ivedik 88 2. bölge ayanlar amartsiyör....
Printable View
ivedik 88 2. bölge ayanlar amartsiyör....
bu sipoblar bazen nitrojen taktırınca donup oylece kalabiliyor. olur eski jantlarla çözülmezse sorun ve eğer nitrojen bastırdıysanız tekerlere. nitro yerine bildiğimiz hava bastırın. bi arkdaşımın başına aynı sorun gelmişti ve böyle çözmüştü.
valla ben minide orjinal janttan sibop falan sökmedim zaten arabada bildiğimiz dandik 1 liralık siboplardan var orjinal olarak onun neresine sensör takıcaklar yeni jantlarımada normal sibop taktırdım o şekilde sorunsuz kullanıyorum hatta kullandığım bmwdede aynı şekilde mutlu lastikte takılan normal siboplardan var ama lastik basınç uyarısı hala çalışıyo ikisindede düzgün şekilde geçende gökinin arabasının yanına gittiğimizde arka sağ lastiğim inmiş uyarı vermişti resetledim aynı şekilde kayıt etti ışık söndü dün şişirdim yine ikaz verdi yine resetledim şuanda düzgün bi şekilde gidiyorum :)
minilerde öyle birşey yok bildiğim kadarıyla.. bende alican abinin dediği gibi biliyorum denge üzerinden ölçüyor..
hatta ben jant değiştirdim ve orj jantlarımı da verdim lastikleri ile beraber hiç sökülmeden.. siboplar filanda üzerinde gitti yani.. şuanda da alican abi ile aynı jantlardan rpf1 kullanıyorum kendi sibopları ile.. bir sıkıntı yok sensör işlevini yerine getiriyor bende :)
ama coil ile alakalı bir sıkıntı olabilirmi bilmiyorum abi daha o konuda tecrübem olamadı ne yazıkki :D
TPMS TIRE PRESSURE MONITOR VALVE STEM - MINI COOPER AND S
This is the updated valve stem that works with the new Tire Pressure Monitoring System Sensor (TPMS). If you choose to install aftermarket wheels on your 2007-09/2009 MINI Cooper and Cooper S, and your MINI has the new TPMS system, you will need to install these TPMS Valves along with the Sensors (NMW7613) in your new wheel.
Your aftermarket wheels must be designed to properly accept direct TPMS sensors. Its a flat spot in the saftey hump, directly behind the valve stem hole. Check with your wheel supplier to confirm compatibility.
You will need 4 each of the valve stem (NMW7612) and sensor module (NMW7613).
The TPMS system works with a pressure-sensor module within the valve stems of all four wheels that sends continuous radio-frequency signals to a receiver, and the system informs occupants when the pressure is low.
birde bişey merak ettim lastik değiştikten sonra resetledinizmi ? TPMS i ?
ups :D
o kısmını atlamışım :D
Ozaman sizinki eski jenerasyon ölçüm şekli gene denge ile alakalı değil ...
Her bir lastiğin dönüş hızına bakarak patlak yada inik olup olmadığını anlıyor olması lazım .
Sanırım abs aracılığı ile algılıyor .
Bu durumda lastiklerin birbirinden farklı ebatlarda olması yada birinin çok yıpranmış olması da bu ışığın yanmasına sebep olmuş olabilir ...
neye göre yanıp sönüyor peki abi sürekli yanıyor mu kafasına göre mi?
evet dediğin gibi üstad :D
http://www.northamericanmotoring.com...e-monitor.html
farklı aşınmadan dolayı olabilir abi ölçüler aynı ise :)