Nurburgring and Nordschleife rental race car infos & prices | Rent4Ring
bir de bu var
Printable View
şöyle söyliyim
m3
m5
jaguar gibi 4 kapılı 3 yolculu araçlar için araç bedeli ortalama 260 EU
isterseniz bu arabaya tek kişi binip 260 odersiniz isterseniz 2 kişi binip 260ı 2ye 3 kişi binerseniz 3e bölüp ödereyerek binebilirsiniz
mclaren
porsche
mercedes amg gibi araçlara taxi için 300 e yakın bir fiyat odeyerek 1 tur yolcu olarak binebilirsiniz.
APEX in kiralama fiyatları
BMW M2 Coupe - Apex Nuerburg
Volkswagen Golf GTI - Apex Nuerburg
Aynı tarihlerde ordaymışız bizde 18-21 arası 6 kişi gidip geldik gerçekten orası çok başka bi deneyim..
Yahu ring i ogrendim demen icin 300+ tur gerek.aman dikkat.
Swift o sureleri yaris pilitlari dahi yapamaz,bilgine.
Ben travkday e gelmen icin demistim.
140 a slick taksan da is yapmaz cunku spastik bir 4 cekeri var maalesef.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZeH-Re2_OU
adamın önüne bir sürü engel çıkmış, ona rağmen btg 8.30 dönmüş, bu adam boş bir pistte 8.15 falan döner diye düşünüyorum. Yeni swiftle uygun koşullarda iyi bir pilot 8 dönebilir bence, belki daha iyisini, arabanın güç karakteristiği beklentimin çok üstündeydi.
Track day benim için geçti artık :) track turk mayıs organizasyonları hafta içi olduğu için ne yazık ki müsait olamayacağım, artık aksilik çıkmazsa haziran da istanbul park olur gibi, ışık hızında tükeniyor seanslarda, ek seans açacağız dediler açmıyolar da anlamıyorum bu durumu.
BMW bence F2x kasa kodunda yeterli başarıya ulaşamadı, M2 iyi sadece, o da zaten iyi olmak zorunda.
Size iyi eğlenceler Ring'de :) Havanın güzel olmasını dilerim.
Sen btg diyorsun... Ben pist suresi icin dedim,arada fark var...
Trackday girme zaten,onu diyorum. Daha erken Ring de tam gaz icin(tavsiye sadece)
M2 cok basarili degil, ısınıyor malesef pistte. M2cp almak gerek.
Hava kotu, zırt pirt yağmur var,gerci daha iyi, boş oluyor.
Yarin taksi turlarim olucak merc amg gts gt4 ile. Hava fena degil yarin icin cmtesi yaris da kotu. Pazar halk gunu de yagmurlu.
Bu mevsim icin normal,***** orman bolgesi.
Bizim 2 pist gunumuz olucak mayis ayinda. Serres ve Korfez...
Gecen hafta sonu 25 dereceydi prs cma cmt cok iyiydi
Tam gaz için erken tabi ama yine de sınırları zorladım olabildiğince. Arkadaşın toplamda 12 turu olmuş oldu, o 1-2 yere korkusuz girdi, fena patlıyodu. 180 le arabanın arkadan koptuğu yerler oldu, şükür esp vardı.
Hiç bilmediğin bir arabayla sadece simüle ortamdan bildiğin bir pistte nelerin olabileceğini kestirsen de insan korkusuz davranamıyor bazı noktalarda... ben yine de sonuçtan memnunum.
Sana yavaş gelir ama keyfine yeni turbo swiftle girebilirsin bence abi, öncekiyle alakası olmayan bir araç, herhangi hiçbir arabaya benzemiyor. Adamların dediğine göre çoğu porsche den daha kısa fren mesafesi varmış.
Biz epey şanslıydık, hava muhteşemdi. Acayip karardım. Güneş gözlüğünün izi çıktı yüzümde.
Serres ve körfez hafta içi olduğu için ve izin durumlarında belli sıkıntılarım var, o yüzden gelemeyeceğim. Aslında Serres çok gelmek istediğim bir yer fakat zor işte. Ben bide Ankara’dayım, ekstra mesafe benim için.
Gerçekten hava çok iyiydi, gitmeden önce yağmur yağarsa naparım diye epey korktum. Bide 3 gün önce kar yağmış. Keşke tanışsaydık orada.
Özgür merhaba okuduğum kadarıyla baya keyif almışsın. Benimde bir kaç yıl içerisindeki planlarımın arasında Nurburgring.
Detayları takip edeceğim. Seyahatin toplam maliyeti ne oldu kaç gün kalmak lazım neleri yapıp neleri yapmamak lazım uzun bir seyahatname bekliyorum senden. :)
Arkadaşlar 1. Bölüm hazır, şu an upload ediyorum, 47 dk tuttu. Midenizin bulanacağı kadar detay verdim :D 3-4 bölüm tutar gibi duruyor. İşlem bitince ilk posta ekleyeceğim videoyu.
Sitede çözemediğim bir mesaj düzenleme kuralı var, ilk posta bazı başlıklarda video koyabiliyorum fakat bu konu içerisinde koyamadım :S
İlk video yayında arkadaşlar, aşağıya koydum, hepinize iyi seyirler, iyi-kötü yorumlarınızı bekliyorum :)
https://youtu.be/YcLnIQchM9o
Premiere neymiş deneyeyim dedim, denemez olaydım :D
Eline sağlık epey detaylı olmu hatta dediğin gibi çok çok detaylı
Ancak çok mu uykuluydun yoksa mizacın mı öyle bilmiyorum ama sanki birisi başına silah dayayıp da videoyu hazırlatmış gibi bezgin bir üslup var, videoyu izlemeyi epey zorlaştırıyor :) Diğer videolarda bunu değiştirip daha akıcı hale getirebilirsen harika olur
M2 de isinma problemi falan yok abi kullanan acemiyse oyle isinmistir :) bak incele link ekliyorum tamamen stock araba yol lastigiyle dondugune :)
YouTube
2. bölümün sonuna bir word açıp teker teker harcamaları yazsan iyi olur diyorum
Şahane olmuş, öbür partları da bekliyorum.
Aldığım feedbacklere göre şöyle yapmaya karar verdim:
Düzene biraz daha önem verip ayık olduğum zaman anlatacağım :)
Elimdeki videoları video içinde göstermektense ayrıca upload yapıp atıf yapmam daha yerinde olacak gibi
Harcama kalemleri için bir notepad açıp bir tarafta onları toplayıp size göstermek çok daha iyi olacak :)
Bölüm süresinde 15-20 dk yı geçirmemeye çalışacağım böylece.
Pist dışındaki gezi bilgileri çok dikkat çekmedi galiba, onlar hakkında da pek bilgi vermesem iyi olacak, ya da 1-2 dklık küçük bilgiler
Bir sonraki bölümde 2-3 dklık Almanya'nın muhteşem trafiğinden özellikle bahsetmek istiyorum, galiba orada yaşamayı istemememin temel sebebi bu.
İyi de bu ring, yanlış bir ornek olmus. Gp pisti ile ring alakasiz.
Ne lastik asinmasi,isisi nede fren performansi ve motor kiyas kabul etmez.
İst park ciddi zorlu otomobiller icin.
Acemi olan Hilmi,o söylemişti ki zaten genel problem o yonde zorlayan pistlerde. M4\3 gibi sogutma basarili degil.
Bmw neden yağını bu kadar ısındırıyor arabanın? Örnek vereyim, thp ile n13 kardeş motor, aynı motor aynı performansı stabil 90-100 derece yağ sıcaklığıyla verirken aynı performansı n13 130 derece yağ sıcaklığıyla veriyor. En güçsüz arabasından en güçlüsüne yağ sıcaklığı çok yüksek.
Evet,Ist park da ısınıyor. Sonra bana Ring den ornek verıyorsun mike. Rıng GP pistlerı gıbı kırıcı degıl kı.
Zaten M2 e en cok yapılan mod sogutma uzerıne(Pıste cıkanlar da)
Mesela bır daha kı pıst cık Ist park a, egt ve iat ye bak,anlıcaksın benı.
GT3 u bılerek ornek verdım,bızım pıstte ısınmayacak arac zate cıddı pahalı yada ozel modeller.
water/methanol - ethanol vs nin yağ sıcaklığına olumlu bir etkisi varmı ? motorun ısınmaması ile yağ sıcaklığına % etkisi nedir ?
Intake den gonderılen meth ın motor ıcı yanma sıcaklıgı dusurdugu asıkar.
eth yada toluen gıbı yakıt katkıları da oktanıı yukselterek,motor yanma odası hararetı dusurur....
Konuyu öldürmüşüm, video editlerini tamamlayamadım, yarın harcamalarımı detaylı olarak yazacağım buraya, şimdilik şu tur videom yeterli gelir diye düşünüyorum :)
https://youtu.be/fk4YzpsJXZo
Ilk bır kac dakıkayı ızledım,dıreksıyon hareketlerın cok sert. Sanırım bıraz heyecan var. Kac turun vardı Rıng de?
Genel olarak surusunu daha sakın hale getırırsen,daha keyıflı,masrafsız ve hızlı pıst gunlerın olur.
Bir de son yarı dötüme sıfır giden bi kadett turbo vardı, epey bozu dikkatimi :)
150-200 turdan sonra bır cok sey dogal gelıcek. O pıste alısma ve ezberleme surecı bıraz uzun.
Ama genel olarak tavsıyem,eger heyecandan yapmadıysan dıreksıyon hareketlerını yumusatırsan ve daha sakın kullanırsan hem pıst malıyetın dusuk olur,hemde daha ıyı sureler yaparsın.
Ring de yagmur hatta suprız kar sezonu baslıyor. Buaralar gıt derım....
Yok abi, direksiyon hareketleri konusunda haklısın da dediğim gibi alışkın olmadığım bir araçla ilk defa turladığım bir pistte adrenalin de olunca hareketler stabil olmuyor. Swift in direksiyonu da çok hissiz, onunla da alakası var. Önden kayınca araç direksiyon boşalıyor zaten, istediğin kadar çevir direksiyonu hiç bir anlam ifade etmiyor.
Aslında seıft bu işin “egıtım” aracıdır. Tum antremanlar ada cızgı calısmalsrında kullanılan bır kac aractan bırısıdır. Ama yenı nesıl nasıl,bılmıyorum. Eskısı muhtesemdı.
Zaöanla alısırsın,ımkanın oldukca gıt.
Gercı artık turustık bır merkez oldu,eskı zamanlarda yabancı adam cok yoktu. Max ısvıcrelı ve ıngılızler olurdu. O da track daylerde falan. Bu kadar kalıcak yer,restoran vs yoktu. Daha pıst odaklıydı....
Gün gün notlarıma yazdıklarımı paylaşıyorum, dalga geçmeyin, cidden her şeyi yazdım :D
18.04
1200 TL uçak(ankara-köln gidiş dönüş)
15 tl yurtdışı pul
7 tl su havalimanı
3 € otopark köln
5€ yiyecek mcdonalds kahvaltı
21 € yemek köln
60 € araba(total 120 euro tuttu 230i cabrio, sixtten kiraladık, tatil boyunca kullandık)
90 € otel (gesthaus)
6 € tatlıcı
40₺ Turkcell (paketimi yurtdışında kullanma bedeli)
19.04
90 € apex m3 turu (hamburger ve tur çekimi hediye)
4.5 € bira kruvasan devils
12 € adenau pizza bira restorant
2 € snickers
40₺ turkcell
20.04
7€ kahvaltı çay-sandviç
4.60 devils bira+kruvasan
62€ ring store %10 indirim kartlı
7€ bira patates devils
185 € rent4ring swift turbo 2 tur
15€ hamburger bira akşam yemeği
40 ₺ turkcell
21.04
20 € Benzin
6€ bira-soda spa
20€ açık büfe spa
22.04
40€ benzin
0.7 € WC
6€ u bahn gidiş dönüş metro
15€ bira-şinitzel nehir kenarı
8€ starbucks kahve-muffin
5 € bagaj storage
1.5 € pretzel
1.5 € cola
1 € cips
40₺ turkcell
40 € euro duty free
2.5 € uçak su
Özetlersek:
Toplam 750 € + 1400₺
185 euro ring
90 euro m3 taxi
200 euro uçak
60 euro araba
50 euro benzin
90 euro konaklama
100 euro hediyelik
770 euro
Biz bu tatile 2 kişi gittik, avantajı ortak hesaplarda kolaylık oldu konaklama araba benzin gibi yerlerde, arkadaşımın 3. gidişiydi, bilgili olarak gitmemiz doğru hamleler yapmamızı sağladı ve daha az para harcamamızı. Açıkçası harcama yaparken aman az harcayayım demedim kendi standartlarıma göre, keyfime baktım. Kendinizi daha fazla sıkarak bu geziyi daha uygun fiyata getirebilirsiniz.
Euro kurunun 6-6.5 arası gezdiğini kabul edersek bu gezi bana 6000-6500 tl arasına geldi. Bol bol gezip keyfime bakıp tatil yaptım. Ankara’dan aktarmasız uçuş yaptım sun express ile, biletimi 1.5 hafta önce aldım. Yeşil pasaport olduğum için vizeye para vermedim.
Güzel bilgilendirme teşekkürler. Biz de hacı oluruz inşallah.
Özgür çok teşekkürler.
Rica ederim beyler, olabildiğince şeffaf ve net olmaya çalıştım. Gitmeyi düşünen arkadaşlara seve seve yardımcım olurum :)
harcanan rakamları okudumda , youtube iyi ki var dedim
yoksa nerde görücez bu videoları (:
hayaldi , şimdi hayaldende öte oldu :(
Amac rıng e cıkmaksa cok daha ucuza getırmenın tek yolu,almanya seyehatınızde ugramak. 3-5 tur atıp cıkmak.
En onemlı emtıa arac kıralama tutuyor. Bazı gıdıslerımde 2400 euro sırf kıraya verdıgımı bılırım. Yada trackday e gormek yaklasık 650-800 euro(sadece gırıs,otomobıl harıc) yanı burada harcayacagınız sky is the limit...