Just a moment...
Abimizin bir tane daha Porşu varmış :D
Printable View
Just a moment...
Abimizin bir tane daha Porşu varmış :D
Erdem Kuskun | Dunyada yine bir ilk…
Pandem Bodykitli Porsche boxster projemiz sizlerle…
@Evrenpekgoz
@pandemjapan / @trakyoto
#911 #porsche #cayman... | Instagram
juniquedesign yapmış galiba
Efsane'yle taçlandıralım :)
https://youtu.be/b669BAtlXb4?si=sj1P5TJdl_riF8mx&t=99
Konu eski günlerine dönmek istese de insan korkuyor valla. Artık sahibinden favori listem sadece gırgırına favorilediğim arabalar oluyor. Çıkarıp para verir misin desen güvenip alsam bile sonrasını göze alamıyorum :)
Önceleri sanayide geçirdiğim günler keyifli geliyordu, artık lastik değişimini bile beklemek istemiyorum :)
Neyse konuyu gırgıra döndürmeden,
Sorunlu ford 2.0 dizel bloklara sahip olmasa her şeyiyle mutlu edeceğini düşündüğüm araba. Sanıyorum 2.0 240'lık motorlar da ecoboost ile aynı altyapıda ve onlar da çok pozitif yorumlara hakim değillerdi..
XE 2.0d
Just a moment...
2017 BMW 318d M Plus
Just a moment...
B47 si makbul olduğu bilinen birşey.
318d 2012–2015 N47D20
straight-4 105 kW (141 hp)
at 4,000 rpm 320 Nâ‹…m (240 lbfâ‹…ft)
at 1,750–2,500 rpm
------------------------------------------
2015–2019 B47D20
straight-4 110 kW (148 hp)
at 4,000 rpm 320 Nâ‹…m (240 lbfâ‹…ft)
at 1,500–3,000 rpm
Sunroof takıntısı olmayanlar için f30
Just a moment...
Tek kroniği turbo diyenler de var? Hangisi doğru acaba çok kronikli deyip uzak durmak mı yoksa alıp tecrübe edip riske girmek mi? En nihayetinde sadece turboysa, benzer fiyatlarda pek seçenek olmadığı için yine iyi alternatif gibi duruyor.
(sunroofsuz bmw özelinde değil, b38 özelinde yazdım)
'11 COLT 1.3
Just a moment...
Bunların motor şanzıman nasıldır? Daha önce kullanan, tecrübe eden, kronik vs bilgi sahibi olan var mı?
2013 yılında sıfır satın aldığımız Colt aracımız var. 60 bin km kadar ben kullandım. Şimdi babam kullanıyor, 100 bin kmyi geçti araç.
Kronik olarak sayabileceğim, bizim başımıza sorun açmadı bu süre zarfında. Tek sefer akü üzerine monte edilmiş sigortalar bozuldu. Aracın yürümesine engel olmadı fakat bazı sistemler çalışmadı, onu değiştirdik sorun kalmadı. El freni butonu kronik olarak kırılıp, sert çekince fırlıyor :). Şu an 3. el freni butonunu kullanıyoruz.
Nadir de olsa motor sıcakken duraklayıp, 2. çalışmada zor çalışma yapıyor ama sonunda çalışıyor. Sanırım bu ASX lerde de olan Mivec sistemle alakalı bir sorun, emin değilim. .
Araçta otomatikleştirilmiş şanzıman var. Alışana kadar vites geçişleri hissedilir ve sarsıntılı oluyor. Alıştıktan sonra ben sorun yaşamadım.
Motoru hızlı devirlenen bir motor, kalkışlarda lastik kötü ise çok patinaja düşüyor araç bunu eksi olarak sayabilirim. Yokuş kalkış destek sistemi yok. Bu nedenle yokuşlarda geri kaçırma yapar, el freni ile kalkmaya alışmak lazım.
Bagaj çok küçük ama arka oturma alanı ve iç mekan ferah, kaput görünmüyor kullanırken bu nedenle dar manevralarda sürtme olasılığı var. Kıvrak bir araç şehir içinde çok rahat manevra yapıyor. Genel olarak sert bir araç süspansiyonları sert diyebilirim. 195/50/15 lastik kullanıyor. İnce yanak özellikle dikkatsiz çukura girmelerde çabuk balon yapabiliyor. Yedek stepne yok, lastik şişirme kiti ile gelmişti bizimki zamanında.
Kullanıma bağlı olarak 6,5-7,5 litre şehir içi yakıt tüketimi var. Uslu kullanımlarda şehir dışında 5.8-6 lara kadar iniyor. 120 yi geçince 7 lere yaklaşıyor yakıt yüketimi uzun yolda.
Başka bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
2014 BMW 320i ED M Plus
Just a moment...
@mrwope Downvote'u yanlışlıkla attınız sanırım. 318d'nin neyini beğenmediniz?