User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Honda CR-Z Spor Hibrid 2011′de Türkiye’de

  1. #1
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda CR-Z Spor Hibrid 2011′de Türkiye’de

    Honda’dan yapılan yazılı açıklamaya göre, Honda’nın yeni hibrid spor otomobili CR-Z’nin dünya prömiyeri Detroit Otomobil Fuarı’nda yapıldı. Benzin-elektrik motor kombinasyonunu 6 vitesli manuel şanzıman ile aktaran Honda CR-Z’nin Avrupa versiyonu, Mart ayında 80. Cenevre Uluslararası Motor Show’da yer alacak.
    İlk olarak Japonya’da Şubat ayında satışa çıkacak olan yeni Honda CR-Z’nin Avrupa satışlarının 2010 yılının ortalarında başlayacağı, Türkiye pazarına girişinin ise 2011′de başlaması için çalışmaların devam ettiği kaydedildi.




    Bu araca baktıktan sonra vti'cılar bi 10 sene daha arabalarnı değiştirmez sanırım , tasarım tırt geldi bana
    Instagram: mutusgarage

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

















  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    onda'nın Spor Hibrid Coupési CR-Z Detroit'te ortaya çıktı!

    Honda’nın yeni hibrid spor otomobili CR-Z’in dünya prömiyeri Detroit Otomobil Fuarı’nda yapıldı. İlk olarak Japonya’da Şubat ayında satışa çıkacak olan yeni Honda CR-Z’in Avrupa satışları ...

    Honda CR-Z’in Avrupa satışları 2010 yılının ortalarında başlayacağı kesinleşmişken, Türkiye pazarına girişinin 2011olması bekleniyor.

    Temiz ve verimli benzin-elektrik motor kombinasyonunun avantajlarını 6-vitesli manuel şanzıman ile aktaran Honda CR-Z, şık bir 2+2* coupé gövde ile de göz kamaştırıcı bir tasarım sunulurken CR-Z’nin Avrupa versiyonu Mart 2010’da 80. Cenevre Uluslararası Motor Show’da da sahne alacak.

    İşte CR-Z' nin diğer ayrıntıları:

    • Dünyanın ilk 6-ileri manuel hibrid otomobili
    • Gaz pedalı tepkileri ve IMA desteğini, sürücünün ihtiyaçlarına göre ayarlayan 3-Modlu Sürüş Sistemi
    • 117 g/km** CO2 ve 5.0 l/100km yakıt ekonomisi**.Honda IMA paralel hibrid sistem ve 1.5 litre i-VTEC motor
    • Tamamen yeni, sportif, aerodinamik, 2+2 coupé form
    • Keskin ve hassan yol tutuş için yüksek iz genişliği, kısa dingil mesafesi
    • Avrupa pazarında satışa sunulacak modeller için esnek 2+2 oturma düzeni

    CR-Z’nin dış tasarımı otomobile kendine güvenen, atletik bir görünüm kazandıran, “tek hareketli kama” konsepti etrafında biçimlendirilmiş. Ayrı seviyeli arka cam ve aerodinamik, alçak tavan çizgisi gibi belirgin Honda tasarım özellikleri, gösterişli coupénin tasarımında referans alınarak yuvarlak hatlı ve detaylı çizilmiş bir dış form ile birleştirilmiş.

    Yakıt verimliliği ve düşük emisyon değerleri sunan paralel hibrid sistemi, İlk defa sürücü odaklı 6-vitesli bir manuel şanzıman ile birleştirilmiş. Yeni manuel şanzıman CR-Z’nin benzersiz karakterinde kilit bir bileşen olan 1.5 litrelik 4-silindirli bir motor ile tamamlanmış. Orta kapasiteli motorun devir arzulu niteliği motorla şanzıman arasına yerleştirilen 14 PS elektrikli motorun sağladığı ilave 78 Nm tork ile geliştirilmiş.

    IMA paralel hibrid sisteminin gücü ve torku ile birleştirilmiş 1.5 litrelik motor, toplamda 124 beygir ve 174 Nm torkluk bir güç üretiyor. 1.8-litrelik Civic ile aynı olan zirve tork değeri, sadece 117 g/km** ile 35 g/km daha düşük CO2 emisyonlarına sahip.

    Elektrikli motor CR-Z’ye atmosferik bir motor için inanılmaz derecede düşük olan 1500 rpm’de alışılmadık bir düz tork eğrisi kazandırıyor. 6-vitesli manuel şanzımanla donatılan IMA destekli motor mükemmel esneklik, emisyon değeri ve sportif bir egzoz sesi sağlıyor.

    Sürüş opsiyonlarını maksimuma çıkarmak ve otomobilin günlük kullanılabilirliğini arttırmak için CR-Z, 3-modlu bir Sürüş Sistemi ile donatılmış. Bu benzersiz özellik sürücüye gaz pedalının, direksiyonun, klima kontrolünün ve IMA sisteminin sunduğu destek seviyesinin duyarlılıklarını değiştiren üç farklı sürüş modu arasında seçim yapabilme imkanı veriyor. Honda, 3-modlu Sürüş Sistemini geliştirerek sürücünün kullanım zevkini, yakıt tasarrufunu artırmasını ya da bu ikisi arasında bir denge tutturmasını sağlıyor.

    CR-Z’nin Avrupa versiyonunu geniş ön farlarının alt çizgisini vurgulayan sekiz LED’e sahip gündüz farlarını barındırıyor.

    CR-Z’nin alçak tavan çizgisi ve keskin hatlı bagaj çizgileri geçmişteki ve günümüzdeki pek çok Honda ile paylaştığı bir özelliği. Bu tasarım otomobilin havayı minimum sürtünme ile yararak yakıt tüketimini ve emisyonları azaltmasını sağlıyor. Avrupa özellikli CR-Z müşterilerin kısa mesafelerde minyon yetişkinleri ya da uzun yolculuklarda çocukları taşıyabilmesini sağlayan 2+2 oturma planına sahip. Arka koltuklar tek dokunmalık çok basit bir hareketle yatırılarak gerektiğinde bagaj kapasitesi artırılabiliyor.

    Seri üretim otomobilin iç tasarımı, 3-boyutlu ekranları ve sürücü odaklı kabini ile 2007 Tokyo Motor Show’da sergilenen CR-Z konsepti temel alınarak geliştirilmiş. İleri teknoloji ürünü kontrol paneli sık kullanılan kontrollerin tümünü sürücünün ellerine yakın şekilde yerleştirerek her durumda tüm konsantrasyonun yola verilmesini sağlıyor.

    Yeni coupénin gösterge tablosu iç kapı panellerinin ortasına doğru devam eden açık gri bir alt tablo kısmı üzerinde süzülür gibi duran koyu renk bir üst kısım ile iki-seviyeli kompleks bir yapıya sahip.

    Sürüş zevki tasarım özetinin temel bir parçasını oluşturuyor. CR-Z'nin şasisi ise otomobilin karakterinin yaratılmasında kilit bir rol oynuyor. Platformunun Insight ile bazı bileşenleri paylaşıyor olmasına rağmen dingil mesafesi, tekerlek izi genişliği ve ayarlar tamamen yeni hibride özgü. Insight’ta kullanılan preslenmiş çelik parçalar yerine ağırlığı azaltmak ve gücü arttırmak için CR-Z’de dövme alüminyum MacPherson kollar kullanılmış.

    CR-Z toplamda Insight’tan 115 mm daha kısa bir dingil mesafesine ve 295 mm daha kısa bir toplam uzunluğa sahip ve bu da kıvraklığı arttırarak 5-kapılı, beş-koltuklu aile otomobili kuzeni ile kıyaslandığında boş ağırlığı 44 kg azaltıyor.

    İlk olarak Japonya’da Şubat ayında satışa çıkacak olan yeni Honda CR-Z’in Avrupa satışları 2010 yılının ortalarında başlayacak. Türkiye pazarına girişinin takip eden yılda başlaması için ise çalışmaların devam ettiği belirtiliyor.

    * 2+2 konfigürasyon yalnızca AB ve Japonya'da satılmaktadır.
    ** Tüm rakamlar başlangıç niteliğindedir ve onaylanmaya tabidir.
    arabam.com

  4. #4
    MR.TurboALİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Üsküdar
    Mesaj
    3.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğrusun bi 10 sene daha vtiları satmaz kimse

  5. #5
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Crx'i diriltmişler
    Instagram: mutusgarage

  6. #6

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k20 nerde ya :S pff 2000 altı arabaların kıymetını bılmek lazım tasarım olarak bence şahsen hoşuma gitmedi ön hade eyw arka tırt ötesi

  7. #7
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Arka kısım şoför tarafından görülmesin diya tasarlamışlar heralde..

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kimse görmesin bence

  9. #9
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90-100 kağıt bi fiyatı olur bide prius gibi
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  10. #10

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkası cok kötü kamburu cıkmış gibi

  11. #11
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CRX mi ? yazıklar olsun.... "City coupe" adını alsaydı daha çok sevilirdi bence... CRX'in dönüşü berbat olmuş... ha tasarımı çok radikal ve güzel ama CRZ yani yeni Nesil CRX'in adını taşımamalı bu çirkin ördek.... Bana göre kırmızı olanda tam makyaj çantasına benziyor... astek yeşili olan güzel durmuş rengi... ne diyim onca sene bekledik crx gelecek diye sonu bu olmamalıydı

  12. #12
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam bir faciaa:S

  13. #13
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ucube hatalı kondom ürünü

    ayrıca Priusun salak saçma pahalılığı birazda 1.8 olmasının bindirdigi ekstra vergiler. gerci

    bu bile ucuz değil ama hybridmi hybrid 1.4 civic sedanda 55 bin TL
    1881 - 193

  14. #14
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evlat olsa sevilmez bu ne yav eski city den kurtulduk diye seviniyodum bide bu cıktı.bari farklı adla cıksaymıs crx in tüm karizmasını cizdirdi gözümde

  15. #15
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızı olan gerçeği görene kadar beyenmiştim araçı ...
    ama o kırmızı olan cidden çok kötü ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  16. #16
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Arrow

    Bence Yeni Honda Insight çok daha güzel olmuş bundan,hatta eskisi bile daha güzel Ön ve yan tasarımı fena değilde,arkası baya ilginç.
    1.3lt i-vtec 98hp/DC Brushless 13hp


    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  17. #17
    MR.TurboALİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Üsküdar
    Mesaj
    3.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne oldu bu hondaya be kardeş

  18. #18
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben beğendim... Güzel olmuş...

  19. #19
    se®k@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara / Antalya
    Mesaj
    2.683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkası cok kötü..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •