arabanın tam adını marka modelle söyleyip peşinden de plakayı okuyunca bi acaip oluyor
![]()
Tesla Model Y Sr
"nadir kırmızı deri koltuklar" hem laptop hem telefondan baktım, renk körü mü oldum dedim
Evoque - Çıtır üniversiteli yıllarımız çoktan geçti ama iç-dış görselde en hoşuma giden suv-cuk. Fiyatı kraliçe elizabethi onurlandırır.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...88799724/detay
Kategori yanlış seçmiş, 2.0 Tsi değil.
Gelenlerin hepsi 2.0 Tsi 280 4Motion olarak geldi. 2.0 TSI 4Motion şeklinde olmalıydı bagajdaki yazı. Şunun gibi link
Derinlemesine hasta bir topluma uyum sağlamak bir sağlık ölçütü değildir.
Audi tt,
Araba da açıklama da ziyadesi ile güzel, ayağa düşmemiş tt görmek mutlu etti. şartlar uysa kesin alırdım bunu.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...47960425/detay
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
perşembe pazarı
boş geçmeyelim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48488112/detay
Tesla Model Y Sr
bu da makyajlı tsi-otomatik hali
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...45922364/detay
Tesla Model Y Sr
Çok güzelmiş be Touran.
My life be like ooh aah![]()
Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.
Belly Detail
Ben vag cı değilim ama yamulmuyorsam içinde 1.8t agu makina var ve bu alet quattro değil. Quattro olanında haldex vs baya bir sorun çıkarıyormuş. (Sağda solda okuduklarım teyit ister)
Bu alet önden çeken bir ikonik birazcık ta hızlı (hız ve görsel işi göreceli elbette) bir araba.
Modifikasyon konusunda bildiğim turbo upgrade / bobin / ecu remap vs 200+ ları görüyor. Stock makinası da 300 hp lere kadar dayanıyor gibi bir cümle kalmış aklımda.
Vag cılar görünce yazar benden çok daha iyi şekilde. İlanlarda bu kondüsyonda bir tt görmeyeli çok zaman olmuştu, ben ilan metinlerine çok takılan bir insanım, yazı şeklinden kendimce çıkarımlar yapıyorum.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
180'liklerde AGU cikmaz. Cigkoftecide bile yazilim yapilir, 200-220 hp olur stage1 yazilimla ve bu guclere ulasmak icin yazilimdan baska bir sey gerekmez. Stage 2 icin intercooler upgrade gerekiyordu, yine baska bir sey gerekmiyordu diye hatirliyorum. 180'lik motorlarda K03S turbo cikar, hardcore yuklenmeyecekse turbo degisikligine gerek kalmaz. O yillardaki Golf 4, Bora, Octavia, Leon, Toledo, New Beetle, A3 hepsi ayni platform ustune kuruludur. Lego gibidir, ondan soker buna takarsin. TT'lerin trim parcalari farklidir. Bulmasi ne derece zordur acikcasi bilmiyorum.
Quattro olanlarinda sorun cikmasinin yegane sebebi ulkemizde Haldex bakiminin ne olduguna dair dedikodu dahi yapilmiyor olusu. Bakimli bir haldex kimseyi uzmez.
öyle işte.
arkadaşın da dediği gibi k03s çıkar üzerinde turbo. Agu ile aşağı yukarı aynı motor. 4 çeker olmaması güzel aslında çünkü bakımlı 4 çeker artık çok nadir. +400 güçlerde problem çıkarabiliyor bakımlı dahi olsa. Motor içine girmeden k04-23 turbo,enj,met-kit,cooler ile orjinal beyinle 1.5*17 bar arası basılır 300hp güle eğlene alınır. Ki çok eğlenceli oluyo, Günümüz ekonomisinde uğraşılası en kolay motorlar 1.8T'ler.
Find what you love and let it kill you
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...84179728/detay
S123
Yine bedava bir klasik.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)