Talebiniz uygun bulunmamıştır.
Şaka bi yana tek kapı olunca bence de sportif duruş standart opsiyon gibi oluyo.. Enteresan ama bence de öyle
r32 hiç kullanmadım ama zevkli olduğunu düşünüyorum. Teknik verilerinin günümüz beklentilerinin çok gerisinde kaldığı aşikar ama yine de tatmin edecektir... Gerçi kaç tane var ki TRde. Neyi tartışıyoruz![]()
21`BMW G80 M3 Comp. & 09`Renault Megane 2 RS Phase-2
Sırasıyla Ibiza Cupra 1.4 TSI 180 > Scirocco 1.4 TSI 160 > Scirocco R 2.0 > Golf 6 R 2.0 almış biri olaraktan şimdi de 46 M3 Manual ile gerçek araba deneyimini yaşamaya başlamış bulunmaktayım diyerek polemiği ilerletiyorum
Şaka bir yana alan arkadaşlara hayırlı olsun. Ülkemizde deli paralar ama güzel araba.
Acikcasi ilk kisim ile ilgili Audi uretim iznini boyle bir karara dayandiriyorsa bence mantiksiz. 2.0 R motoru golfte, leonda, S3'te, TT'de kullanilirken birbirini kanibalize etmiyor ama 2.5 tfsi kullanilinca endise ediyorlar ise; ya golf, 2.5 tfsi motor ile gercekten tatminkar bir pazara hitap edecektir, yada S3 ve TTRS istenilen verimde kullanilamayan araclardir diye dusunurum.
ikinci kisim ile ilgili gorusum ise kullanmamis biri olarak (sadece inceleme ve yurtdisi kullanici yorumlari ile) sorunun tam anlami ile cozulmedigidir. Ring surelerine bakar isek son kasa RS3'un TT RS ile arasında 8,5 saniye fark olması en azindan bana TT RS'te bu sorunun halen devam ettigini gosteriyor. Konumuz Audi ve Golf R oldugundan FK8 kiyaslamasina..vs girmiyorum.
Konu Bmw olsa idi belli bir noktada iddia edebilirdim ama belli ki siz kullanici ve takipcisiniz, oyle diyorsaniz oyledir demekten baska birsey diyemem![]()
Benim bu konudaki butun yorumlarim ucuncu bir petrolhead gozu sadece![]()
"Bakalım yıllardır uykudan uyan(a)mamış Renault Sport departmanı nasıl bir hamle yapacak? Ya da yapacak bir yüreği var mıdır?? " diyerek kat çıkmak istiyorum ben de...![]()
BU hothatch hikayesini en güncel (daha doğrusu modern diyelim) haliyle MRS2 ile ateşlemişlerdi 2004-2005te.. Daha öncesi de vardı ama bence bu bi milattı. Sonradan sunduklarıyla VW grubu her ne kadar süre bazında olmasa da modifiye manasında RS grubunu gömmüş olsa da RS departmanının yeni bi hamle yapmasını görmek isterdim. Açıkçası umudum var desem de yalan söylemiş olurum :/
21`BMW G80 M3 Comp. & 09`Renault Megane 2 RS Phase-2
Spor arac konusu cok genıs,ucu bucagı yok ve cok gorecelı kavram.
Porsche nın GT serılerı cok basarılı. Hot hatch de Reno hegomonyası Cupra,tayyar ve dıger araclar tarafından bıtırıldı.Hoş cevap da veremedıler.
GolfR ın amacı gunluk kullanılan spor araba,bu kadar. Sedan spor aracları gıbı. Hıc ılgımı cekmedı. Bunu alıcagıma gercek hothatch alırım,yanı fk8,cupra yada o tarz.
Gonul ıster Yarıs gr....
Golf r'ın amacı biraz daha, sabah işe gideyim hafta sonu pistte gazlıyım. Arkaya çocuk koltuğu da koyabileyim vs.. olduğu için 4 kapı olması tamamen mantıklı.
Ancak böyle bir araç yapıyorsun, en azından tek kapı opsiyon olmalıydı. Bir ara polo blue gt'de böyle bir seçenek vardı.
Normal golf'ü şu an tamemen golf r 'a benzetebilirsin. Tek kapı olsa öyle olmayacak ama. Bu da bana saçma geliyor.
gerçek hot hacth kavramına typeR ya da cupra girerken Golf R ve S3'ün girmesi de lazım diye düşünüyorum.
siz piste yaptığınız sürelere göre önyargılı olabilirsiniz ama tüm dünyada rakipleri kadar pistte de kendilerini kanıtlamış arabalar.
dağ yolunda gazlar, karda gazlar, pistte gazlar, otobanda gazlar, sabah akşam işe gider gelir
Abi kesinlikle katılıyorum. Ama drift kabiliyeti farklı kılacağı aşikar.
Bi de dışardan bakınca çok bi farklılık göremedim ben. Ne bileyim, kıçını şişir, önüne saçma sapan ama her önüne gelenin de 3-5bin liraya Tayvan malı çakmasını koyamıyacağı pahalı bi tampon koy falan
Hothatch.in kanayan yarası.. en baz modelden motor hariç pek de ayrıştırılmamaları
21`BMW G80 M3 Comp. & 09`Renault Megane 2 RS Phase-2
Teslim alanların yorumunu ve ilk izlenimlerini bekliyorum.
https://www.instagram.com/dynamicgreycupra/ / dynamic grey cupra
Daha önce Hothatch adı altında;
106 GTI
EP3 TypeR
FK2 TypeR
Mini CooperS R53-56 GP2
Polo 6R GTI
MK5 Golf GTI
MK6 Golf GTI
MK6 Golf R
MK7 Golf R
MK2 Golf R32 Swap
B5 Audi RS4
Limitlerini zorlayarak kullanmış biri olarak,
Bir otomobili günlük/spor olarak teraziye koyarsak, VAG grubunun sportiften ziyade günlük kullanım yönü daha ağır basar.
En sert coilover ve bushing kitleri taksanız dahi ben konforlu bir otomobilim diye ısrar eder.
Sadece spor yaylı FK2'de mekanik dif kilidini iliklerinize kadar hissederseniz fakat karadeniz turu yapayım derseniz sertlikten içiniz dışınıza çıkar.
VAG grubuna sahipseniz eve hiç bir zaman 2. otomobil lazım olmaz. Her işinizi görür![]()
Bence burada Golf R pistte yumuşak kalıyor yerine Golf R hangi amaca hizmet ediyor onu anlamak lazım![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)