Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 01-08-2009, 20:05   #77
 
Üyelik Tarihi: Nov 2007
Yaş: 29
Şehir: İzmit
Otomobil: NA



Shekil - MSN üzerinden Mesaj gönder
Bence bu arac resımlerde böle görünüor acaba yanına gitsen 3 milyar masraf deil daha fazla cıkar..
Shekil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 20:11   #78
 
VteC_MaNiaC - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 28
Şehir: Türkiye/İstanbul
Otomobil: Honda Civic



ef186´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bide sislerden uyanmadım ben sis benzerliği olabilir o bişi değil arabanın jantlarına bi bakın arka jantın biri farklı .... demekki bitanesi sağlam çıktı ...
saygı duyuyorum bu araştırmacı kişiliğe

Uğur abi işi bırakıcakmış


__________________________________

VteC_MaNiaC isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 20:24   #79
TechTurkey
 
Evrenoz - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2007
Yaş: 34
Şehir: İstanbul
Otomobil: N/A



Evrenoz - MSN üzerinden Mesaj gönder
Galerilere bile güvenmiyorum ben kolay kolay. Ayaküstünde 1001 yalan söylüyorlar.

Birçoğunuzun bildiği eski aracım guk 70'i ( 2000 model megane ) bir galeride buldum. Yakın olduğundan konuşmaya gittim.

Değişen olmadığını, kapıda ve çamurlukta boya olduğunu söyledi.

Oysa araç bende iken

Arka çamurluk, hırsız girerken direği kırdığından komple sağ kapı, her 2 ön çamurluk, kaput, arka tamponun iç kısmında stepne yuvasının arkasına gelen metal alan değişmiş, bu değişenlerin boyası dışında sol ön ve arka kapı, bagaj da boyanmıştı.

Otomatik olduğundan şanzımanı sordum, sorunsuz ve hiç değişmedi dedi. Oysa bendeyken 3 defa sıfır şanzıman ile değişmişti. Satarkende bozuktu. Motor durumunu sordum, anahtar değmedi dedi. Eh ben V kayışını koparıp triger arasına soktuğumda sente atlamıştı ve sibopların tamamı değişirken epey bir anahtar değmişti.

Kilometresi ise aradan 2 sene geçmesine rağmen sattığım kilometreden 5000 km fazlaydı.

Sabredemedim adama işin aslını anlattım.

Adama bunları saydığımda karıştırıyorsun dedi. 6 sene kullandığım aracı mı karıştırıcam, üzerindeki eciş bücüş plakayı bile ben ellerimle kestim. Aç ön kapının hoparlör kapağını orjinal kolon değil, clarion kolon çıkacak dedim. İnanmadı açtı, sonra karşımda ezildi büzüldü. Ben arkadaşımdan aldım arkadaşım bana böyle dedi vs diye yalanını örtmeye çalıştı.
Evrenoz isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 20:33   #80
 
ZaZy - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 26
Şehir: istanbul
Otomobil: Fakiriz olm biz!



Ahmet Saraçoğlu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
s 2000



bu şaheseri kaçırmayın


Takas düşünmüyorum

BOYA DARBE DEĞİŞEN YOK (HER USTAYA GÖSTERİLEBİLİR)


iddalı ama
arkadaşlar çocukça olucak ama şurdan ne anlıyorsunuz "BOYA DARBE DEĞİŞEN YOK (HER USTAYA GÖSTERİLEBİLİR)" yani bariz ben kazalıyım diyor. "Ben aracı öyle bir yaptım ki makinaya soksan anlamaz beee" der gibi bence
ZaZy isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 20:49   #81
 
Üyelik Tarihi: Jul 2006
Yaş: 26
Şehir: Istanbul
Otomobil: '93 200SX S13 - '95 Del Sol VTi EG2



Araç (eski sahibi olabilr bilmiyorum)sahibi eniştemdir arkadşlar bende şimdi gördüm ilanı pek görüşmesek de kendisiyle antalyadan eğer hala satmadıysa, isteyen olursa bilgi alabilrim

Son Düzenleyen Spawn; 01-08-2009 20:52.
Spawn isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 21:18   #82
 
Yiğit Ş. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jul 2007
Yaş: 27
Şehir: TR
Otomobil: Corolla



ne insanlar var ya. ağzım açık kaldı


__________________________________

*
10ur_K´isimli üyeden Alıntı
*simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
*a..... o zmnlar yoktu oyle
*bi cay iciriodun
*bisinema
*finishim
Yiğit Ş. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-08-2009, 22:02   #83
daunte
Misafir
 



cidden pes
  Alıntı ile Cevapla
Eski 02-08-2009, 10:46   #84
 
Üyelik Tarihi: Aug 2006
Yaş: 25
Şehir: ist-ank-denizli
Otomobil: corsa D cdti



arka tampon bagaj yamuk duruyo motorda da bi yamukluk var gibi
Onurkk06 isimli üye çevrimiçidir (Online)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-08-2009, 18:03   #85
 
onurdestan - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Yaş: 27
Şehir: istanbul
Otomobil: german&japan



sametin arabalarından biri değildir bu inşallah kırmızı olan sertuğ iplikte zaten sarı olana bebek bakar gibi bakardı belki siyah olandır 25 lira teklif edin ciddiyseniz bence
onurdestan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-08-2009, 18:09   #86
 
Ferhat_V - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Mar 2006
Yaş: 24
Şehir: İstanbul
Otomobil: passat 1,8 tsi dsg



Sametin aracı antalyada mugen tamponuyla birlikte duruyor bu araç o değil renk değişikliği filan yapılmadı ona..
halen sarı/karbon diye biliyorum yani..
Ferhat_V isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-08-2009, 19:08   #87
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 31
Şehir: antalya
Otomobil: 22b 4dr - rb25 s14a



yok o sarı s2000 deıl bu bu araba kırmızıydı daha once 35 plakalı ıdı...
ahmet-t isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-08-2009, 19:48   #88
 
Burak İ - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2009
Yaş: 27
Şehir: Türkiye / İstanbul
Otomobil: Mercedes Benz



gökan´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
sımdı onu dıcektım saglam kaldırıma cıkmıskı darbenın sıdetyle acılmıs aırbagler
Kesin kaldırıma patlamış . Aynen benim kaza gibi fotoyu ve arabayı hatırlarsan alttan tamponun ek kısmı gitti ama yürüyen le hava yastıkları fena patlamıştı.


__________________________________

Gökteki Melekler Bizim Şehitler
Burak İ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 22:56 ::::