hayatta b*k gibi paramda olsa asla almayacagım bir motordur ducati gider 1000rr alırım yine ducati almam
Printable View
hayatta b*k gibi paramda olsa asla almayacagım bir motordur ducati gider 1000rr alırım yine ducati almam
arkadaşlar kullanmadan yorum yapmayın... şehirde daha rahat motorsiklet bulmak o kadar zor ki, alt devirlerde şehiriçin kullanımı inanılmaz rahat, tek vites ile bütün istanbulu gezebilirsiniz, tork o kadar yüksek ki motoru kontrol etmek biraz deneyim istiyor.. birde ducati monster 54 beygir olmasına rağmen alt devirde 600cc lerin hepsinden iyi gidiyor..
ayrıca tarz farkları da var.. yani hangi ducatiden bahsediyorsunuz ? ducati dendiğinde genelde naked olanları klasiktir.. 2000 başlarında monsterlar geldi biraz daha chopper tarzı.. çok ta rahat motorsikletler..
monster kullandım ve her türlüde giderim gsxR600 le alt üst deneyebiliriz ve hergünde zevkine gazlıyoruz hiç gectigini göremedim bugune kadar ister ducati 999 olsun ister baskası olsun tipiyle gidişiyle hoşuma gitmiyor keyfe kedr ;) kullandımda ikisini rahatlık olarakta o kadar bir üstünlügü yok kontrol konusunada gelince benim gsxR kadar zor olacagını sanmıyorum
bu arada accountta yanlıslık oldu ben SLVR_PTBLL yanlıs anlasılmasın
Tamam anladık yusuf sen yazdın heycan yapma :D...Ducati Monster alt devirde asla ve asla 600cclere kafa tutamaz 2 silindir olabilir alt devirde çabuk geliyor olabilir ama alt devirde en çok güç verebilen gsxr600'e kafa tutamaz hatta alt devirlerde yürümeyen r6ya bile kafa tutabileceğini düşünmüyorum..
600 RR veye 600 F ilk tercihin olsun sonucta racing kategorisine gecme planın varsa 250 lik motorla zaman kaybetme honda racing kategorisinde en rahat en konforlu ve en sağlıklı secenekleriyle meşhurdur zaten acemiliğini bi hondada at yürütmek felan mesele değil motorda yaşıyacağın en büyük sıkıntı virajların ve alışabilmen olacaka onlarda zamanla kazanılcak eğilimler ama çevrendeki bilen birinden yardım alman senin için cok gerekli ve faydalı olcaktır... 1000 lik al diyenlerede sakın aldırma 1000 lik makine sürekli devir ister yoksa hareret yapar acemi bi insan dasürekli devir yapamıcağı için 1000 likle sen alalkız noktalardasınız daha. .. ( ve bi gün binersen 300 km hızlara cıkabilirsen neler yaşadığını burda konu acıp anlat ;) ben ilk cıktığımda 1 paket sigarayı yedim resmen :)))
ben 50 cc , 200cc 500cc derken 4.motorum 2003 model 600f
direk 600f le başlamak çok iyi olmaz cünki düşmez kalkmaz bi Allah. elini gazda unutmak denen ilk başlayanların sürekli yaptığı bi hata var, bunu herkes yaşar,illa bi kaç kez düşük hızlardada düşersin , o yüzden vitesli motoora alışmak için ucuz 250ccc lik bir makina mantıklı.i 600leede başlanır ama düşürünce yazık olur
600f i 1,5 yıldır kullanıyorum , Adan Z ye herşeyinden süper memlunum.. çanakkaleye gittim-geldim tek başıma 5 'er saat çok kısa 2 mola vererek, öle acaip yorucu falanda değil
her seyiyle tatmin edici, sele yüksekliği ve koltuğu r6 ye 600RR a göre daha bi cruiser gibi olduğundan daha bi kullanıcı dostu
ducatideki sıkıştırma oranı ile japonlarınki birmi ?
superbike da bu yüzdenmi hep birinciler 4 senedir :)
ayrıca tork varken devir çevirmenin çokda lüzumu yok bırak 9000 de bitsin
sonuç olarak onlar 8 de ısı bıtırıyolar 13 te adavaouruda olsun keyıf yaparıs dıyolar yanlarından gecerken
başarıyı kıskanmamak lazım demişti bir japon ducati için ...
Herşey sıkıştırma oranı mı ki ? Ayrıca Ducati'nin sıkıştırma oranı 12:5:1 iken kawasaki zx10r'ın sıkıştırma oranı 12:9:1 yamaha R1'in sıkıştırma oranı 12:7:1....Her zaman Kawasaki sıkıştırma oranında en üst seviyelerde olur çok devir çevirir..hatta adı kuş avlayana çıkmıştı bir aralar kol çıkarıp fırlatıyor diye 636 kasasında :D
Superbike çok farklı bir olay hem sürücü farkı hemde 2 silindir 4 silindir dengelensin 2 silindirler hacim avantajı sağlandı bu yüzden 2 silindirlerin hacim avantajıda var..Ayrıca Superbike'ta 2 sene önce Kenan şampiyon olduğu zaman Ten Kate Honda 1000cc'de şampiyon oldu Ducati değil..Böyle yarışlara bağlayarak en iyi marka bu denemiyor çünkü her yarışta başka birisi kazanıyor..Ama Ducati'nin sürücüleri çok tecrübeli ve en iyiler şuan Xerox'un..
Ayrıca Ducati 1000ccler yanında direnemiyor bile tekerde 146.24whp üretirken Suzuki gsxr1000 161.7whp üretiyor..Torkları arasında o kadar fark yok ducati 122.5 Nm@8k Suzuki ise 118.67@10k devir..2 silindir büyük fark yaratamıyor bile ve yüksek devirde ayrılmaya geriye düşmeye başlıyor..
Evet Ducati güzel motor ama istenen para ve verdiği karşılığını hak etmiyor bence..
dostum bence hiç bulaşma her hafta bi tanıdık gidiyo bu alet yüzünden...
tek veya 2 silindirli yüksek hacimli motorlar bana pek keyif vermiyorlar
kuzenime yamaha mt03 almıştık tek silindir hacim yüksek tork varda hiç performanslı bir alet değildi açıkcası vibrasyon olayıda var biraz :)
tek hoşuma giden yanı debriyajı bırakınca kalkıyordu :D
dakika başı kol çıkarıp birde durucam edicem amortisör alıcam jant alıcam yükliyecem diye para vericeğime üzerine ekler ducati ye binerim açıkcası :)
hemde motora binmiş olurum..
adamlar yeni motor çıkarıyor ardından da bir sürü parçasını gönderiyor..
japon mantığı bana biraz ters..
bilmem ne kadar makineye verip sonra parça parça bir sürü şey almaktansa..bir kere para verip keyfime bakmayı tercih ediyorum açıkcası..
ne kol çıkarıyorum ne bacak..
ayrıca virajda düşmeme garantisi veren bir motor :)
kaymıyorsun ...
felaket tellalığı yapmadan devam edin şu başlığa
Virajda düşmeme garantisi mi veriyormuş ? Yalan yok öyle birşey PROMINENT..Dünyada 2 motorcu var birisi düşmüş olan birisi düşecek olan..Lastik yeri tutmazsa düşersin yani bunun ducati olması veya honda olması fark ettireceğini sanmıyorum doğrusu :)..Japon motoruda yüklemeye gerek yok illa yüklencek diye birşey yok standart hali bile gayet güzel onunda :)
en çok yatan motor ducati agusta hala şaseleri boru şase :)
ve evet düşmeme garantisi veriyor..
tut at motoru tabi düşersin ama normal asfalt bir yolda kaymama garantisi veriyor..
araştır derim :)
Haaa en çok yatan motor diyorsan malesef Ducati değil abi ***** KTM'in rc8 adlı 1000cc sınıfındaki motoru en çok yatan motor ve 52.4 derece yatmış :D
Düşmeme garantisi olayı tamamen pazarlama taktiğidir bence çünkü imkansız birşey bir motorun hiç düşmemesi..veya Ducati alanlar zaten baya para bayıyor motor düşmemek için fazladan özen gösteriyordur ondandır :cool:
yok bende senin gibi ilk makaraya aldım ama araştırınca böyle olduğunu gördüm :)
ki ben motordan hiç anlamam..
:)
ben racing den bahsediyorum ktm yi biliorum arkadaşımda var arazi dağ tepe geziyorlar bırakta o yatsın zaten mecbursun onla şekilden şekile girmeye :)
düşmeme garantisi nasıl verebiliyorlarki bencede pazarlama taktiği :)
yatırdınmı virajda motoru lastik bittikten sonra elbet düşersin :D
Yanlız abi bahsettiğim motor arazi motoru değil bildiğin supersport 1000cc
http://img.thesun.co.uk/multimedia/a...11_393136a.jpg
Buda motorun kendisi :)
bunu biliyorum çok sağlam makinedir..
insanı motor konusunda gaza getirir..
sen bence yarın ducatiyi ara sor :)
anlatsınlar ayrıntılı sana ..
Valla bana acıkcası sacma geliyor.
Tamam motor cok tehlikeli ama, yok 600le baslama, önce scooter kullan ya da dandik 250likle basla falan...
7-8 milyar o motorlara vermek cöpe para atmaktan baska birsey degil, 600lük alırım ufak ufak ögrenirim, ne adamlar motor kullanıyor :)
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...84F5731619.jpg
Bu yavru hakkında olumsuz bi yorumuz var mı acaba?
yakıt tüketimi vtec altı (7000-11500 rpm)sabit hızda 5-6 ltlere kadar düşüyormuş..Kullanımı racinge göre daha az yatıldığı için çok konforluymuş..frenleri inanılmaz derecede gelişmiş bir motorsikletmiş..Racing pek sevmem bu sınıf tam bana göre, daha güvenli racinge göre hem performans hem konfor hemde uzun yol..Rengi duruşu oturuş pozisyonu özellikleri çok hoşuma gitti..Bütçe ayarlıyabilirsem önümüzdeki yıllarda mutlaka almak isterim..Resmen aşık oldum biri beni soğutsun bu motordan :D
Bende farklı bi soru sorayım...
Honda 1oooRR repsol , 600rr movistar tarzı başka yarış deseni taşıyan hangi modeller var? :)
Edit : resimde koyayım =)
http://img515.imageshack.us/img515/4...rhf1024sn1.jpg
http://www.motoplanete.com/honda/cbr...-wallpaper.jpg
http://img462.imageshack.us/img462/7...bluepeago8.jpg
interceptor diye geçiyo buda galiba vfr nin renklisi :D salladım mı yoksa :D
http://static.blogo.it/motoblog/yama...0th_sbk_03.jpg
Bundan üretildi ama Türkiye'ye gelmedi..Reklam stickerli grenaj dert değil kendinde yurtdışından alırsın öyle grenajlar var..
Bende çok istiyorum motor ama tırsıyorum ya. Geçen gün FZ6'ya bindim yolcu olarak. Çok sevdim ama tırsıyorum :D
600rr da desen olarak bu yıl aştılar seçenek olarak kenan sofuoğlu vardı yani yarıştığı motorun renklerini taşıyan bi model vfr de vtec teknolojisi vardı tam yanılmıyorsam ama 100RR SON KARARR :D
http://www.pics-az.net/data/media/21...a-CBR600RR.jpg
Sana tavsiyem küçük bir motordan başla.Ben yamahanın ybr125'ini aldım yavaş yavaş öğreniyorum :)
arkadaşlar vaz gecdım :) motor almakdan acıkcası korkdum . teşekkür ederim ilginize bilginize.
bende vereyim msn imi anlatacağım bir kaç olay ile arabadan soğutayım seni hayat boyu..
ne motor ne araba akbil spec :D
:D şaka bi yanada kullanan kullansın çok dikkatli olsun ama ben hayatımı "extradan" riske etmek istemiyorum kimseninde etmesini istemem...
YAŞIM 17 12 YAŞIMDan beri motorlarla haşırneşirim üstünde kullanmadıgım makina kalmadı ducatisi yamahası hondası vs vs aklına ne geliyorsa kanuniye kadar ve bugune kadar hicbir japonla kullandıgım en az 10k devirle gittigim halde ne kol ne bacak ne kafa ne göz cıkarmadım rahat olabilirsin anlasılan ducati sana baya bi yakın geliyor neden anlamadım ama neyse.. bu arada japona taktıgın parca kadar performans alırsın yani verdigin 1 kurus bile boşa gitmez illak ivardır bir hayrı ;) senin ducatiye taktıgın yoshimura egzozla gsxR a taktıgın bir egzozun verdigi güc arasında cok büyük farklar vardır en basit örnegi
düşmeme garantisi derken neyi kastediosun napıyor motor yatmıyor mu ve yolda kayma olayına gelincede ducati monsterla cinnah caddesinde yan yan gittigimi bilirim rahat 200 300 mt ;) 2. 3. ve 4. vitesin ortalarına kadar artık sen düşün ve kaydırmak icinde extra bir güc harcamadım gazladım ve sallamaya başladı
abi istedigin motorun o yarış desenlisi halini getiriyorlar özel sipariş gib düşün kawasaki monster diye bir sponsor gibi yeşil siyah getiriyor suzuki rizla + getiriyor 210 hp lik yamaha yı bilmiyorum hondanın repsol ve hann spare mi öyle birşeyi var sofuoglu replica diye gecer baskada bilemiyrum ;)
ama tip olarak gsx-r 1000 cok baska ya
En temizi 2. el bulabilirsen bi Aprilia RS250 alacaksın bir süre takılacaksın sonrasında bi ER500 gibi birşey yavaş yavaş çünkü emeklenmeden koşamazsın :)
Daha geniş olurum dersen al bi scooter 150cc lik ben scooter la başladım ve daha verimli olduğunun kanatindeyim.
ki zaten o zaman alacağım motor Aprilia RS125 di onu ben küçümserdim ama öyle değilmiş bu CBR ile karıştırılmasın lütfen :)
Sonra 2 tekerlekli hayattan 4 tekere geçtim daha verimli gerçek anlamda hız motorsiklette var ama olsun.
Kafanın üstüne düşünce 100le :D anlıyorsun :D 4 teker daha verimli die :D
bende aceami sayılırım motor konusunda fazer 650 lik kullandım öğrenmeye başladığım sıralarda birkaç tehlike yasadım. eğer bana sorarsan 125 lik veya 250 lik le basla ER arkadasım dediği gibi emeklemeden koşamazsın. apaçhi yi önerebilirm örendikten sonra aldığın fiyata satarsın.