her jantta var ne anlama geldiğini bilen varmı
Harbi yuw bende çok merak ediyorum... Kesin aluminyum ile alakalı bir olay diye atayım tutarsa.
19051919-23041920-30081922-01111922-29101923
Buldum buldum eheh kacmaz
: We will provide descriptions and the background of each mark and its related organization.
(1) The JWL mark
The Ministry of Land, Infrastructure and Transport established the performance criteria of light alloy wheels. There are standards “Technical standards for Light Alloy Disc Wheels for Passenger Cars” and “Technical standards for Light Alloy Disc Wheels for Trucks and Buses,” and products that have passed these standards should have JWL (for passenger cars) and NWL-T (for tracks and buses) engraved on them. They are voluntarily certified.
Incidentally JWL comes from “Japan Light Alloy Wheel”.
(2) VIA mark
As a light alloy wheel is very important in car safety and its quality can affect human lives, any organization that manufactures and sells light alloy wheels or testing organizations that check aftermarket wheels need to be in accordance with the technical standards approved by the Ministry of Land, Infrastructure and Transport, and have registered them. This is known as VIA registration.
Registration is performed by the Japan Light Alloy Automotive Wheel Testing Council (hereafter referred to as “the Council”) and testing and registration are performed by the Japan Vehicle Inspection Association (hereafter referred to as Vehicle Inspection).
VIA is a registered trademark of the Japan Vehicle Inspection Association.
The JWL mark and VIA mark are applied in Japan.
The council is made up of the Nippon Auto Parts Aftermarket Committee (NAPAC) JAWA Division and the Japan Aluminum Association (JAA) along with the Japan Vehicle Inspection Association.
Q2:Can we use VIA marks or limited load marks on our own authority?
A2: Only after VIA registration has been completed can VIA marks or limited load marking be engraved on products. However, specified marks and load indication marks should be used.
As the VIA mark is a registered trademark using it without VIA registration means unauthorized use, hence illegal.
Q3:What is the difference between the Max Load indication and VIA defined load?
A3: It is unclear to which standard in which country the “Max Load” indication engraved on some imported wheels adheres to. The VIA defined load indication can be indicated on any wheel in compliance with the conditions specified in test condition 2 (defined use) found in a separate volume of the council regulations book and after VIA registration has been performed.
Q4:What are defined conditions and general conditions? Why KG and not kfg?
A4: Defined conditions are those established for the heaviest wheel weight discovered by checking every specification for mounting vehicle hubs. KG is not a unit symbol but rather a load indication symbol. General conditions are based on max design load and a load symbol is not required with this test.
http://www.jwtc.jp/open/html/e/situmon1.html
şuan biraz işim var başka bi arkadas cevirsin
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
1VIA işareti
Hafif alaşım jant çok araç güvenlik ve önemlidir kalitesi, insan hayatını etkileyebilir, bu üretmekte ve uygun teknik standartlar Bakanlığı Kara tarafından onaylanmış olmak gerekir sonrası tekerlekleri kontrol hafif alaşım jantlar veya test kuruluşları satan bir kuruluş olarak , Altyapı ve Ulaştırma ve kaydoldum. Bu VIA kaydı olarak da bilinir.
Kayıt Japon Hafif Alaşım Otomotiv Tekerlek Test Konseyi tarafından (bundan için Konseyi "gibi") sevk ve test ve kayıt Japon Araç Muayene Derneği tarafından gerçekleştirilir (bundan için Araç Muayene gelir) gerçekleştirilir.
VIA Japon Araç Muayene Derneği tescilli markasıdır.
Bu JWL işaretleyin ve VIA işareti Japonya uygulanır.
Konsey, Nippon Otomobil Parçaları Aftermarket Komitesi (NAPAC) JAWA Bölümü ve Japonya Alüminyum Birliği (JAA) ve Japonya Araç Muayene Derneği ile birlikte oluşmaktadır.
2JWL işareti
Bakanlık Kara, Altyapı ve Ulaştırma ışığında alaşım jantlar ve performans kriterleri kurdu. İşte standartları "Otomobiller için Hafif Alaşım Disk Tekerlekler için teknik standartlar ve Hafif Alaşım Disk Tekerlekler Kamyon ve Otobüs için" ve olması gereken bu standartlara geçen ürünler için "Teknik standartlar vardır JWL NWL Otomobiller () ve-T ( parçaları ve otobüsler için) onlara oyulmuş. Onlar gönüllü olarak onaylanmıştır.
Bu arada JWL Japonya Hafif Alaşım Jant from "" gelir.
cemin yazısısnın mealidir
TUV gibi birsey, jantlara testler uygulayıp kalite standartlarına göre sertifika falan veriyor.
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW · AEM · K&N · EIBACH · H&R · VOGTLAND · MILLTEK · BILSTEIN · AIRTEC · TAROX · PROSPORT · POWERFLEX
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)