:D:D
http://www.volvo.com/trucks/turkish-...gram/intro.htm
1.400-1.900 devir arasında sabit 460hp / 1.000-1.400 devir arasında sabit 2.300nm tork
:D:D
:eek::eek:
:D:D
Printable View
:D:D
http://www.volvo.com/trucks/turkish-...gram/intro.htm
1.400-1.900 devir arasında sabit 460hp / 1.000-1.400 devir arasında sabit 2.300nm tork
:D:D
:eek::eek:
:D:D
birde şu var... dünyanın en güçlü seri üretim TIR'ı :D 700HP 3150nm
http://www.volvo.com/trucks/turkish-...roductPage.htm
Arkadaşlar şakamı bu söyledikleriniz..Bu araçlarda pnömatik amortisörler var kontağı kapattığınızda park moduna aldığınızda araç kendini bu resimdeki hale getiriyor :)
o değilde bu tırların modlandıgını çip felan takıldıgını düşünemiyorum kudur 1500
http://www.truckracing.de/inhalt/sai...os/rt/3/b9.jpg
fazla uzaklara dalıp düşünmene gerek yok :D
Bu resimdekileri Fifth Gear isimli programda test etmişlerdi son hızı 160km ile sınırlandırılmış viraj kabiliyeti çok iyiymiş öyle anlatmışlardı:)
guzel durmus valla :)
bende international transport cuyum :D resimdeki araç midilli diye tabir edilen ufak lastikli araçtır.jantlar aynı ölçüde 22.5.arkalar zaten körüklüdür dorsenin altına girip çıkmak için.önler ise fabrikadan özel sipariş ile komple körüklü süspansiyon getirtebiliyorsunuz yada türkiyede önlerede körük yaptırabiliyorsunuz.genelde trene binmek ve inmek için gerekli oluyor
full basık :D
yanlışlıkla kaldırım kenarına falan denk gelen biryere park etseniz demekki tampon kaldırıma oturacak...
surungenlıgın yakısmadı arac varmı:)
Cok güzel duruyor :D
çok gördüm EKOL LOJISTİKTE çalışıyordum bu araçlar avrupadan ilk geldiğinde böyle çok yerde buralarda kullanılmıyor ön lastik yanağını yükseltiyorlar.bunun ki geldiği gibi kalmış görüldüğü üzere hep sürtmüş sağı solu..
ahahha çok süpermiş ya :)