ayrıcalık yaparlar canım :D
Printable View
tamam eyvallah , yerli hareketi desteklemek lazım ama bir iki tespit yapalım kanıtlarla ;
neden aracın burnu daha havada?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/14.jpg
saatler için yorumu olan?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/9.jpg
en azından cms'ye özel tasarım bir jant ürettirilebilirdi...
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/13.jpg
koltuklardaki bu dikiş niye bu kadar özensiz?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/10.jpg
ön kaput alt çizgisi ile tampon üst birleşim yeri tam oturmamış. kalıp mı sorunlu dökülmüş?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/16.jpg
stoplar peugeot 106 stopları , dik monte edilmiş... neden gerek duyulmuş?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/7.jpg
http://www.otoyedekparca.com/dir_par...i_155.00tl.jpg
kapıdaki stil ile insignia arasında bir "kalıp kardeşliği" mi var?
http://www.etox.com.tr/images/foto_galeri/3.jpg
http://www.carbodydesign.com/archive...ignia-3-lg.jpg
stoplar icin laf etmeyin :) zamanında lotus stoplarıda ae86 stopları idi :)
http://www.lotusespritworld.co.uk/im...gton02_021.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/4261/hpnx0022uz5.jpg
onun haricinde gercekten ozensiz hazırlanmıs gibi duruyor jantlar ile aracın burnunun kalkmıs olması cok ilginc umarım bunlar ilk seri hatalarıdır, en azından boyle biseye niyetlenmis olmaları bile guzel bence her ne kadar arac bir butun olarak bakınca tatmin etmesede.
meganın kokpiti ellemeselermis keske o daha derli toplu duruyor
1420 kg lık ne var bu arabada çok komik zaten bi güvensiz duruyo kıç basık kafa kalkık hiç rezil etmeyelim kendimizi mümkünse
hiç güleceğim yoktu ahhahuaeheheefhuahufue
Arabanın önü kak gidelim dio arkası yok gitmeyecem diyo.
Birşeyi de çalmayalım dimi. Ortaya karışık ürünleri her zaman Türk sever yanlış mıyım?
beyler adamı eleştiriyoruz ama bi herdede yiğidi öldürken hakkınıda vermek lazım. Evet baştan aşağı çakma bi araç ama bi bu adam ülkesini düşünmeye çalışmış kısıtlı imkanlarla yerli olmasada "yerli" bir otomobil yapmaya çalışmış. Koç sabancı vs şerefsizleri gibi dev şirketler varken bu misyonu üstlenmeye çalışmış aksesuarcı bir vatandaş. Bilmem anlatabildim mi?
radyatör ve cooler (sanırım cooler o görünen şey) yana yatmış mı duruyor bana mı öyle geliyor?
kokpit tamamen megane II
kapı kolları , ayna ve cam kumandaları tamamen megane II , ön kapı hoparlörleri çok kötü duruyor vs..vs..
herşey çok özensiz...
bu kadar tantana yaparken biraz da işçilik üzerine yoğunlaşsalarmış...
üretim izni almak zor bişey değilki :) yola çıkarma ve/veya ncap testlerini geçmek önemli olan ;) üretmediğin bişeyi test edemezsin. asıl süreç bundan sonra başlıyor. Ama devrime yapılan yorumlar bunada yapılırsa bız kendı kendımızın delete tuşuna basmış oluruz ki öyle de gözüküyor.
buna yorum yapmadan delete tusuna basalim hic kargasa cikmasin
Hem araç karbon fiber olacak hemde 1400 kg. olacak?
Nedir bu arabanın bu kadar ağır olmasını sağlayan acaba merak ettim.