User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Seat Leon MK3 Spor Yay&Coilover Kullanıcı Tavsiyeleri

  1. #1
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow Seat Leon MK3 Spor Yay&Coilover Kullanıcı Tavsiyeleri

    Arkadaşlar yeni aldığım aracım için 1.2 Tsi DSG 110 HP Advance paket 2016 model, fikirlerinize ihtiyacım var, araç genel olarak sert lastik ölçüm 225/45/17 arka süspansiyon yarı torsiyon diye biliyorum, buna 3.5 mm olarak ve bu jant lastik ebadıyla ne takarsam konforu fazla kaybetmem, amacım ön arka dengeli düşsün şu anki halinden takacağım marka daha yumuşak olsun.. Şimdiden teşekkürler..



    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  2. #2
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız hayırlı olsun. Yaydan sonra sertleşmeme şansı yok, özellikle arkası torsiyonken. Octavia'da 4cm H&R kullandım, önler yine bir nebze kurtarıyordu sertliği ama arka torsiyon olduğundan dolayı seyahat edenler için konforu hatırı sayılır seviyede bozuyordu.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  3. #3
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı forumlarda bazı markaların orijinalden daha yumuşak olduğunu okudum belki burada da kullanıcı yorumları alırım dedim
    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  4. #4
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eibach pro kit 3.5 tavsiye ederim.3.5 üstünü takarsan amörtisörleride değiştirmen gerekiyor.yok ben öyle kullanırım dersenizde bir kaç sene sonra amörtisör almanız gerekecek çünkü amörtisörleri patlayacaktır.

    3.5 üstünde amörtisör mili uzun kalıyor yükün çoğu amörtisör'e biniyor ve ilerde patlatıyor.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  5. #5
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eibach pro kit 3.5 tavsiye ederim.3.5 üstünü takarsan amörtisörleride değiştirmen gerekiyor.yok ben öyle kullanırım dersenizde bir kaç sene sonra amörtisör almanız gerekecek çünkü amörtisörleri patlayacaktır.

    3.5 üstünde amörtisör mili uzun kalıyor yükün çoğu amörtisör'e biniyor ve ilerde patlatıyor.
    Anladım hocam, 3.5mm ideal hanımda kullanacak ancak yeter bize, bira kaç sorum olacak.

    Pro kit ile Sportline arasında ne fark var

    Ve prokit takarsam şuankinden daha konforlu olur mu ?
    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  6. #6
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Murat Özcan- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım hocam, 3.5mm ideal hanımda kullanacak ancak yeter bize, bira kaç sorum olacak.

    Pro kit ile Sportline arasında ne fark var

    Ve prokit takarsam şuankinden daha konforlu olur mu ?
    pro kit te haberin olmadan takılsın sürerken fark etmezsin bile belki sportline serttir ama hissettirir.
    Şahsi fikrim konfor olayı lastikte başlıyor michelin ve conti bu konuda diğer markalara göre ciddi farklı.

  7. #7
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Murat Özcan- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım hocam, 3.5mm ideal hanımda kullanacak ancak yeter bize, bira kaç sorum olacak.

    Pro kit ile Sportline arasında ne fark var

    Ve prokit takarsam şuankinden daha konforlu olur mu ?
    arkadaşda yazmış aracın üstündeki oem amörtisörlere en uygun olan prokit.Sportline alırsan kısa amörtisör alman lazım.eskiden sitesinde yazıyordu fabrikasyon oem amörtisörlere porkit uygun ama sportline tercih ederseniz amörtsörleri değiştirin gibi bir ibare vardı.

    3.5 üstünde özetle amörtisörleri değiştirmen gerekiyor.konfor olayı şöyle diyim yay taktım konforda bir değişiklik yok hatta daha iyi oldu olayı bana şehir efsanesi olarak geliyor.sebebi araba yere yakınlaşıyor yay çalışma alanı kısalıyor araba sertleşir konfor artması nasıl olacak.he dersen lastik le biraz konfor arttırım işte michelin alırsın (yumuşak hamurlu lastik) onla biraz rahatlar ama dediğim gibi konfor gidicektir.

    bütceni zorlarsan en güzli Coilover alman.onunla kafan rahat olur en güzeli o.

    mesela mk3 için arkadaşımız vogtland mı ne aldı.mk3 çıktıkdan 2 sene sonra falan oluyor bu olay.araba taş gibi oldu bildiğin sekiyor.sonra ST Coilover çıktı onu aldı taktı arabanın kaderi değişti oem gibi konforu vardı ve yere yakındı.sebebi işte kısa amörtisör olduğu için.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  8. #8
    sweap07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    2.547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eibach kullaniyorum cok memnunum tavsiye ederim.

  9. #9
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oznsrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pro kit te haberin olmadan takılsın sürerken fark etmezsin bile belki sportline serttir ama hissettirir.
    Şahsi fikrim konfor olayı lastikte başlıyor michelin ve conti bu konuda diğer markalara göre ciddi farklı.
    Doğru diyorsun lastikte çok önemli oda aklımda, sıraya koyucam ama şu alçaltma olayında hangisi ona bir karar vermem lazım

    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşda yazmış aracın üstündeki oem amörtisörlere en uygun olan prokit.Sportline alırsan kısa amörtisör alman lazım.eskiden sitesinde yazıyordu fabrikasyon oem amörtisörlere porkit uygun ama sportline tercih ederseniz amörtsörleri değiştirin gibi bir ibare vardı.

    3.5 üstünde özetle amörtisörleri değiştirmen gerekiyor.konfor olayı şöyle diyim yay taktım konforda bir değişiklik yok hatta daha iyi oldu olayı bana şehir efsanesi olarak geliyor.sebebi araba yere yakınlaşıyor yay çalışma alanı kısalıyor araba sertleşir konfor artması nasıl olacak.he dersen lastik le biraz konfor arttırım işte michelin alırsın (yumuşak hamurlu lastik) onla biraz rahatlar ama dediğim gibi konfor gidicektir.

    bütceni zorlarsan en güzli Coilover alman.onunla kafan rahat olur en güzeli o.

    mesela mk3 için arkadaşımız vogtland mı ne aldı.mk3 çıktıkdan 2 sene sonra falan oluyor bu olay.araba taş gibi oldu bildiğin sekiyor.sonra ST Coilover çıktı onu aldı taktı arabanın kaderi değişti oem gibi konforu vardı ve yere yakındı.sebebi işte kısa amörtisör olduğu için.
    Coileverda aklımda ama dur bakalım bütçeye bakıcam hangisi değer değmez karar vericem

    Alıntı sweap07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eibach kullaniyorum cok memnunum tavsiye ederim.
    Hangi seriyi kullanıyorsun hocam ve kaç cm
    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  10. #10
    Ultraleggera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Şehir
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay almaktan ziyade Jom Blue nin coilini tavsiye ederim Golf 7.5'da kullanıyorum fiyat/performans eibach,hr,vogtland yaydan iyidir.
    MGN TypeR.

  11. #11
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.782
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ama başkan senin arkalar bağımsız süspansiyon ondan dolayı yumuşak geliyordur diye düşünüyorum bizimkiler yarı torsiyon
    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  12. #12
    Ultraleggera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Şehir
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Murat Özcan- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama başkan senin arkalar bağımsız süspansiyon ondan dolayı yumuşak geliyordur diye düşünüyorum bizimkiler yarı torsiyon
    Coilover dan öncede H&R yay deneyimim oldu aynı araçda yay varken haddinden fazla rahatsız ediyordu uzun yolda özellikle şuan orjinalinden daha konforlu diyebilirim 225/40/18 lastik mevcut bir de üzerinde (en dip şekle yakın basıklıkda şuan araç)
    MGN TypeR.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •