Restorasyon işi artık Türkiye'de zor mailyetler ve işçiliikler inanılmaz arttı nerdeyse ihtiyacı olmayan Mercedes W123 ü elden geçirmeye başladım 1.5 yıl oldu 500 bini geçti hem parça hem işçilik aldı başını gitti sanırım artık klasikler daha kıymetli olacak restorasyon maliyetlerinden dolayı.
Güzel bir 3.18TI
Just a moment...
Fiyat tartışılır Clio V6 TROPHY
Just a moment...
Omega 3.2 V6 Wagon
Just a moment...
1.35i proje
Just a moment...
Z4
Just a moment...
İçi kırmızı olmasaymış güzelmiş 3.20i ED
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tent=174536269
Audi S3
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tent=174536269
reis sen bu postta şimdi ihaleden sahibindene düşen aracın hollandadaki satılıkken ilanını mı buldun
bunun bi üstü aracı fabrikada birleştiren ustanın rüyasına girmek , inceptionmısın la sen
resmen keriz silkeleme.. bari aracın aksesuarlarını, koltuktaki dikişleri boya ile aynı yapsaydınız hiç kasmamışlar limitedi duyana çakarız diye ki çakmışlar da hepsi ön siparişle satılmış
renault'da megane için özel bir seri çıkardı. arkada koltuklar yoktu, ön koltuklar hafifletilmişti, akü hafifletilmişti, camlar hafifletilmişti, arka silecek ve motoru çıkarılmıştı, bagaj havuz kaplaması ve paspaslar bile hafifletilmek için özel olarak elden geçirilmiş, multimedya ekranı küçültülerek gram kazanmak için bile uğraşılmış, toplamda 130 kg atmışlardı arabadan. titanyum egzoz, karbonfiber jant ve karbon-seramik frenleri vardı. üstüne de gidip nürburgring rekorunu kırıp şovlarını yapmışlardı.
renk değiştir, opsiyonları fulle yazılımla biraz güç ver ve sapla biraz ayıp olmuş..
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Ey Türkoğlu bu ihanetlerin tarihini sakın unutma!
16.11.2013
08.06.2014
Tamamen katılıyorum, aldığı güç konusunda std. versiyondan farklı iki parçası var fakat bu parçalar 20. yıl adı ile satılan modelde de olduğu için yine özel bir durum yok.
Para edip etmeyeceğini önümüzdeki 10 yıllar gösterecek. Sonuçta koleksiyon değerlemesi bambaşka bir alan. O segmentin müşterisi olmadan, sadece ticareten bakarak şu duruma anlam vermek mümkün değil.
Sevip sevmemek bir kenara segmentinin benchmarkı olan bir modeldi. İçten yanmalı son limited edition golf olarak piyasada kendisine yer bulup el değiştirebilir veya müzayedelerde slot bulursa başarılı bir iş yapıldı der, uzaktan ekmeği ekrana banarızyada yeni nesil gözlüklerimize kim bilir ....
El ile tutulur tek değişiklik teslimatın şu şekilde olmasıydı...
Delivery event Golf R 333 @Autostadt I Volkswagen R - YouTube
1991 Opel Kadett 2.0 GSi
Just a moment...
Yurtdışından orjinal M5 geliyor burda 5.20 civatasına varana kadar değiş tokuş yapılıyor. Maliyet toplamda yarı yarıya geliyor. Yapan tanıdıklarım ve garajları biliyorum. her kasa m3 m4 m5 ne isterseniz. Para çokomel eğrisinde güzel yerlerdeki seçenekler arasında
Yanlış anlaşılmasın ama ben dönüşüm araçlarına tam manasıyla güvenemiyorum.
Özellikle şasi kısmıyla ilintili hususlarda.
Sözüm meclisten dışarı, koskoca BMW GmBH mal mı da M için başka bi fabrika işletiyor? Fabrika bu fabrika. Atölye değil.
Verimlilik esasıyla çalışmayan hiçbir firma bu zamana kadar batmaktan kurtulamadı. En azından M.S.2024'e kadar bu böyleydi.
Tamam; standart 520i.yi aldın, herşeyini değiştirdin, civatasına kadar da koydun. Herşey pürüzsüz oldu.
Ee bitti mi? Bu kadar mıydı yani?
Alemin tek akıllısı bizim swap.çılarsa, yaşına başına bakmam, hepsinin de ellerinden öperim.
21`BMW G80 M3 Comp. & 09`Renault Megane 2 RS Phase-2
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Arkadaşlar şimdi şöyle birşey var. Türkçe'de bizim şase dediğim şey ile ecnebi diline şase diye geçen şey bambaşka. Örnek mi vereyim.
Bu forumda gene bi 15 yılı vardır. Bir dökümandan yada web sitesin birisi bir link atıp alıntı yapıp EP3 Type-R'ın şasesinin işte yüzde bilmem kaç
Sanırım %15 gibi EP2 yani normal motorlusundan daha sert olduğunu yazmıştı. Altında yorumlar işte normal EP2 de sallıyorum her 30 cm de bir
punto kaynağı varken EP3 te işte 15 cm de bir punto var vs.vs. diye. Halbuki monokok şaseyi kastemiyor adamlar. Yani bütün vida ile sökülecek
parçalar söküldüğünde ortada kalan çıplak şase değil. Önden arkaya sağdan sola tekerden tekere bütün rijitliği kastediyorlar.
Yani viraj denge çubuğu daha kalın olunca yada salıncak takozları daha sert olunca şase daha sert oluyor.
Buradan çıkartmak istediğim sonuç şu. Kuru kasa otomobiller çoook büyük oranda baz model ile üst spor modeller aynı oluyor. Nasıl ki E46 M3'lerde
arka şasede yırtılmalar oluyor. Aynı yırtılmalar E46 3.30'da aynı şekilde oluyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)