User Tag List

Sayfa 19/27 İlkİlk ... 91718192021 ... SonSon
503 sonuçtan 343 ile 361 arası

Konu: Mersin MEGACHIPS rezilliği ve Maddi hasar

  1. #343
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Agent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    600tl kimine göre ciddi bir rakam olabilir ancak araba piyasasında 600tl büyük bir meblağ değil. Ben inanıyorum ki Mehmet Gazihan ın durumdan haberi olsa çoktan bu maduriyet giderilirdi. Kolay değil sıfırdan bir firma kurup büyütüp seçilir tercih edilir bir marka yapmak. Ancak şubeler verildiğinde ve aynı kalitede hizmet alınamayınca marka değeri bir anda yerle bir olur. Durum artık iş yapmak değil, resmen kopyala yapıştır hazır yazılımlar ile kolaydan arabasını hızlandırmak isteyen genç arkadaşların cebindeki 600tl yi alıp dehleme politikasına dönüşmüş. Bu tarz işleri bu duruma getiren firma var ise kapısından geçmem, hiçbir eşimi dostumu da geçirtmem.
    Haberi var, konuyu okudu..
    Hatta bayi kendisi haber vermiş Mehmet'e.

  2. #344

    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar buraya konu acıldiktan sonra biz tamam iade edelim desek de zaten arkadaş çoktan yazılımımızı sildirmiş. Yani iade edilecek bi mal kalmamış ortada. O yüzden şu anda ne iade edilecek bi yazılım var ne de para..

    Bu arac icin degil genel konusayim yanlis anlasilmasin; bi musterinin yazilimi iade edilecekse, araba is yerine gelir, dosyası okunur gönderilir. Dosya kontrol edilir, Yani bize ait mi degil mi diye, sonrasinda orjinal dosya merkezden gonderilir ve araca yüklenip parasi iade edilir.

    Şu anki araç icin konusayım. Ben zaten basından beri arkadaşın niyeti halis degil, kötü niyetli demistim. Bundan dolayi ve daha once soyledigim diger sebeplerden dolayi iade almayacagimi belirtmistim. SU ANDA ARACTA MEGACHIPS YAZILIM YOKTUR. Dolayısiyla iade konuda da tamamen kapanmıştır.
    şu yazıdan nasıl bir esnaf olduğunuz anlaşılıyor zaten. sizinle iş yapacak arkadaşlara şans diliyorum. Adam bir ömür sizi mi bekleyecek. Parayı vermiyorum demişsiniz, uğraşmış alamamış, gitmiş başka yere yaptırmış. Zaten vermeyeceğinizi söylediğiniz bir para için gelmiş "başka yerde yazılım yapılmış zaten artık veremem" diyorusunuz. çok güzel kurtuldunuz bu işten tebrik ediyorum sizi.

  3. #345
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sitede yazan "koşulsuz iade" ne demektir?
    Koşulsuz kelimesinin TDK daki anlamı nedir? Senin algındaki anlamı nedir? Ya kelimenin anlamını bilmiyorsun ya da epey farklı anlıyorsun.

    "Herhangi bir memnuniyetsizlik" sınırı nedir? Sadece senin vaat ettiklerinin gerçekleşmemesi midir herhangi kelimesinin anlamı
    Evrenoz bey koşulsuz iade diye bisey hic yazmadi belki yanlış hatırladınız. Herhangi bir memnuniyetsizlik kelimesinin sınırı elbette yapılan iş kapsamında olur. Yapılan iş harici alakasi olmayan baska seyleri de dahil etmek dogru olmaz.

    Zaten arkadaş isyerimize cagirildi, gel konusalim denildi. Kendisi gelmedi ki. Gelse, belki bu tatsizlik da duzelecekti. İade islemi zaten telefondan hesaba olmaz.
    Ayrıca İade edeceginiz herhangi bir malı korumanız gerekir dimi? Geri getirip eksiksiz vermeniz lazim gelir. Şu an ortada mal yok, çöp olmuş gitmiş. Yani arkadaşın niyetini anlamak cok zor olmasa gerek.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Saglicakla kalın

  4. #346
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haberi var, konuyu okudu..
    Hatta bayi kendisi haber vermiş Mehmet'e.
    Mehmeti de tanımam etmem, ortak tanıdıklardan duyduğum kadarı ile yazdım bunları. Birde dediğim gibi insanın senelerce uğraşıp yaptığı bir markayı bu kadar kolay kirlenmesine izin vermemesi gerektiği düşüncesinden yola çıktım. Ancak tabi olayın nasıl aktarıldığı vs. çok önemli ama bana göre o-şu-bu falan filan kesinlikle bir bahaneleri olamaz, ödenir deniyorsa ödenecek o para geri. Ödenmez ise, sonuç ortada belki hiç değilse gidecek 100 kişiden oldular.

  5. #347
    arda35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evrenoz bey koşulsuz iade diye bisey hic yazmadi belki yanlış hatırladınız. Herhangi bir memnuniyetsizlik kelimesinin sınırı elbette yapılan iş kapsamında olur. Yapılan iş harici alakasi olmayan baska seyleri de dahil etmek dogru olmaz.

    Zaten arkadaş isyerimize cagirildi, gel konusalim denildi. Kendisi gelmedi ki. Gelse, belki bu tatsizlik da duzelecekti. İade islemi zaten telefondan hesaba olmaz.
    Ayrıca İade edeceginiz herhangi bir malı korumanız gerekir dimi? Geri getirip eksiksiz vermeniz lazim gelir. Şu an ortada mal yok, çöp olmuş gitmiş. Yani arkadaşın niyetini anlamak cok zor olmasa gerek.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Saglicakla kalın
    ''Herhangi bir memnuniyetsizlik'' kavramı sizin keyfinize göre değişen bi kavram değil ki. Gayet net. Müşteri memnun değilim dedikten sonra olay bitmiştir. Ötesi berisi, sınırı yok yani.

    Firma sahibi baktı altından kalkamıyor, kuzu kuzu kaldırdılar o ibareyi. Çünkü görüldüğü üzere iade yok, üzerine yatma var.

    * Arkadaşın sonradan yazılımı sildirmesi sizin şansınız olabilirdi. Tabii ilk tel görüşmesinden sonra ''Tamam gel silip paranı verelim'' diyebilseydiniz.

  6. #348

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    4.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @CorsaMer

    Konuyu açan arkadaş nerede?
    3 gündür foruma uğramıyor, diğer üyeler onu savunuyor.
    @yasindamar
    Önerim, 10 gün koşulsuz iade hakkı yerine, yazılım sonrası ödeme 10 gün sonra alınır diye çevirin o maddeyi bence.
    Okumadan imzalamam.....

  7. #349

    Üyelik
    Dec 2017
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başlıktaki ifade çok doğru; rezillik.

  8. #350
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evrenoz bey koşulsuz iade diye bisey hic yazmadi belki yanlış hatırladınız. Herhangi bir memnuniyetsizlik kelimesinin sınırı elbette yapılan iş kapsamında olur. Yapılan iş harici alakasi olmayan baska seyleri de dahil etmek dogru olmaz.

    Zaten arkadaş isyerimize cagirildi, gel konusalim denildi. Kendisi gelmedi ki. Gelse, belki bu tatsizlik da duzelecekti. İade islemi zaten telefondan hesaba olmaz.
    Ayrıca İade edeceginiz herhangi bir malı korumanız gerekir dimi? Geri getirip eksiksiz vermeniz lazim gelir. Şu an ortada mal yok, çöp olmuş gitmiş. Yani arkadaşın niyetini anlamak cok zor olmasa gerek.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Saglicakla kalın
    Koşulsuz kelimesini yanlış hatırlamış olabilirim. Lâkin devamında gelen "herhangi bir memnuniyetsizlik" ibaresi açıkça her şeyi kapsıyor. Yani dediğin gibi, "kakam geldi, memnun değilim" bile denebilir. Burada seni zor durumda bırakan haksız olman değil, sitenin sayfasında yazan bu ibare. Zira zaten konu başında, bu ibarenin varlığı ortaya çıkmadan da seni haklı bulmuştum. Ancak bu ibarenin varlığı ortaya çıkınca, müşteri haklı duruma geçiyor.

    Herhangi bir memnuniyetsizlik ibaresinin sınırı yapılan iş kapsamında elbet. Turbom kırıldı, parasını ver dese kabul edilmez. Ama memnun değilim, yazılımın parasını ver diyebilir.

    İş yerine çağrıldı, gel konuşalım kısmını samimi bulmadım. İlk andan beri parayı iade etmeyeceğini yazıyorsun, telefonda da "iş yerime gel, iade alalım" demediğin ortada. Desen, iade alacağını belirten bir ibare kullansan zaten haklı olurdun ve konu da buraya taşınmazdı. Açıkçası iş yerine davet ettiğinde iade almayı düşündüğünü zannetmiyorum.
    Telefondan iade tabiki olmaz, ama yukarıda da dediğim gibi iade alacağını telefonda söylemiş olsan zaten gelirdi müşteri. İade alacağını söylemene rağmen gelmese, yine haklı olurdun.

    Şu anda ortada mal yok, haklısın. Yani şu saatten sonra geçmiş ola. Lâkin bu durum senin vaktinde iadeyi kabul etmediğin gerçeğini değiştirmiyor. Açıkçası benim bir yazılım ihtiyacım olsa ve iade konusuna önem versem bu olaydan sonra tercih etmem firmanı.

  9. #351
    ahmet3425 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar kaç gündür yazıyor, çiziyorsunuz, iyi yoruma da eyvAllah kötü yoruma da eyvAllah.
    Web Sitemizdeki iade meselesini bu denli suistimal ettiginiz icin, “kakam geldi desem iade almak zorundasınız” şekline dönüstürdügünüz icin de ayrıca sagolun.
    Ben en başında ne dediysem halen onu söylüyorum. Arkadaş Masum bir iade istemedi. Altındaki sebepler cok farkliydi. Arac yazilimlanirken tum kronik sorunlari ve olabilecek seyler soylendi, kmse bana musteri uyarilmadi demesin.
    “Gel ben sana esnaflik nasil olur gosteririm” diye bi kelime kullanmadim. ESNAFLIGI BANA SEN ÖGRETEMEZSİN” dedim

    Arkadaş Maddi hasar başlıklı konu actı, ama yazılim kaynaklı bir hasarı hic olmadi. Cogu arkadaş Megachipse atıp tutmayı seviyor, beni tanimiyorsunuz ama ayni şeyi bana da yapiyorsunuz. Sorun yok özgürsünüz.

    İade edilecek bi durum yok demistim. Gitti zaten istedigi yerde programini attirdi. Masrafini da benden karsilamak istedi ama olmadı. Dedigim gibi kendi hakkımı da musteri hakkini da korurum. Ne kendi hakkimi yediririm, ne de hak yerim. Selametle kalın.
    hocam sen basından beri sergilediğin bu tavırla anca dukkanın onunden gecen tabelanı goren adama yazılım yaparsın sana yakısan mevzuları buralara getirmeden adamla telefonda konustugunda gel kardesim yazılımını orjinale dondurelim ucretinide iade edelim demen gerekirdi. bu megachipsin ilk vukatı değil eminim son vukatıda olmayacak kafa yapınızı degistirmeniz gerek.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    SOY TÜRKİYE

  10. #352

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Küçükköy
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normalde boyle konulara hıc yazmak ıstemıyorum ama bende bırseyler yazacagım. Onceden soylıyım hıc kımseyı tanımam etmem kımsenınde tarafını tutmuyorum.

    Ilk msjlardan bırkac cumle cıkarttım. Musterıye 'İSTERSEN YAZILIMINI SİLERİM AMA CORSADA ÜCRET İADESİ YOK' SEN ANLAMIYORSUN BU İŞLERDEN BİLEN BİRİYLE GEL denılmıs. Bunların uzerıne de fırma sıtesınde memnunıyetsızlık durumunda paranız ıade edılır yazılıyken 'Ben 1.7 corsa icin bu sartlari saglayamiyorum malesef' denılmıs.
    'Yazilim kaynakli her sorunun arkasinda durulur. Durduk ve durmaya da devam ederiz.' denılmıs. Sen bır yazılım fırmasısın tabıkı yaptıgın yazılım kaynaklı sorunun arkasında durman gerekır. Bu kadar yazılıp cızılmesınden sonra acıkcası yazılımdan dolayı araba motor kırsa araban bılmemkac km de ne oldugu bellı degıl nasıl kullanıldıgı bellı degıl vs denılıp kesınlıkle bızle alakalı degıl dıyıp kestırıp atılacak.
    Tamam fırma olarak kendını koruman gerekıyor yoksa bır adım ılerı gıdemezsın. Bence bıraz alttan alıp arabanı alalım buraya bakalım neyı var neyı yok vs gıbı musterıyı ıkna etme cabasında olmalıydın.

    Adam 'bıgturbo yapacak o yuzden parayı kısma pesınde o yuzden ıstıyor' denılmıs. Snrasında tamam arabasına ıstedıgını yaptırabılır benı ılgılendırmez denıldı herhangı bır lafım yok. Ama bunun konu bıle olmaması gerekırdı.
    'Yazılımını zaten sıldırmıs neyın parasını ıstıyor' denılmıs. Ben gercekten anlamıyorum. Adam memnun degılım ıade ıstıyorum dıye 5. gun aramıs mı aramıs. Telefonda yazılımı sılerım ama corsada ucret ıadesı yok denılmıs mı denılmıs. Adam 25. gun buraya konu acmıs ve ıade alamıyorum demıs. Konu ıade almakla alakalı mı acıldı yoksa marka kotulemek maksadıyla mı acıldı onu bılemem. Ama adam 25 gun zaten ıade ıcın beklemıs. Iade edılmedıgını veya edılmeyecegını anladıgında da baska bır yerde yazılımını sıldırmesı neden bu kadar abes gelıyor. Adam demekkı yazılımdan memnun degıl. Sonucta bu yazılımı aradıgı ve olumsuz cevap aldıgı gun sıldırmemıs.
    Corsa sahıbının yapması gereken nasıl yazılım ıcın kıramayacagı bırıyle gıttıyse yıne aynı kısıyle gıdıp yazılımı sıldırıp ucretını almalıydı. Nasılsa kırılamayacak bırısı aracı oldugu ıcın yazılım atıldı yıne aracı oldugunda ucretı odenırdı heralde.

    Ayrıca bırsey dıkkatımı cektı bırkac kere 'arabanın gorunen kmsı 230k' dedınız. Yakısmaz. Elde belge olmadıgı surece km dusurulmus ıması yaratmak kımseye yakısmaz.
    Yanlısım olduysa affola.

  11. #353
    YsfTzcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "İade talebinizi inceleriz , bakarız bir art niyet yok ise yazılım da bizim ise hemen iade ederiz. Fakat; art niyet var beğenmiyorum diyip, rakip firmaya mı gitmek istiyorsunuz. Hop ! Öyle bir Dünya yok, teşekkürler iyi günler"

    Benim bu konudan anladığım buydu. Güzel esnaflık dersi, not alayım.
    Renault Sport

  12. #354
    PULAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu açan arkadaş 28 Şubat 2018'de yazılım yaptırmış ve 05 Mart 2018'de yolda kaldığını, aynı gün içinde; yani hizmet alımın yapıldığı 5. gün içinde, araca yazılım atan bayiyi aradığını ve memnun kalmadığını, yazılımı eski hâline döndürüp ödediği paranın iadesini istemiş.

    Öncelikle Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun ilgili maddeleri şu şekildedir:



    Şu durumda mal/hizmet alımı yapan Corsa sahibi arkadaş yasal süresi içinde seni aramış. Cayma hakkını kullandığını HTS kayıtlarını çıkarttırıp, seni aradığını belgelemek suretiyle ve burada açtığı konu ile de kanıtlayabilir.

    Senin sitende 10 gün içinde yazsa da yazmasa da, hizmet alıp MEMNUN KALMAYAN KONU SAHİBİ arkadaş YASAL SÜRESİ İÇİNDE sana bu durumu bildirmiş.

    Senin bu saatten sonra yapman gereken şey; inatlaşmak yerine, üslup vs öne sürmek yerine, hemen seni aradığı gün aracını dükkanına çağırıp öncelikle aracı inceleyip, onarım vb yoluna gitmeyi teklif edip; kabul edilmemesi hâlinde ücret iadesini yapmaktı.

    Müşteri YASAL SÜRESİ içinde herhangi bir sebep GÖSTERMEKSİZİN CAYMA HAKKINA sahiptir.

    Ona bu hakkı sitenizde yazan madde değil; kanun veriyor.

    Ek olarak; sitenizde de "10 gün" gibi iddialı bir ibare kullandıysanız eğer bayi/firma olarak, kanundan daha da etkin/hızlı bir şekilde müşterinin memnuniyetsizliğini gidermeyi taahhüt etmişsiniz demektir. Sırf bu sebepten ücret iadesi yine YAPILMAK ZORUNDA.

    Sizi 5. günde; KANUNUN KENDİSİNE VERDİĞİ YASAL SÜRE İÇİNDE ve FİRMANIZIN VERDİĞİ TAAHHÜT SÜRESİ OLAN 10 GÜNLÜK SÜRE içinde size ulaşmış.

    Ödemek zorundasınız.

    Adam arzuhalciye gidip bir dilekçe yazdırıp THH'ye başvursa, THH zaten bu paranın iadesine karar verir. İade edilmemesi için hiçbir geçerli sebep yok.

    Yıllar evvel forumdan birisine cam vizörü satmıştım, param geldi, kargo gitti. Alıcı arkadaş "bu istediğim gibi değilmiş" dedi. Gönder dedim, geldi, parasını aynen iade ettim. O vizörler de hâlâ durur. Adımın çıkmasından iyidir.

    Burada konuyu lehinize çevirebilecekken hem kendinizi, hem de bayisi olduğunuz firmayı daha da kötü bir duruma sokuyorsunuz.

    Sen kimsin de bu kadar kesin konuşuyorsun dersen de; Avukatım. Konu sahibi haklı. Haklı olmasının sebebi de sizin internet sitenizde yazan taahhüt falan değil; DEVLETİN KOYDUĞU KANUN GEREĞİNCE HAKLI.

    Yasal yollara başvurup başvurmamak ona kalmış.

    Selametle.
    Usta THH raportörü olarak birde ilavede bulunayım. Ayrıca ispat yükümlülüğü daime firmaya aittir. Sitesinde yazmış yazmamış telefonda öyle demiş böyle demiş gibi bir bahane yok. Dediğiniz gibi Tüketici Hukukunda Cayma Süresi içerisinde sebep göstermeksizin iade edebilir ve ödediği ücretin tamamını geri alabilir.
    Renault Mégane = Eğlen, sırıt, mutlu ol

  13. #355
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.326
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haberi var, konuyu okudu..
    Hatta bayi kendisi haber vermiş Mehmet'e.
    konu reisin haberi olsa mtv bu kadar zamlanmazdıya döndü
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  14. #356

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    müşterinin ağzından çıkan memnun değilim lafı iade için yeterli olmalıydı. bence firma olarak çok kötü bir politika izlediniz. adamın arabasını kmsinin düşürüldüğünü ima edip, yalancılığa kadar etmediginiz laf kalmadı. umarım bir daha böyle bir tavır edinmezsiniz. sizin ile ticaret yapıcak insanlara sabır diliyorum.

  15. #357

    Üyelik
    Apr 2018
    Yaş
    29
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir 600tl kaç 600tl lere mal oldu.İade hakkı var diyorsanız hiç bir sebebiniz olmamalı.

  16. #358

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "Yazılım sildirilmiş iade edecek birşey kalmamış" bu kadar saçma bir söz olamaz. İadesi istenen yazılım sizin geri aldıktan sonra rafına koyup satacağınız fiili bir ürün değil. Dolayısıyla adamı çağırır bakarsınız, araçta sizin yazılımınız yoksa iadesini yaparsınız. Sonuç olarak adam yazılımı sildirmiş, ve sizin yaptığınız yazılımı kullanmıyor, sizin çalışmanızdan herhangi bir fayda sağlamıyor.

  17. #359
    TLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    25
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "Yazılım sildirilmiş iade edecek birşey kalmamış" bu kadar saçma bir söz olamaz. İadesi istenen yazılım sizin geri aldıktan sonra rafına koyup satacağınız fiili bir ürün değil. Dolayısıyla adamı çağırır bakarsınız, araçta sizin yazılımınız yoksa iadesini yaparsınız. Sonuç olarak adam yazılımı sildirmiş, ve sizin yaptığınız yazılımı kullanmıyor, sizin çalışmanızdan herhangi bir fayda sağlamıyor.
    Çok yanlış bir düşünce.

    Peki; benim websitesi yaptığım bir firma iade istedi, iadesini yaptım yazdığım kodları, dosyaları geri istedim. Fakat sunucusundan benim emek verip yazdığım tasarımlarımı, kodlarımı silmiş.
    Rafa koyup satacağım bir fiili bir ürün olmadığı için benim günlerimi, haftalarımı verdiğim işim, projem.. bir anda çöpe gitti. Her hangi bir fayda sağlamıyor. O halde benim iade ettiğim para bana kaçmıyor mu ?

    Ben ne yapacağım ?
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  18. #360
    rebelh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    7.136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tbekler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok yanlış bir düşünce.

    Peki; benim websitesi yaptığım bir firma iade istedi, iadesini yaptım yazdığım kodları, dosyaları geri istedim. Fakat sunucusundan benim emek verip yazdığım tasarımlarımı, kodlarımı silmiş.
    Rafa koyup satacağım bir fiili bir ürün olmadığı için benim günlerimi, haftalarımı verdiğim işim, projem.. bir anda çöpe gitti. Her hangi bir fayda sağlamıyor. O halde benim iade ettiğim para bana kaçmıyor mu ?

    Ben ne yapacağım ?
    siz 10 gün iade hakkı mı veriyorsunuz?
    yoksa 2 ya da 3 düzeltme hakkı mı veriyorsunuz?

    sizin taahhütünüze bağlı
    10 gün iade hakkı veriyorsanız aynen dediğiniz gibi olur
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  19. #361
    TLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    25
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @rebelh

    Ben hiç bir şekilde iade hakkı vermiyorum, benim yaptığım işte benden kaynaklı bir problem oluşmayacağını biliyorum. Müşteri kaynaklı problemleri de bilgim var ise çözüyorum. Ücret almıyorum.
    Benim tasarımlarım ve yaptığım işi önceden görme gibi bir durum söz konusu olduğu için müşteri ile mutabık olmadığımız yerlerde mutabık olana kadar tasarımsal, yazılımsal değişimler yapıyorum.

    Arkadaşın, abinin dediği kullandığı kelimeye örnek olarak verdim;
    " Sonuç olarak adam yazılımı sildirmiş, ve sizin yaptığınız yazılımı kullanmıyor, sizin çalışmanızdan herhangi bir fayda sağlamıyor."
    İade hakkı sunduğum taktir de müşteri haklı olacak fakat "elle tutulur bir ürün satmayan" bizler mağdur olacak biliyorum.
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •