Foruma da üye olan, BMW özel servisi gibi çalışan arkadaşın ilanı diye paylaşılmış sanırım.
Printable View
Nardo ST var hocam.
Just a moment...
Hocam bu fiyat bandında i20N ve 208GTI By PS'tan daha mantıklı bir araç yok sanırım.
Şu araç için ne diyorsunuz?
Just a moment...
By Ps bi kenara ama 208 gti fiyatlarinda Gti-cupra varken arada kalacak hic bir sebep yok.
Şu an sıfır üretilip satıldığı için i20N'i referans alarak söylüyorum, ikinci elde'ki hothatchlerin hepsinin fiyatları balon.
2.2 Vtec S2000
Just a moment...
GTI'ı ne kadar süre kullandınız, yorumlarınız nedir? Sanırım makyaj öncesi modellerde Mini'lerdeki N14 kodlu motorun aynısı var. Yüksek basınç ve benzin pompasında sorun olabiliyormuş. Elimdeki 1.2 Puretech'i verip, 1.6THP almak beni yakıt açısından zorlar mı diye düşünüyorum.
Benim kullandigim normal GTI'di. Makyaj onceside sonrasida motor ayni N18. Motor konusunda yuksek basinc pompasi haricinde pek bir sorun yok. Benim aracim 60 bin Km'de idi ve yuksek basinc pompasi 2 kere degismisti. Su an i20N kullandigim icin kiyaslamayi onunla yaparsam, performans acisindan bir fark yok. Ancak Normal Gti'da mekanik kilit olmadigi icin oldukca fazla onden kaymaya meyilli. Onun disinda 208 GTI'in sasisi harika ve aracin arkasiyla cok rahat oynabiliyorsunuz, lift off ile cok kolay arkasini getirebiliyorsunuz. Bu konuda i20N'e gore cok daha eglenceli. i20N daha cok yol tutmaya odakli profesyonel bir arac. GTI, i20N'e gore 17" jant avantajiylada daha konforlu ama bence bu bir dezavantaj cunku i20N cok daha sıkı ve sportif bir arac kullaniyormus gibi hissettiriyor. Tabi bunun boyle olmasinda bir etkende GTI'in oturus pozisyonu bir hothatch'e yakismayacak sekilde yuksekte. 208 GTI'da ne kadar hiza bagli sertlesen direksiyon olsa da direksiyon hissi sıfır. i20N'in direksiyon tepkilerine bayiliyorum. GTI'da motor sesi ve egzoz sesi sıfır. Kesinlikle bir egzoz sistemi sart. Bir nebze olsun durumu kurtarabiliyor. Ayrica GTI'in sogutmasi sıkıntılı, normal 208'ler ile ayni intercooler kullanildigi icin. 1-2 kere aracı sıkınca hemen performansı düşmeye başlıyor. Yazılım yapılsın yapılmasın bir intercooler upgrade'i sart.
Sonuc olarak fiyati uygun ve ederinde oldugu surece normal 208 GTI'da tercih edilebilecek bir arac ozellikle VAG grubu hothatchlerine kiyasla.
Ek olarak 208 GTi'in ic mekan kalitesi i20N'e gore kat ve kat daha iyi. Ayrica daha spesifik,ozel hissettiriyor. i20N'in ic trim kalitesi berbat ve bolca trim sesi mevcut. GTI'da neredeyse trim sesi yoktu. Yakit tuketimi olarakta Istanbul sehir ici sakin kullanim 9-10 LT yakar. Surekli gazlarsaniz 14-15 LT minimum. Tabi bu gazlayinca yakmasi butun turbolu araclar icin gecerli. GTI'a ozel bir durum degil.
Daha iyi hatırlayanlar vardır muhtemelen amuse s2000 trtuning veya tuning türkiye birisine kapak fotoğrafıydı hatta sanırım o araç 2.2 olarak aklımda kalmıştı
https://i.hizliresim.com/srpujtv.jpeg
Benim de zincirim yağ pompam yeni, sanzımanı ben komple revize ettirdim. 250.000 kmdeyim. 12 yaşında bu kilometre bir arabaya ne kadar kafa rahat binilebilecekse o kadar rahat biniyorum :) N47 den korkanlar 1 milyon altına binilebilecek en iyi sürücü otomobilinden mahrum kalıyolar
Yanlış alıntı yapmışım, üstte de cevaplanan "300.000 de n47ye kafa rahat binilmez mesajını yapacaktım
Çok teşekkür ederim, Intercooler olayını duymuştum ama ***** yakıt fiyatları, fazla sıkmayı düşünmüyorum. Sahil yolunda denk bir araçla karşılaşırsam belki. VAG yerine kesinlikle hiç düşünmeden tercih edilebilecek bir araç. Halihazırda on yılı devirmiş Twincharger motorlardan uzak durmak lazım diye düşünüyorum. Yüksek basınç pompası sorununu BOV ile çözdüğünü söyleyenler var. Bakmak lazım.
Ma(lu)m* yazmıştım.
Gereksiz Sansur - YouTube