demek ondan pistonlar temiz, suyu yiyince pislik falan kalmadi :D
Printable View
demek ondan pistonlar temiz, suyu yiyince pislik falan kalmadi :D
mani neden su cekti peki,
acik filtremi vardi :D
burada 2 ay once buyuk bir firtina vardi. Bizim kamil inde haberi yokmus firtinadan, magazya kadar bu aracla gitmis, donerkende firtinaya yakalanmis, bir kopru nun altindan gecerken su birikintisinin fazla olmadigini sanip direk icine dalmis, arabanin komple onu suya girincede 2 saniye sonra motor bye bye olmush :heyoo:
tabi bu arkadasta maddi sorun olmadigi icin vede kasko nun altinda "dogal felaket" kapsami altinda hersey tamamdir. Bunun disinda aralarinda c6 z06 da dahil olmak uzere bir duzine daha arabasi var. Auto Dentist denen firmanin sahibi.
su yapmıs yani.. temiz iş olmus :D
suyun gücü dedikleri bu olsa gerek:p
ahaha suyun gücü :) kaldırma kuvveti :p
suyun etkisi
Hydro-lock olabilir sanırım
cevap varmıs zaten :P
Yazık ya :(
Arkadasına laf etmek istemiyorum,ancak tonla arabası olan birisi bu arabalara By-Pass Valve taksa (30-40 USD lik bir parca) bu sorun asla yasanmazdı.
Neyse gecmis olsun.
ben su emıpte kol cıkara 306 görmüştüm..kol cıkmiş öle lag die..:)bende piston tepesini deLmiştim:)
AVK Servistede sarı bir Corvette var aynı olay onun başına gelmiş.Suya girmiş araç filtreden block a su çekmiş block değişecek diyorlardı.
o sarı corvette ztn bi saneyi efsanesi o arabanın başına gelmeyen kaldımı sorunsuz bi günü varmıki ztn ahahahha
dugununu orda yapıcaklar onun zuhauhauaa
Arabada CAI vardır diye oyle yazdım,ancak sadece AEM kitleri ile kullanılmıyor,her turlu CAI de araya takılarak kullanılabilir. Örnek benim aracımda Injen kit var ama By-Pass valve de var. Önü komple suya girince dediginiz eger blogu da icine alacak sekilde ise ok.Ancak tampon seviyesinde olan CAI nin ucundaki acık filtreyi su dolu kovaya bile soksanız,arac su cekmiyor.
Tekrar gecmis olsun.
Devami burada...
http://www.techturkey.com/forum/show...4848#post44848