ben bu yüzden çıkmıyorum
Printable View
adam helikopterle işe gidip gelıyor. Kapıda bunlar var ama ya bılmedıgımız dıger gunluk araclarına ne demeli:)
Bu arada plaka onun ustune
Plakası: 34AGA60
Markası: BENTLEY
Modeli: 2008
Sahip Belge Tarihi: 02.11.2007
Tescil Birimi: GAZİOSMANPAŞA
Renk 1: BEYAZ (Opak)
Renk 2: -
Cinsi: OTOMOBİL
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: YOK
http://img399.imageshack.us/img399/9455/dsc00715k.jpg
http://img.sabah.com.tr/im/2009/05/0...CA1FEFEAFr.jpg
evet bu aga60 sahte olmasıyla ünlü. ama bırının kı gercek:Dama hangısı
olsun genede dergiye kapakolucak aracın hem motorunun hemde dış görünüşünün güsel olması lazımhem dergidaha cok satar hemde ilgi ceker
evet güseldi ama tesisatı da sökmücektik ozaman daha güsel olurdu
Dışı sadeyken içi sadece muzık sıstemı varken de kapak olmuştu. Yani zaman ilerledikçe bu kez beklentiler ve meraklar değişiyor. Şimdi bir müzik sistemi size motor performansı kadar zevk vermez. Mavi halinde sistem yoktu ama o Laguna bence Avrupaya bile örnek olacak kapasitedeydi. Ayrıca Laguna'yı turbolamak fikri de zaten başlı başına ilgi ve merak nedeni değil mi?
İşte zaten tuning dergilerinin ana maddesi de bu.
Ayrıca zaman içerisindeki değişimler hepimiz için geçerli. Mesela ben yeni bir araç alacak olursam helezon bile takarak konforunun bozulmasını istemem. Kimisi dış kısımdan, kimisi motordan kimisi de müzik sistemlerinden yana memnun. Sonuç olarak tek bir ortak nokta var o da gençliğimiz ve otomobil tutkunluğumuz. ;)
ya nıe hıc bı dergı 360 cs yı kapak yapmıo :)
fakat çok çok iyi dış modifiye yapılmışama motoru dizel olan araclarda var mesela bunlar tam paris tuning show cinsi araclar mesela BY megane gibi diyelim
tesisat ve body kit
herzaman derginin iki kapagı olmalı bence o ay iki otomobil tanıtılmalı biri tamamen dış ve tesisata yönelik digeri ise performansa yönelik bir arac olmalı cogu dış dergilerde de böle degilmi zaten
sizde mesela iki dergi cıkıcagına dolu dolu tek dergi satışları da artırıcaktır
mantıklı söyledın abıcım ama bızım dıger dergı tamamen muzık ve goruntu sıstemlerıne, okuyucularını ve tunıngle alakası olmayan hificılara yonelık. Yanı coğu fırma tunıng dergılerı arasında kayboldugunu yıllarca dıle getırdı. Şimdi durum tamamen farklılaştı. Hıfı meraklısı adam tamamen maddı ve manevı bırıkımını muzık sıstemıne harcıyor. Kımı adam yurt dısından gelecek turboyu bekler, kımısı de ses işlemcisini. Bu tur ıkı dergı ayrımı da tamamen bu mantıga yonelık oldu. Zaten her ıkı grubunda kemıklesmıs bır okuyucu oldu. Tunıng mantelıtesı altında şu an ki tek amacımız performans öğesine yoğunlaşmak. Ama zaten body tasarımlı sıradışı çalışmalara yer vermıyor değiliz. Ana kapak olarak da en son Paşa Tuning'in yaptığı S2000'i değerlendirdik. Yıllardır bu çizgide ilerledik ama bence değişim için farklı bir şeyler yapmak lazımdı. Fakat zamanla performans çizgisi de insanlarımız üzerinde doygunluk yaratacak. İşte o zaman yapacak farklı bir rota belirlemek gerekir. İnşallah uçan araçlar tez zamanda çıkar da bizler de kurtuluruz:D
AGA serisi olabilir :D
TNK nin çıkmasını isterdim.. by Cosworth =)