sağol dou.oem intercooler ile kullanılıyor yani kitin içinde intercooler yok.220 hp güç mümkünmü ? bide fiyatını bilen varmı
Printable View
benım fıltre yoktu debriyaj hafıf kacırmasına ragmen 214hp 311tork çıkmıştı
düzltme: filtre orjinaldi demek istedim
Bunalım kitlerde üstlerde gücün düşmesinden şikayetçiydi kulalnan arkadaşlar :) hatta bazıları geri söktü kitleri..
Turbo büyütmek mümkünmü bununla beraber motor içi malzemelere ulaşabilirmiyiz.
turbo büyütmek mümkündür neler yapılıyor Tr de. Ulaşılır bence stock internal i 350 hp lere kadar dayanıyor diye duydum ama debriyaj cooler vs şarttır daha bilgili arkadaşlar yazar zaten.
czt bence gayet mantikli bir arac.tipide kotu degil sahsi gorusum bizde coilover li var ve gayet hos duruyor yol tutusada mukemmel seviyede.iskender manifold duz boru hks son susuturucu ve evc5 le pasaoglu dyno da 228hp 300-330nm civari cikarmisti.az yakan bir arac ve ici olsun arka koltuklarin diz mesafesi olsun cok ferah.bence kesinlikle alinabilecek bir arac kirmizi olursa tercih sebebi olur :)
bazıları dediğin sadece ozan soktu. onun arabaya bir turlu uyum saglayamadı. onun sattıgı da Yogi nickli arkadas arda aldı. o da taktı mis gibi calıştı.
bonalumenin soyle bir guzelliği vardır. bonalume sadece dip gaz yaparsanız devreye girer. Onun haricinde sanki kit yokmuş gibi hareket ediyorsunuz 3/4 gaza basarak 0,5 barda yuruyorsunuz diplediğiniz anda 1.5-1.6 peak vurup 0,75 bara kadar dusuyor.
eger esp yi iptal ederseniz 0,1 bar daha yuksekde seyrediyor. bonalume surekli devrede olmadıgı için az yakma imkanınız cok yüksek. ben sabah trafiginde ikinci kopruden işe gittiğim zamanlarda cogu zman 6,5 litre ortalama goruyorum.
Gürültülü bir araba.. 207 GT ye gore yol tutuşu kötü. cok oturaklı değil. birde oturma pozisyonun yuksek olması spor kullanımı törpülüyor. Direksiyonu hissizdir (106 GTI ile kıyas bile edemezsiniz ) Ama hafifliği ve yüksek torkuyla yolda birçok kimseye şaka yapabilirsiniz.
Mitsu orjinalinde (evolarda oyledir) cok zenginde giden bir araç. standart halinde afr'si 9,5 lara kadar dusuyor. bonalume ile 10 afr de yuruyordu. sonra maxiq4 (hakan)'ün kurnazlıgıyla bonalumeyi de kandıran birşey yapıp bir yere ufak bir trik yaptık. şimdi afr 11de yuruyor. baya oluyor bir typer ile denemem olmuştu. o zaman maalesef bu zenginlik problemini cozememiştik. 10 afr ile 11 afr arasında 9 beygir oynuyor. dyno uzerinde gordum.
bonalume nin tek poktan yanı cok yuksek peak vurdugundan baskıyı zorluyor. Belli bir sure sonra debriyaj kacırmaya başlıyor. onu da cozecegiz aslında da maxiq4 ün keyfini bekliyoruz :)
araba 6000 devir civarı 0,95 de yurudugunde 235+ güçlere cıkıyor. ama orda da egt ye dikkat etmek gerekiyor.
Tam bir asfalt arabası. Parke taşlı yolda bile gidilmez. ben artık ruh hastası oldum yollarda dikkat edeceğim diye. arabanın içine komple izalasyon yaptırdım. Acaip farketti yol gurultusu açısından . Alanın yaptırmasını tavsiye ederim
Ayrıca czt 5 vitestir. Ağırlığı 1074 değil 1100 civarıdır. (TR dekilerin hepsi standart sunroofludur) 6 değil 4 hava yastığı vardır. İçi acaip ferahdır. Arkaya 2 metrelik adamın oturup ayak ayak üstüne atacağı kadar diz mesafesi vardır. Binen herkesin ilk yorumu ;
aaaa ne kadar genişmiş hic de oyle durmuyor olur. Uzun Yol acısından dusunulurse sag koltukta oturan pek rahat edemez. İlginc gelebilir ama soför koltuğu daha konforludur.(belkide bana oyle geldi bilemiyorum) Ben 16 bin kilometre kadar uzun yol yaptım,ordan biliyorum
Gerçi bu her araba için geçerlidir ama arabanıza düzgün bakarsanız sizi üzmez. Harcadığınız her kuruş size güç olarak geri döner. xyz marka coilover takan serkan (czt) araba cok yumuşadı araç golf kadar konforlu oldu dedi. En çok merak ettiğim şey de bu.
Aklıma gelenler bunlar. Başka şeyler aklıma gelirse ve soracaklarınız olursa cevaplamaya çalışırım.
Czt ler için bu tarz kitler var varmı baska yada bonalume den verimli olanları falan ?
çok tıkırtı gelmiyor da cok gurultu geldiği için araba ahaa şimdi dağılacak hissi oluyor. Gerçi oyle bişi olmuyor da :) O kadar kormasın gözün. anlatmak istediğim sonucta sert bir araba ve biraz sesli.
mesela biraz önce yazmayı unutmuşum. bazı arabalarda cok varmış (bende de var ama cok aşırı değil) Kışın özellikle cok soğuk havalarda A sütunundaki plastik aksam çıtır çıtır ses yapabilir. Ama hava ısındıkça o sesler gelmez. Kışın da idare ediver gari.. :)
Kimsenin arabasına *** atmıyorum ama birde peugeotlara sesli derler. :D Herkezde ses var itiraf edelim. :D
xyz coilover bilmiyorum ancak kw coilover var bizdekinde ve oldukca sert arac..
evet belkide o yuzdendir.zaten gunluk kullanilan arac olmadigi icin sıkıntı yaratmıyor.peki czt icin yurtdisi haric gt28 ve turevi turbo upgrade yapan oldumu acaba hic? gerci 200hp ustu bile zaten esp cok sacma tepkiler veriyor.birde agirligin gercekten cok etki ettigi bir arac czt.
Bir ara çok yakın arkadaşımın abisinde vardı YSK 85. Yapılıydı biraz, şimdi nerde o araç bilen var mı?:)
evet izlemistim bu video yu.sanirim bukadar girismek cok gerekli degil tabi eger surekli roll yaparim gazlarim vs denmiyorsa 200-230 hp arasi tabi evc kullanimiyla gunluk guzel olur zaten yeterince keyifli bir araba.bu arada baska manifold lu czt varmi sonradan yaptirip taktiran?
Birde bugünki CZT sahibi kimdi Nakkaştepe civarında gezinen?:)
Benim bildiğim ysk bayaa sorunlu bi araçtı.
1-2 hafta önce CZT fiyatları makuldu 22-24 aralıgında temız araçlar vardı şimdi yine 30 lara dayanmış :) techturkey borsa gibi valla :D