Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 07-12-2009, 22:24   #20
 
ATA156 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2007
Yaş: 26
Şehir: Karşıyaka
Otomobil: Alfa GTV V6 TB & Alfa 156 1.6 TS



Ben 130 liraya kırmızı dikiş ile kaplattım. Çok kaliteli bir deri kullandık. Ama orjinal deri elimi terletmezken, bu deri üst kalite olmasına rağmen eli daha fazla terletiyor. Boya ile çözülebiliyorsa ben boyatmanızı tavsiye ederim.
ATA156 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 07-12-2009, 22:27   #21
 
Üyelik Tarihi: Aug 2008
Yaş: 34
Şehir: İzmir
Otomobil: Corsa C



benim direksiyonun da cacığı çıkmış, kaplatmadan önce belki deneme amaçlı girişirim sprey boya ile

işin kötü tarafı direksiyonun altı arabanın konsolu ile aynı renkte ve o tonda deriyi hayatta bulabileceğimi sanmıyorum...
SifirinciMurat isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 07-12-2009, 22:28   #22
 
bora1311 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 30
Şehir: ankara l sakarya(54)
Otomobil: ford focus 2 st [diesel edition]



kaplatmak en iyisi bencede...


__________________________________

fordfocus2st-diesel edition-
bora1311 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 23-01-2010, 19:02   #23
 
Talih.b16 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Yaş: 33
Şehir: Sakarya/Adapazarı
Otomobil: honda



konu tarıhı gectı ama burda sakaryada bu ısı yapan bı arkadas var yaptıgı 1 2 aracı gordum cok guzel orjınal gıbı.1.sınıf ıscılık dıreksıyon derısı kullanıyo 100 lıra gıbı rakamlara bıtıyo.
Talih.b16 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 23-01-2010, 19:03   #24
 
sword - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 38
Şehir: İstanbul Anadolu
Otomobil: CIVIC



boyanıor gökhan erhan a ulaş onların ustası var
sword isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 00:13   #25
TechTurkey
 
ef186 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 36
Şehir: İstanbul / Newjersey
Otomobil: www.sancom.com.tr



Her deri Zaten boyalıdır arkadaşlar ...
Ayakkabı boyası değil ise ve işlemin kalitesine göre düşünülebilir bence ...

Ha dersenki sen naptırdın ve yaptırırsın kaplatırım aslan gibi olur en azından fabrika boyası
ef186 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 01:13   #26
 
ALPER-VNS - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jun 2006
Yaş: 30
Şehir: ankara
Otomobil: e60 / e53



bende bunu merak ediyodum.. BMW nin derisi bi garip, çok koyu ve parlak tekrar kaplanınca inanılmaz belli oluyo çok açık renk kalıyo yeni kaplanan deri.. ama 100 150 falan çok koltuk mu boyatıyoruz :S varsa ankarada bi yer ben de bekliyorum önerileri


__________________________________

ALPER-VNS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 02:18   #27
 
Talih.b16 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Yaş: 33
Şehir: Sakarya/Adapazarı
Otomobil: honda



sonucta derıde deforme oluyo bu tartısılmaz boyama gecıcı bı durum bence tabıı .kaplanır guzelde olur.benım vtec ın derısi asındı sonucta 96 model araba ne yapsan deformasyon oluyo.
Talih.b16 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 02:23   #28
TechTurkey
 
ef186 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 36
Şehir: İstanbul / Newjersey
Otomobil: www.sancom.com.tr



derinin direksyon haline nasıl geldiğini düşündüğünüzde zaten deforme halden o hale geliyor ...

Ben boyamaktan yana değilim ama sebep kesik yada yırtık değil ise ve ayrıca ciddi manada deri boyama işlemi yapılabliyorsa bence olabilir ..
Sonuçta üzerine oruduğumuz derilerde boyanmış deri ama adam gibi boyanmış

Son Düzenleyen ef186; 24-01-2010 02:31.
ef186 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 02:35   #29
 
Talih.b16 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Yaş: 33
Şehir: Sakarya/Adapazarı
Otomobil: honda



tabıkı guzel boyanıyo kardesım 520 mız vardı 98 model boyattık yenı gıbı oldu ama catlaklar yıne kaldı sadece parladı.babamın ıes nın ıcıde kremdı catlak coktu boya dedım boyamadı adam gerek yok dedı catlaklar kapanmaz derı cok ıyı yazık dedı.yanı cok kotu dıılse boyamak uyar
Talih.b16 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 03:43   #30
 
nicomedia - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 32
Şehir: kocaeli
Otomobil: astra j gırgır



bende kaplatacam yaa..


__________________________________

AZ YAKAN ARAÇ YOKTUR PAHALI BENZİN VARDIR

fa'R'uk´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
tech te sorgu yap sağlam aracın bile pert kaydı çıkıyor
techturkeydeki pert kaydının silidirildiği bir sistem varmı?
nicomedia isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-01-2010, 05:33   #31
 
Burak Kasim - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2007
Yaş: 28
Şehir: UK
Otomobil: VRoom VRoom



Bence hic boyama.

Ben zamaninda koltuklarimi boyadim, catladilar bi sure sonra, sonra goturup kaplatmistim.

Kaplatmak uzun sogukta daha avantajli.
Burak Kasim isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 04:09 ::::