En sevdigim de bu teste cikma mevuzusu. Sorunlu halinle getirirken hatayi bulamayan cengaver. Silecek suyu degistirse teste cikip stig misali gazliyor. Sen desene gun ici serviste eglence cikiyor diye.
Printable View
Polo gtı aracımız eksozcudan çıktıktan 1 saat sonra araç stop etti ve akü bitti takviye yapıyoruz çalışmıyor akşam üstüydü çekici çağırdık direk servise gitti ertesi gün gittik dediler şarz dinamosu yanmış 1800 küsür artı işçilik diye fiyat çıkardılar yaptırmadan aracı aldık direk kontrol ettik şarz dinamosundan aküye gelen kablonun arada sigorta atmış büyük gittik 7 tl ye aldık taktık olay çözüldü bidahada servismi töğbeler olsun.zaten orda çalışanları biliyorum adam dizayn bölümünde çalışıyor mekanikte adam lazım hoop mekaniğe transfer eeee sonuç bu yani bence çalışanlarını daha eğitimli personele çevirmeleri lazım olan müşterilere oluyo ve markanın adı kirleniyo bu bütün servislerde böyle malesef...
Mercedes gülsoy a sıfır alınmış c180 amg aracı götürdüm araç daha 35 km :D araç ile ilk havalimanı' na gittim iç hatlar yolcu gelişte misafir alacağız, kaput' dan dumanlar çıkmayı başladı, park ettik vs hararet göstermiyor, biraz bekledim akan giden bir şey yok neyse misafirleri taksi ile yolladık direk en yakın mercedes bayine, çıkan sonuç herhangi bir sorun yok, sadece sirkülasyon beyni arıza vermiş silmişler, teste çıktılar 40 50 km test ettiler sonuç! problem yok :D
Ertesi gün bostancıya hastaneye gittim, oto parkında şapur şupur damlıyor, kaput içinde dumanda çıkmaya başladı, maslak modern oto ya götürdüm usta geldi baktı biz sizi bu araç ile yollayamayız radyatör delik dedi, basınçlarını kontrol ettikten sonra aracı ertesi gün almak kaydı modern otoya bıraktım o gün bugündür problem yok :)
İyi servis de vardır mutlaka ama iyi usta en önemli unsur :)
aracın sahıbı 45 yaşlarında çok duzgun bır beyfendı olduğu ıçın hıç sorun çıkarmayıp aracın ıkıncı el fıyatını oğrenıp arada kı fıyat farkını odeyıp yenı A3 satın aldı..
aslında arac beyfendının kızının, beyfendı de BMW F30 var o da ılk bakıma gıttığınde benzın şamandırası ıle oynamışlardı, servıs çıkışı benzınlıkte depo dolmak bılmeyınce aracın altına eğılıp bakmışlar alttan şelale gıbı benzın akıyormuş, borusandan çekıcı talebınde bulunmuşlar ama yetkılı kışı ısrarla sorun olmayacağını ve aracı kullanarak servıse kadar gelebıleceklerını soylemıştı.. :)
+F30 1 haftalıkken kornası bozulmuştu servıs kornaya kullanıcı hatası tespıtınde bulundu, her ne kadar arac sahıbı '1 kere çalmam gerektı onda da çalışmadı onun harıcı kornaya basmadım' desede 'beyfendı bız nerden bılelım asker konvoyuna yada maç konvoyuna çıkıp kornayı patlatmadığınızı' cevabını almıştı.. :)
bu ve bunun gıbı butun fırmalardan şıkayetler var dukkana gelen muşterılerın olaylarını kağıda doksem yemınle kıtap olur.. :)
Sıfır araç pişmanlık boşuna denmiyiiiii :):)
yetkili servis parça düzeltmez, tamir-onarım bilmez direk parça değişir geçer. ucuz vasıfsız eleman çalıştırır personel sirkülasyonu çoktur. düzgün boya işçiliği yapamaz. fiyatlar uçuktur. fatura güzelce şişirilir. tercih her zaman işini düzgün yapan havaya girmemiş şımarmamış ufak esnaf olmalıdır.
İzmir Renault Sahinler. R19 varken surekli bakimlarini orda yaptiriyoduk. Klima ile ilgili bi sıkıntı çıktı baktilar parca 300 kusur liraydi fazla geldi yaptirmadik cikicaz. 20 lira sok tak parasi icin dovusmedikleri kaldi. Lanet olsun diyip parayi verip çıktık. Bi daha bedava yapsalar oraya gitmem. Mumkunse siz de ugramayin.
Geçen yıl partner tepee min kornasi bozuldu ki o ara symbol var ona biniyorum hiç binmedim sürekli yattı garajda 3 ay . Bi dolaniyim geliyim hem çalışmış olur araba dedim kornaya bastım evde kimse yok korna bozuk . Neyse gittim servise bu garantiye girmez dedi elaman . Alla alla dedim bende( ki benden en az 10 yaş büyük ) ne giriyo madem garantiye dedim dalga mı geçiyonuz siz dedim ? Sinirlendigimi anladı eşşek gibi yaptı . Biraz sert cıkın mecbur yapiyolar adamların taktiği bu .
İşte sırf bu problemleri yaşamamak için 2006 sonrası model araçlara yanaşmıyorum...
Bu arada yanlış kodlama nasıl olmuş peki?Olması gereken kodlama "yagmur şiddetli yağarsa sunroofu hiçbir şekilde açma"şeklinde mi?
Geçmiş olsun...Boşu boşuna 2500 liranız çöp olcak ve çıkan sunroof motorunu da bozuk olarak alıp sağlam olarak bir başkasına iteleyeceklerdi belki de
VW sahibi arkadaşlar, garantiniz bitse dahi eğer bakımlarınızı düzenli yetkili serviste yaptırdıysanız bu gibi durumlarda ısrarla "kivi garantisi" (kişisel vw iyi niyet garantisi) talep edin.
Belirli bir yüzdelik Doğuş'dan, bayiden ve sizden olmak üzere pay hesaplanıyor. Bayi bu opsiyonu genelde yakın eş, dost çevrelerine kullanıyor.
İtiraz edin, sesinizi yükseltin bir şekilde sahip olduğunuz hakları almaya çalışın.
Bu arada konu sahibi mağdur arkadaşımızın bahsettiği 10 dk da Doğuş merkezden olumsuz cevap gelmesi de %1 lik bir ihtimal.. yani bayinin klasik yalanlarından biridir mutlaka.
Herkes dolandırıcı olmuş,kime güveneceğimizi şaşırdık.
gerçekten çok üzücü bir durum. Allahın sevdiği kuluymuşsunuz. bende marka üzerine uzmanlaşmış kişileri tercih ederim babamın ve kendi aracımda. koreye eğitime gidip uzun yıllar burada kia üzerine yetkili serviste çalışan biri kartal sanayide dükkan açtı. aracım garanti kapsamında iken yetkili servisteydi ona yaptırıyordum bakımlarımı ki yetkili servisle büyük tartışmalar sonucu kabul ettirdim dükkanı açtıktan sonra ise yine o kişiye yaptırıyorum. 22 bakım dile kolay kendisi yaptı. siz yine marka üzerine uzmanlaşmış kişilerden vazgeçmeyin
Bilgisiz eğitimsiz az paraya çalışmayı kabul elemanları alıyorlar işe sonra durum bu. Almaklada kalmıyorlar yıllarca onları kendi büyülerinde tutuyorlar sonra biz gençlere baş belası oluyor bu adamlar. Ne işten anlarlar ne laf dinlerler ne akıl verirler sonra veriyosun istifanı araki bulasın başka iş. Her yer aynı doğuşta öyledir eminim
Doğuş oto tam bir kalpazan topluluğu.Her zaman için hep son başvuru noktası olarak düşünmek lazım.
xx
isteyenlere pm attım
2-3hafta önce Ankaradan ilk sahibinden Doğuş oto bakımlı bi polo aldım 94binde, en son 88binde servise gitmiş. Ne güzel servis bakımlı diye sevinirken memlekete gelince bi tamircime gidip hava filtresi yağına vs bakalım ne olur ne olmaz dedim.
İyi ki bakmışız yağı su gibi filtre içi simsiyah yedek su deposunun içi çamur gibi. Artık yağ filtresi mazot filtresi komple yeniledim.
Yazıklar olsun doğuş oto pişmanlıktır !
2010 model caddy miz vardı. Aracı bakkala bile gitsem hemen stop etmem aşırı titiz kullanırdım. Fakat bi gün turbo arızası yaşadım ve izmirde servise götürdüm turbo yediğini söylediler. Bir başka servise götürdüğümde yine aynı şeyi söylediler. O kadar titiz kullandığımız bi arabanın turbo yemesi imkansızdı. Bornova 3. Sanayide güvendiğim bir ustaya götürdüm basınç sensörü arızalı dedi. O zaman için parça fiyatı 35-40 tl arası bişeydi.Garantiden çıkmaması için servise götürdüm 1 hafta parça bekledik. Servisten çıktığı zaman elimize gelen fatura 420 tl gibi bir meblağdı. 200 tl parça ve 220 tl işçilik kesmişlerdi. Yapılan işlemi biliyorsunuz sadece basınç sensörünü söküp yerine yenisini takıyorsunuz zor bi iş değil. O olaydan sonra volkswagen alanında aldıranında diyerekten aracı 1 hafta içinde sattık.
yuh be dedim cidden, yazıklar olsun sizede geçmiş olsun.
Şu konuyu okuduktan sonra hiç sıfır aracım olmadığına ve hiç servise gitmek zorunda kalmadığıma sevindim bildiğin.
200 sensör 220 işçilik nedir arkadaş el insaf yahu.