;) Ki senin aracın çok temizdi ardacım,
Boyalıları ama temizleri 20 ye falan gidiyor. İlanda yazanlara bakmamak lazım.
Printable View
Şimdi herşeyi bırakıp CZT ile GT yi mi kıyaslayacağız? Hatasızları 22.000 tl ye gidiyor işte daha neyini uzatıyorsun? Bana ne gt ler kaça satılıyorsa satılıyor umrumda değil hala inat ediyorsun. İlla kabul ettirecen yani kendi düşünceni.
23-24.000 tl ye alındığını iddia ettiğin gt kevgirden ibarettir ayrıca, telmaşaya dönmüştür. Yada çok acil satılıktır ihtiyaçtır özel bir durumdur vs.. Ne olursa olsun beni ilgilendirmiyor.
En yakınımda 2 tane tanıdığım 22-23 tl arası sattı boyasız czt yi. Biri de zaten demin yazdı yogi o daha iyi anlatır.
biraz ben konuşayım:
colt'un bilinmeyen yönleri ADAC tarafından iki kere en sorunsuz araç olarak altın direksiyon aldı.
euroncap testinde 2 havayastıklı modeliyle 4 yıldız aldı (czt'de 6 havayastığı var)
4g15 motoru 300hp'ye kadar dayanıklı olduğunu Temsa yetkilisi söyledi.
bakım aralığı 5000km olarak gözüküyor ama 7500kmde bir yağ değişimi yaparak 15000km'de bir normal coltlar gibi bakıma girilebilir.
sovalye sabah trafiğinde anadolu yakasından avrupa yakasına geçerken 6.5lt ortalamayı yakalayabiliyormuş 220hp bonelume kitli czt'si ile
yol tutuşu problemi denmiş ama bence eğer stok 150hp olarak kullanılırsa yol tutuşunun sorun yaratacağını sanmam. eğer araca yüklenilecekse tabiki yol tutuşa yardımcı olması adına aşağı indirmek gerekecektir. ben stok haliyle girdiğim virajlardan korkarak çıkmadım czt'nin de stok haliyle korku yaratacağını sanmam.
kasko da ise evoların yüksek olduğunu biliyorum ama bizim kaskolar ucuz. kasko değerleri yedek parça fiyatlarından değil kaza oranlarına göre hesaplanmaktadır.
Niye karşılaştırıyım ne alakası var bana ne..
sana özel değil isteyene bi alternatif daha sundum
daha pahalı gelir daha ucuz gelir kişiye kalmıştır umrunda olsun diye söyleyen olduğunu sanmıyorum ama en iyisi bu demenden yola çıkarak uzadı gitti
neyse CZT iyidir kesinlikle alınır daha öncede yazmıştım..
gökhan almaya çalışıyordu
çok temizse stocka 23 -24 verebilirsin.
az yakar
çok gider
frenleri süperdir
içi kötü ama çok ferah
çok yüksek
alınabilitesi çok yüksek bi araba tavsiye edilir:)
trabzondaki beyaz jantlı araca yanaşmayın derim bu arada.
Xor koray önceden istanbulpark yollarında coiloverlısının impreza gt leri ürküttüğünü söylemişti:)
czt ile gt mukayese edilemez. czt önü çok açık bir araba. hem daha ucuz. bende 207rc var, ankara sigorta 700tl full kaskolu. haziranda ilk hasarsızlığımı alacağım inşallah ve fiyat sordum 350-400 civarına düşecek. istanbuldasınız diye fiyatlar yüksek heralde. cidden şaşırdım fiyatlara.
(ankara sigortadan memnunum, dandik diye ödeme yapmıyor diye ucuz demeyin)
bulut, czt yi öneriririm düşünüyorsan. japon ve önü açık araba...
czt 2006 modelle 2008 model arasında teknik veya donanım olarak bir farklılık var mı ?
Fren sistemi çok iyi diye duymuştum yol tutuş olarak kötü olsada bi coilover la hem görüntü olarak hemde yol tutuş olarak mükemmel olur heralde kilosu 1070 yazsada bi kaç kişiden 1100 dür diye duydum ve yine bu forumdan duydugum kutu içi filtre ile bile şaşırtıcı güçler alındığı komple egzosu manifoldu beyini vb.... sen düşün artık gerisini bide bonalume kitt var tabi oda büyük etkiler yaratıyo bu motora. tek düşündürücü olan 2. eli onada uzun yullar biniceksen ve düşük km de yüksek model bi aracı uyguna aldıysan sorun değil.. Bu arada 2007 2008 model czt ler in ederi nedir internette yazan fiyatlar doğrumudur yoksa hayalmi görüyolar..
benim bildiğim hiç bi değişiklik yok
ayrıca headers we komple egzosla 17 beygır alanlar war.
arabanın ruhsatında 1070 yazıyor fakat sunroofsuz modelini baz alarak yazmışlar ondan kilosu 1100 gibi birşey olması lazım. Arka koltuk 39.6 kilo sökerseniz çok güzel oluyor:)
czt nin turbosunun ömrü nedir tabi özenli kullanıma bağlı birşey ama yinede yaklaşık bi değer vardır ?
ecutek diye yazılım duyan oldu mu ??