Just a moment...
Golf R333
Fiyat temsilidir diye umuyorum, sarı renk olarak 13 hp fazla çıkartıp limited yazmakla bu fiyat farkı nasıl oluşuyor anlayamadım.
Printable View
Just a moment...
Golf R333
Fiyat temsilidir diye umuyorum, sarı renk olarak 13 hp fazla çıkartıp limited yazmakla bu fiyat farkı nasıl oluşuyor anlayamadım.
Sarı golfe istenen paraya yine bir sıfıra yakın Golf R ve 997.1 911 Carrera alınabiliyor
Varsın Golf mavi renk olsun, o kadar da değil artık ya :D
Tamam kapısı tok dendi yıllarca ama :P
Yurtdışında kabaca m3 parasına satıldı bu seri. Standart performans editiondan güç ve donanım olarak hiçbir farkı yok. Alemetifarikası üzerindeki limited edition plakası :) TR de bu parayı verecek adam zaten çıkmadan malını bağlamıştır :D
8.5R ın standartta 333hp veya daha üzeri bir güç ile gelmesi halinde ciddi bir stok yaşına sahip olacak bu araç :D Bu durum Şamnu yu üzebilir mi? Mümkün değil... Zaten ya kendisine getirmiştir yada reklam çalışmasıdır ki konuştuğumuza göre başarılı da olmuştur.
Just a moment...
71 Taunus Coupe
Just a moment...
66 Taunus Wagon
Just a moment...
70 Anadol A1 Coupe
Restorasyonluk favoriler :)
Restorasyon işi artık Türkiye'de zor mailyetler ve işçiliikler inanılmaz arttı nerdeyse ihtiyacı olmayan Mercedes W123 ü elden geçirmeye başladım 1.5 yıl oldu 500 bini geçti hem parça hem işçilik aldı başını gitti sanırım artık klasikler daha kıymetli olacak restorasyon maliyetlerinden dolayı.
Güzel bir 3.18TI
Just a moment...
Fiyat tartışılır Clio V6 TROPHY
Just a moment...
Omega 3.2 V6 Wagon
Just a moment...
1.35i proje
Just a moment...
Z4
Just a moment...
İçi kırmızı olmasaymış güzelmiş 3.20i ED
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tent=174536269
Audi S3
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tent=174536269
resmen keriz silkeleme.. bari aracın aksesuarlarını, koltuktaki dikişleri boya ile aynı yapsaydınız hiç kasmamışlar limitedi duyana çakarız diye ki çakmışlar da hepsi ön siparişle satılmış :D
renault'da megane için özel bir seri çıkardı. arkada koltuklar yoktu, ön koltuklar hafifletilmişti, akü hafifletilmişti, camlar hafifletilmişti, arka silecek ve motoru çıkarılmıştı, bagaj havuz kaplaması ve paspaslar bile hafifletilmek için özel olarak elden geçirilmiş, multimedya ekranı küçültülerek gram kazanmak için bile uğraşılmış, toplamda 130 kg atmışlardı arabadan. titanyum egzoz, karbonfiber jant ve karbon-seramik frenleri vardı. üstüne de gidip nürburgring rekorunu kırıp şovlarını yapmışlardı.
renk değiştir, opsiyonları fulle yazılımla biraz güç ver ve sapla biraz ayıp olmuş..
Tamamen katılıyorum, aldığı güç konusunda std. versiyondan farklı iki parçası var fakat bu parçalar 20. yıl adı ile satılan modelde de olduğu için yine özel bir durum yok.
Para edip etmeyeceğini önümüzdeki 10 yıllar gösterecek. Sonuçta koleksiyon değerlemesi bambaşka bir alan. O segmentin müşterisi olmadan, sadece ticareten bakarak şu duruma anlam vermek mümkün değil.
Sevip sevmemek bir kenara segmentinin benchmarkı olan bir modeldi. İçten yanmalı son limited edition golf olarak piyasada kendisine yer bulup el değiştirebilir veya müzayedelerde slot bulursa başarılı bir iş yapıldı der, uzaktan ekmeği ekrana banarız :D yada yeni nesil gözlüklerimize kim bilir ....
El ile tutulur tek değişiklik teslimatın şu şekilde olmasıydı...
Delivery event Golf R 333 @Autostadt I Volkswagen R - YouTube
1991 Opel Kadett 2.0 GSi
Just a moment...
Yurtdışından orjinal M5 geliyor burda 5.20 civatasına varana kadar değiş tokuş yapılıyor. Maliyet toplamda yarı yarıya geliyor. Yapan tanıdıklarım ve garajları biliyorum. her kasa m3 m4 m5 ne isterseniz. Para çokomel eğrisinde güzel yerlerdeki seçenekler arasında
Yurtdışından orjinal M5 geliyor burda 5.20 civatasına varana kadar değiş tokuş yapılıyor. Maliyet toplamda yarı yarıya geliyor. Yapan tanıdıklarım ve garajları biliyorum. her kasa m3 m4 m5 ne isterseniz. Para çokomel eğrisinde güzel yerlerdeki seçenekler arasında
Yanlış anlaşılmasın ama ben dönüşüm araçlarına tam manasıyla güvenemiyorum.
Özellikle şasi kısmıyla ilintili hususlarda.
Sözüm meclisten dışarı, koskoca BMW GmBH mal mı da M için başka bi fabrika işletiyor? Fabrika bu fabrika. Atölye değil.
Verimlilik esasıyla çalışmayan hiçbir firma bu zamana kadar batmaktan kurtulamadı. En azından M.S.2024'e kadar bu böyleydi.
Tamam; standart 520i.yi aldın, herşeyini değiştirdin, civatasına kadar da koydun. Herşey pürüzsüz oldu.
Ee bitti mi? Bu kadar mıydı yani? :)
Alemin tek akıllısı bizim swap.çılarsa, yaşına başına bakmam, hepsinin de ellerinden öperim.
Arkadaşlar şimdi şöyle birşey var. Türkçe'de bizim şase dediğim şey ile ecnebi diline şase diye geçen şey bambaşka. Örnek mi vereyim.
Bu forumda gene bi 15 yılı vardır. Bir dökümandan yada web sitesin birisi bir link atıp alıntı yapıp EP3 Type-R'ın şasesinin işte yüzde bilmem kaç
Sanırım %15 gibi EP2 yani normal motorlusundan daha sert olduğunu yazmıştı. Altında yorumlar işte normal EP2 de sallıyorum her 30 cm de bir
punto kaynağı varken EP3 te işte 15 cm de bir punto var vs.vs. diye. Halbuki monokok şaseyi kastemiyor adamlar. Yani bütün vida ile sökülecek
parçalar söküldüğünde ortada kalan çıplak şase değil. Önden arkaya sağdan sola tekerden tekere bütün rijitliği kastediyorlar.
Yani viraj denge çubuğu daha kalın olunca yada salıncak takozları daha sert olunca şase daha sert oluyor.
Buradan çıkartmak istediğim sonuç şu. Kuru kasa otomobiller çoook büyük oranda baz model ile üst spor modeller aynı oluyor. Nasıl ki E46 M3'lerde
arka şasede yırtılmalar oluyor. Aynı yırtılmalar E46 3.30'da aynı şekilde oluyor.
Bu aracın üzerine geçen gün şunu görmüştüm
https://eksiseyler.com/amp/su-sirala...me-olayi-nedir
Ha bu arada ha üzerine geçirilmiş ha change bence aynı şey ikisi de son derece illegal. Ama mantık olarak tüm arabayı aktarabilen bir usta şase numara aktarma işini de o derece kusursuz yapabilir
Bende bir süredir takip ediyorum bu dönüşüm/proje araçlarını. Ruhsata işli olduktan sonra motor risk görmüyorum.illaki yüzde yüz fabrikasyon olmasa da yarı fiyatina yüzde 5-10 rijitlik problem değil. Sonuçta limit toleransı yüksek bırakılarak üretiliyor hepsi.
Halis EM PAĞVIR için bence uygun değil. Ama EMMİ PAĞVIR olarak katılıyorum; başarılı projeler olarak nitelendirilebilirler. Emek var, güzel neticeler var; herşey ortada. Ustaların hakkını yiyemeyiz.
Ama ben olayın sadece teknik boyutundayım, legallik boyutu ayrı bi mevzu.
Bu arada, tamamen şahsi görüşümdür. Katılmayabilirsiniz.
Benim anlamadığım M5 i aldın getirdin burada herşeyini 5.20 ye aktardın. 5.20 yi de ona aktardın. Buradaki hadi oldu M5 de o eski M5 yeni 5.20 avrupaya dönmüyor mu? Döndüğü zaman çöplüğe mi terk ediyorlar? Sonuçta o şekilde satamıyorsundur heralde.
Birde TUV muayenede anlamıyor mu? Ulan bu düz 6 silindirdi olmuş V8. Bişeyler olmuş demiyor mu?
Abi bu işi düzgün yapan bir çok firma TUV üzerinden yeni projelendirme yaparak motoru işletiyor diye biliyorum ama bunu hangi madde altından yapıyorlar bilmiyorum. Yine yanlış bilmiyorsam Tosfede kaydedilerek araçlara istenilen motorlar legal şekilde swaplanabiliyor. Senede 1-2 kez tırmanış yarışına vs katılarak devam ediyorlar.
200sx
Just a moment...
Fiyatı güzel geldi.
M3 Touring :)
Just a moment...
Hadi çılgın sayısal loto bekliyorum :D
çok ucuz paralara aldıkları için burdada sağa sola terk edip bırakılıyordur.emniyet'de sahipsiz yabancı araba olarak görüp gümrüğe bırakır herhalde.ondan sonrada o araba zamanı gelince satılır.
m5 kendi ülkesinde çalındı kaydı açılıyordur tekrar ülkesine dönmesine gerek yok.zaten bizim gümrük'deki araçlarda o şekilde oluyor.adam yurtdışından buraya arabayla geliyor zaten orda 500euro 1000euro hadi 2500 euro araba.ülkesine dönerkende burda terk ediyor yada gümrüğe terk ediyor uçakla ülkesine dönüyor.ordada araba orda kaldı arıza yaptı masrafı çok tutuyordu diyip trafikden sildiriyordur.
@XoR Koray abi ateşledi bende bir hayalimi atiyim bari 1-2 seneye kalmaz alırım heralde:D
2001 Audi RS4 B5
Just a moment...
Bekliyorum...:D
https://www.youtube.com/watch?v=uI7hT-X9l7s