmış çizilmiş durumda.
Ben koşarak uzaklaştım arabadan, nasıl satacağımı şaşırdım.
Honda nın sorunsuzluğu konusunda ben de sizler gibi düşünüyordum, fd6 civic teki memnuniyetime güvenmek aldım crv yi ama artık yok öyle bir şey. Sorunsuzluk eskilerde kalmış sorunların dibini görüyorsunuz artık. Ki bu yazdıklarım bende olmadı Google da aratın crv turbo hortumu diye örneğin, neler neler yazılıyor görürsünüz. İnsanlar mahkemelerde süründü vsvs.
Diyeceğim odur ki crv mi. SAKIN!
Hersey amaca yonelik aslinda. Bazisi sorunsuzluk istiyor bazisi guc bazisi gosteris.. Ben buyuk konusmiyim ama bu saydigim markalarin hicbir aracini ben hobby / fun yada surekli kullanmalik tek arac olarak almam . 335imi sattim gerci 335 im varkende gundelik aracim 06 corollaydi hala ayni . Su an icin ihtiyacim olan sorunsuz bir arac ki bu mazda/honda/toyota harici hicbir marka olmazdi. Yaza dogru baska bir hobby araci alacagim icin su an icin corollamdan asiri memnunum :)
Ben ne öneririm?
Honda crv alacak bütçe varsa, aynı bütçeyi Audi Q3 quattro için kullanırdım ben
bütçe nedir bilmiyorum ama bende subaru forester incelemeni öneririm.
nissan qashqai alabilirsiniz
sizin şanssızlığınız olmuş olabilir
sıfır typer ve sıfır crv aldım
typer da lastik sorunu yaşadım 15-20 gün gibi bir sürede çözdük.kısaca lastikler sorunluymuş diyelim detay isterseniz uzun uzun yazarım sıkılırsınız
crv ye gelirsek geçen sene kurban bayramı öncesi aldım sanırım 15K km oldu tepesinden inmedim desem yeridir ama en ufak bir sorun yaşamadım belki 14 ay olmadı kullanalı ama ortalama aynı km leri yapmışızdır diye düşünüyorum
hiç sorun yaşamayan typer kullanan arkadaşlarım da var :)
biraz sizin şanssızlığınız olmuş bu durum sanırım.Hatta yeni tayyarlarda ısınma sorunu olmayacakmış ilk araçlardaki hatalar giderilecekmiş diye yorumlarda var.Belki sizin aldığınız seride böyle sorunlar vardı sonrasında düzeltilmiş olabilir
geçmiş olsun umarım sonraki araçlarda bir sorun yaşamazsınız :D
Çok elektronik ve teknolojik olmayacak diyosanız kesinlikle Toyota RAV4. Japon markaları içinde ülkemize en sade donanımlarla araç getiren marka Toyotadır. En güzeli de güvenlik donanımları tüm modellerin tüm versiyonlarında standarttır. Life paket corollada da premium corollada da 8 hava yastığı mevcuttur mesela. Alternatif olarak bence Hilux da alınabilir. Yıllarca Transit kullanmış birisi için daha yumuşak bir geçiş olmuş olur
üzerinde gelen continental conti6
gaza yarım bastığımda araba sola yapışıyordu.
önceleri alışma evresi araba güçlü vs diyerek 1 hafta idare ettim ama baktım olacak gibi değil.servise götürdüm rot balans yaptılar yine aynı sorun :)
neyse başka servise götürdüm aynı dili konuşacağımız insanların olduğu bir servise.orda lastikleri sağ sol olarak değiştirdik bu sefere araba sola çekmeye başladı gaza basınca.sorunun lastiklerden olduğu anlaşılınca sıfır lastikler geldi takıldı ve sorun çözüldü
16 sar plakalı kırmızı bir tayyar vardı.ilk alınıp kaza yapan tretuarlara giren.araba sola çekmiş biranda belki sebebi buydu bilinmez
Mazda CX-3 ya da CX-5. Bütçenize göre değişir. Ama kesinlikle tavsiye ederim. Hem donanım hem sorunsuzluk olarak.
CX-3 e niyetlenmiştim ama içi dar yani suv gibi değil
Yıl ve yakıta dair bir kısıtlama yapmamışsınız, zaten peder bey çok kilometre de yapmıyormuş.
Bana kalırsa, daha karakterli bir suv tercih edebilirsiniz.Yani benim tavsiye edeceğim araçlar da arazide çok iş görmezler belki ama, en azından suv gibi araçlar, Kadjar, Tiguan gibi araçlar bana daha çok crossover tarzında gibi geliyor, suv olduklarını kabul edemiyorum.
Çoğu kez söylenmiş Forester çok mantıklı bir tercih, Legacy 3.0r kullanmıştık birkaç sene önce çekiş sistemi çok iyi rayda gibi ilerliyorlar.
X5 de düşünülebilir, dizel veya benzinli hangisi uyarsa, birçoğundan da daha oturaklı olduğunu düşünüyorum.(kadjar, qq, tiguan vs)
Yine Infiniti fx35 güzel bir tercih bence, 3,5 litre v6 motorunun sesi orkestra gibi, üstelik yine suv karakterini yansıtan bir araç, gemi gibi.
3.0 dizel Grand Cherokee de düşünebilirsiniz, heybetli araç, sorun çıkartacağını da sanmıyorum düzenli bakımdan sonra.
Onun dışında ML400 Cdi düşünebilirsiniz, hacimli dizel, bir yıldız olarak onun da sıkıntı yaşatacağını sanmıyorum.
yıllar önce İngiltere'de yapılan bir araştırmada en sorunsuz araba markaları listesinde ilk üç Mitsubishi Mercedes ve Mazda idi. İşin içine SUV giriyorsa kesinlikle Volvo'ya da bakılmalı. Onun haricinde bütçe ile alakalı olarak Mitsubishi Pajero veya Pajero Pinin falan gibi alternatiflere bakılabilir. Eğer sorunsuz araç isteniyorsa güncel VAG'lardan uzak durulmalı bence. 20 yıl başım ağrımadan kullanayım, sonra da rahat satayım deniyorsa ya İskandinav ya da Japon alınmalı bence.
Ben suzuki düşünürdüm, ailemizde 1 adet swift var hemen hemen aynı sayılırlar, tabiri caizse üstüne binmeyen kalmadı, benim binbir türlü hayvanlığımı çekti, rent a car gibi binenin inenin haddi hesabı olmadı ama hala canavar gibi
4x4 versiyonun otomatik boş olanın 91.000 gibi liste fiyatı var ki dahada düşerler bence çok güzel olur
#42 ayrıca bi de oksijen sensörü sıkıntısı var. ben bu sorun yüzünden bayıye 2 defa gittim 1 defasadece hatayı tespit ettiler 2 hafta sonra taktılar.sordum yine yaparmı sizce diye ustalara valla 4 defa aynı sorundan gelen oluyor tr deki mazot kalıtesizliğinden ötürü oluyor bu dedi. yakıtı zaten 10 lt den aşağıya düşüremedim.oksijen sensoru hata verdiğinde km de 1 lira yaktı parça takılana kadar öyle gezdim ende sattim kurtuldum 0 passat aldım
20 sene binilecekse toyota rav4 yada land crusier prado akın km ye hiç takılmayın
Bütçeyi bilmiyorum ama Subaru Forester'in herhangi bir kasası asla yolda bırakmaz.
Daha ufak çaplı ekonomik , suv olmayan ama yüksek ebatta bir araç olarak da skoda yeti diyebilirim.
İçinde kafa karıştırıcı teknolojik zerzevat yok.Ama dayanıklı ve cüssesine göre gayet ekonomik yakıtı mevcut.Kullanması falan rahat.Anlaşılır şekilde teyp ekranında park sensörü mevcut.
Benim onerilerim;
Toyota Hilux 4x4
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Ford Ranger
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Bence her ikisi de Transit'ten sonra her yonden tatminkar gelecektir. Kasaba sartlari icin de ideal diye dusunuyorum.
crv awd test veya failure yazarsanız çıkan videolardan nolduğu anlaşılacaktır :)
Valla Typer ı bilmem..
CRV için konuşabilirim..
Benim yaşadıklarım şanssızlık değil. Şansızlık olması için sadece benim başıma gelmesi gerekir bunların..
Sorunlar o kadar çoktu ki artık Ataşehirdeki yetkili servis çalışanları ile kanka olduk müdürü ile arkadaş.. Telefonla hal hatır sorma durumuna geldik o kadar çok görüyorduk ki birbirimizi.. Gittiğimde çaycısı bile vay abim gelmiş benim diyordu.. Çaycı adam yahu.. Yüzlerce kişi gören bir adam bu..
İçeride şanzıman kilitlenmesinden tutun turbo sorunlarına, yatak sarmasından tutun, partikül tıkanmasına kadar bir sürü araç.. 1.6 cc diesel motorlu ZF9 otomatik şanzıman olan araçtan bahsediyorum. Executive modeli idi..
Turbo Hortumunda şansızlık diyelim.. Hadi farlardaki de mi şansızlık?.. Diğer yazdığım şeyler? Onlar da mı şanssızlık..
Turbo hortumunun 3 kere yerinden çıkması şanssızlık mı olur? Turbo bu araçlarda sol ön tekerleğin arkasında.. Üzerinde iki hortum var giriş çıkış, her seferinde intercooler a giden hortum çıkıyor. Turbo tarafındaki hortum.. Hortum sorunu yaşayan herrrkesin aynı hortumun aynı yeri çıkıyor. Bu mu şansızlık :)
Turbo hortumunu hangi zihniyet bahçe sulama hortumu kelepçesi ile bağlar turboya? Hangi zihniyet hortumu 5 cm kısa yapar? Honda TR nin açıklaması bu bize.. 2 tane mühendisle birebir karşılıklı konuştuk ettik hatta.. Kartvizitlerini de yayınlarım burada isterseniz hala durur.. Abdullah Bey bir tanesi hatta.. Belki de tanırsınız..
Turboyu tasarlayan hangi samuray hortum kelepçesi kanalı yapmaz turbo boğazının üzerine? Artık geyiğe vuruyorduk bu turboyu tasarlarken hangi marka saki içiyordu acaba diye..
Kelepçelerin, hortumların fotoğrafları bir paylaşsam aklınız durur.. Rezalet..
İngiltereye kadar götürdük bir grup arkadaşla birlikte bu konuyu, iplemediler topu Honda TR ye attılar.
10 ay sürdü yaklaşık hortum revizyonu.. Mayıs Haziran 2016 da gelen CRV lerde hortumlar yenilendi, uzatıldı yeni gelen araçlarda.. Ancak Kapı fitillerinin sorunu, farlar, yalıtım sorunları vs herşey devam..
Yalıtım sorununu, boya inceliği sorununu, kaportanın kalitesizliği sorununu bilerek aldım CRV yi. Honda çünkü bu.. Motor sağlamdır, başka da hiç bişey düşünmezler. FD6 öyleydi mesela.. yağını suyunu koy devam et diye bir klişe vardır ya.. FD6 aynen öyleydi.. Ona güvendim de aldım CRV yi, motor da sınıfta kaldı.. Motor öyle olunca yalıtım vs de gözüne batıyor insanın.. sıfır arabaya 150bin TL verince de (Ağustos 2015 te Executive modeli 149bin TL idi. Şu anda 168bin TL kampanyalı fiyatı) canı sıkılıyor insanın haliyle..
donanimhaber de sayfalarca yazılan onlarca konu var. 50 sayfanın üzerinde devam eden konular bunlar.. hondasquad da yine bir sürü konu orada da sayfalar süren tartışmalar. Onlarca kişi Honda ile mahkemelik sırf CRV turbo hortumu sebepli.. Herkesin ki mi şanssızlık?
Bence siz çok şanslıymışsınız CRV konusunda.. Çok hem de..
Ben Ağustos 2015 te aldım arabayı, yaklaşık 16bin km lerdeyken sattım. Kaçarak uzaklaşılması gereken bir araba bu.. Dediğim gibi 2017 deki yeni CRV yi bilmem.. Ama motor onda da aynı ise ondan da kaçın..
çok pahalı olmasa direk land cruiser prado derdim ama onun yerine rav4 derim ben atmosferik benzinli otomatik omurluk olabilir diye düşünüyorum
Babama 1 ay önce cx3 aldık. Her yönden baya baya güzel araba. Leondan sonra biraz ufak ama öyle çok ta ufak değil, 2 kişilik aile için gayet yeterki. Kullanımı çok keyifli, dizel otomatik ve 4x4 her donanım bakımından da gayet güzel. Tavsiye ederim.
senede 2000*20=40.000km yapar,40k da bir aracın sorun çıkaracağını sanmıyorum
VW Amarok diyorum ben listede yok ama kasasını kapatın mis gibi.
belirttiğiniz süre boyunca sorunsuz kullanım için Toyota derim başka da birşey demem
teknolojik makinelerden olmasın diyorsanız da şiddetle land cruiser vx80 serisi diyorum , benzinlisi de olur dizeli de olur , taş gibi makinedir , 20 sene sonra da siz devam edersiniz binmeye :)
bütçeye göre uygunu bulunamıyorsa yine jand cruiser'ın bj60 serisi de çok iyi olur
bunlar ömürlük makinelerdir
20 senelik araba zor.. niye zor kullan at çağındayız aldığınız araç ne olursa olsun 10 sene sonra kullanım ömrü biter..
sonra masrafda masraf..
20 senelik makine alınıcaksa kaya gibi dayanıklı sağlam araç alın yeni nesillerden land cruiser olur discovery olur jeep den wrangler olur mercedes g olur gl olur eski ml olur ford explorer bile olur ..
Banada 20 yıl kullanılmaz gibi geliyor ilerde değişim elbet olur, bence babanızı bayiilere götürün test etsin aklında bir model varsa onu seçsin.Benim tercihim Amarok'tan yana fakat şehirde park sorunu çeker mi babanız bilmiyorum gerçi transitle uzun yıllar geçirmiş.Diğer bir tercihte Nissan Qashqai.
Şu anda 1990-1995 model SUV marka ve modellerine bakın sahibinden de.. Hangisi hala taş gibi görünüyorsa gidin bu gün onun alabileceğiniz en güncel modelini alın..
Mitsubishi pajero
Öyle yazdım ama zaten o şekilde filitrelendiğinde de alınacak arabaları arkadaşlar yazmışlar. Toyota land cruiser, Mercedes, jeep başka da YÖK. 20 yıl çok uzun bir zaman dilimi aslında
Öncelikle listenizdeki araçlar SUV değil crossover, şahsi fikrim olarak listenizde 20 sene baş ağrıtmadan binilebilecek bir araç yok hepsi ucuz maliyet prensibinin son noktaları kısacası hiçbiri 20 sene binilebilecek kadar kaliteli değil..
Crossover ve ya Suv yerine donanımlı güçlü pick-uplarada bakabilirsiniz, Transit'ten alışıksınızdır zaten her sene muayene v.s durumlarına.
Ford Ranger Wildtrak
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Toyota Hilux Hi-Cruiser
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Mitsubishi L200 4X4
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
Bunlar gibi... :)
Kesinlikle Tucson.
evet aynen pick up larda ticari olduğu için yük falan zorlu engebeli koşullarda kullanıldığı için onlarıda hala dayanıklı üretiyorlar zaten üretmek zorundalar.. pick up da duruşu en güzel bence ranger yakışı en güzel L200..