baktığımda sağlamdı, şimdi ne oldu bilinmez.8 yıllık arabada da olr bişeylr normaldir:)
Printable View
baktığımda sağlamdı, şimdi ne oldu bilinmez.8 yıllık arabada da olr bişeylr normaldir:)
m52 kodlu e 36 kasa 320 mı var bır de bende..330 bın km de en ufak bır sıkıntı yok...
anlayan arkadaşları yakalamışken sorayım,benimde aklımı çelmeye başladı bu e46Ci ler..
Bunlar 2001 den itibaren makyajlı mesela 3.18ci 117 iken 140 küsür oluyor eyv..bide şu sinyal birazdaha yukarıda ön sinyal yukarı kıvrık onuda görüyorum.bazı 2002 2003 lere bakıyorum motor yeni tip ama kasa makyajı yok..ben mi yanlış bilgi edinmişim yoksa kasa farklı tarihtemi makyajlanmış
misal; http://www.sahibinden.com/orjinal_ta...XQQdisplayitem
6 Silindir motor çok üzmez ayrıca harika bir motordur bmw çok başka bir araç. E46 ların kronojik sorunlarından bahsetmem gerekirse; sürekli bobin sorunu yaşarsın 10.000 KM de bir bobinlerin arıza verebilir motor'a iyi bakılmadıysa açacağı sorunları düşünmüyorum bile. Ben bu güne kadar şu sorunları yaşadım;
1. 6 tane bobin değiştirdim. (Sanırsam tanesi 100TL ye mal oldu)
2. Şarz dinamosu yaktı buda kronik bir sorunmuş tamiri 350 TL ye mal oldu. Komple değiştirirsen 1000 TL gibi bir fiyata çıkacaktı.
3. Su kazanı patladı buda kullanılan malzemeden ötürü yaşanan kronik bir sorun aracı çekici ile servise götürmek zorunda kaldım.
Başka sorun yaşamadım ama servis her zaman şunu diyor bana bugüne kadar gördüğümüz en temiz e46 seninki. Ha birde şunu diyorlar ne güzel yaptında BMW aldın çok para kazanacaz senden diyorlar:)
O yüzden 2001 den kaç bence gel sana güzel bi 2004 alalım. Daha sağlıklı olur 1. kullanıcısı gibi olursun.
Bu kronik problem gerçekten, E39 530'larda da eski Z3'lerde de var.Alıntı:
3. Su kazanı patladı buda kullanılan malzemeden ötürü yaşanan kronik bir sorun aracı çekici ile servise götürmek zorunda kaldım.
Yakın arkadaşımda 2003 model 4 kapı 3.25 SMG var. Araç çok problemli. SMG beyni yandı 3 kere 1 er ay aralıklarla toplamda 10.000 TL masraf yaptı. Motor da aynı şekilde nedense hep bi verimsiz. Ben yaşananlardan yola çıkarak bunları söylüyorum. Mantık kurunca problem yokmuş gibi gözüksede bu güne kadar kim bana E46 dan ağzım yandı dediyse ne var sende dediğimde 3.25 diyor.
SMG diyorsunuz ama, şanzıman sonuçta. 330ci'de de aynı şanzıman var (ki kullandım ekstra keyifliydi) şimdi bu 330ci yi sorunlu mu kılıyor?
Motor verimsiz değil, kullanmış olduğunuz araca göre daha sakin karakterli. Kullanmış olduğunuz aracın değerini bilin, karakter olarak inanılmaz canlı ve rafine bir motora sahipsiniz. m54b25'ler daha düşük sıkıştırma ve daha sakin bir yazılıma sahip.
Sonuçta 320ci de alsanız, 325ci de alsanız 1.955,00 TL senelik Motorlu taşıtlar vergisi ödemek durumundasınız. Arada yakıt bakımından da belirgin bir fark bulunmamakta, benim tercih etme sebebim tamamiyle budur.
Bu arada ben sürekli editliyorum, imla hatası yaptıysam onu düzeltiyorum. Millet küfür edip editliyor sanmasın.
Yani 2000 ile 2001 in tek farkı yeni tip motor dimi ?
Edit;bu şimdi 2004 değilmi http://www.sahibinden.com/meraklisin...XQQdisplayitem
gerçekten çok isterim 2004 alabilmek ancak o kadar çıkamıyorum fiyatta,zaten öyle aracın sırtına çok binecekte deilim.dediğim gibi 3 haftada bir ancak binerim,senede 10 bini zor yapar yani :) ön takım ile ilgili bazı kronik problemler oldğunu duydum bu konuda bilgin var mı? birde şunu çözemiyorum araba komple m gibi duruyor ama direksiyon m deil,yani fab çıkışı m alıpta direksiyon m olmasın diyen vatandaş var mıdır? yada bunlar sonradan çevirilmiş araçlar mı? bu araçların fab. çıkışı m olup olmadığını,sonradan çevirme olmadığını anlayabileceğimiz bir yol var mı? birde bu km düşürme olayı ile ilgili bildğim kadarı ile bmwlerde anahtara da kayıt yapıyor,bunu yetkili servislerden başka okuyabilecek bir özel servis bulabilir miyiz? ***** yetkili servislerin ücretleri,herhalde aracı almadan gösterelim desek expertiz için 300 lira isterler :) çok sordum ama kusura bakma aklımda ne varsa sordum :D
araç çok boş yanlız...bence etmez o para...biz sonbaharda sattık azına kadar dolu ve hatasızını 34e...
Ben araca kötü demiyorum. Ben bmw yi tek geçerim spor olsun yolda gidişi olsun arkadan çekiş sistemi olsun. Hem audi hem bmw sahibi olarak BMW benim için bir numaradır.
Demek istediğim şudur, bu güne kadar hangi arkadaşımda 3.25 varsa hepsi sorun yaşadı belki büyük bi şansızlıktı belkide araç kullanmayı bilmiyorlardı.
Gelelim verilere;
Uzun yolda en yakan bu 3 lü arasında 3.30CI dır. İnsanlar korkuyor çok yakıyor diğe hayır agresif kullanımda 3.20 3.30 dan çok daha fazla yakıyor. Ama şehir içinde evet 3.30 14LT den aşağı düşmüyor.
Ayrıca aracı yapacam diyenler için bu 3 lü çok gereksiz bir üçlü olur. Atmosferik motor olan M54 motorundan yazılımla çok fazla güç elde edilemez. Maksimum motorun açık olmasına bağlı olarak 20HP güç elde edilir oda 3.30 lardan.
Supercharger yada Turbo takarım diğe düşünen varsa da parçaları getirmek kolay ama hala türkiyede bu parçalara uyumlu yazılım yapabilecek bir adam yoktur. Paşaoğlu diyorlar ama paşaoğluda bu işi tam anlamıyla beceremiyor. Ben çok araştırdım supercharger stage 3 kit yapmayı düşünüyordum yazılım yüzünden vaz geçtim. Vakit bulup almanyaya gidip orada yazılım işini halletmek gerekiyor ki herkesin böyle bir şansı yok.
3.30 'un performansı gerçekten çok iyidir ama yetmeyecektir. Bu araçlara binen insanlar şunu bilirlerki her zaman daha fazlasını istersiniz. Ama ben gerçekten 3.30 dan çok zevk alıyorum eski 6.45 kullanıcı olarak 3.30 beni herkesin tatmin etmez demesine rağmen çok fazla tatmin etmiştir.
Uzun süre n/a 3.2 lt hacimli bir araç kullanmış biri olarak söylediklerinizi anlayabiliyorum,Alıntı:
Uzun yolda en yakan bu 3 lü arasında 3.30CI dır. İnsanlar korkuyor çok yakıyor diğe hayır agresif kullanımda 3.20 3.30 dan çok daha fazla yakıyor. Ama şehir içinde evet 3.30 14LT den aşağı düşmüyor.
Ayrıca aracı yapacam diyenler için bu 3 lü çok gereksiz bir üçlü olur. Atmosferik motor olan M54 motorundan yazılımla çok fazla güç elde edilemez. Maksimum motorun açık olmasına bağlı olarak 20HP güç elde edilir oda 3.30 lardan.
Ama ben bunların aksine bir şey söylemedim zaten. Zaten hiç bir atmosferik araçtan yazılımla pek bir şey beklememek lazım. :)
M direksiyon sevmeyen insanlar çok fazladır. Şahsen ben M direksiyondan nefret eden bir insanım. Fabrika çıkışı değilse sonradan boyanmış anlamına gelir boya kontrolünde bu ortaya çıkar. Ön tampon arka tampon maşbieller bu 3 ü boyalıysa kendisini belli eder.
İç dış m olayı vardır. Ve ekstra seçenekler vardır. Tek tek de seçebiliyosunuz. Dış M tech tek seçimdir komple tampon takımlıdır ama iç farklıdır bunun arasına;
Kapı iç çıtaları, Hafızalı Recaro spor koltukar, M direksiyon girer. İstediğiniz parçayı istemeyebilirsiniz.
KM de göstergeye klima beynine ve anahtara işlenir. 3 farklı yere ama 3 farklı yerdende düşürme günümüzde yapılabilmektedir. Nasıl anlarsınız şu şekilde eğer araba genel servise götürüldüyse kayıtları vardır. Borusan veya Kosiflerde 150 TL ekspertiz karşılığında en son hangi yılda kaç km de hangi nedenle servise geldiğini öğrenebilirsiniz. Ondan sonra da küçük bir matematik hesabı ile orjinal KM yi bulabilirsiniz.
Araç özel servise gittiyse bunu anlamak zordur ama Bobinler kayışları ve şarz dinamosunu inceleyebilirsiniz. Özellikle şanzuman yağını kontrol ettirin. BMW Long Life şanzuman yağı kullanır bu yüzden kolay kolay bozulmaz. Eğer şanzuman yağı kirliyse 100.000 KM yi bu araç çoktan devirmiş demektir.
Ayrıca araç sonradan M yapılmış olsa bile tamponlar orjinalmi onu kontrol et çin malı değilde orjinalse kesinlikle m çıkıştan bir farkı yoktur.
Yok siz dediklerinizde %100 doğrusunuz. Mantıklı konuşuyorsunuz bende sizin gibi düşünüyordum ta ki 3.25 e sahip olup ağlayan insanları görene kadar. Sonra serviste ustama danıştığımda ara motora güven olmaz mutlaka bir sıkıntısı çıkıyor uyumsuzluk yaşanıyor dedi bana.
Estafurullah:)
elektrikli arka perde,harman kardon,koltuk ısıtma,elektrikli koltuk, tv nav.
bu dolulukta olan ve krem rengi deri döşemesini satmıştık ona kıyas yaptım ben kendimce...vitesin önündeki tuşlar az olunca gayri ihtiyari boş geliyor gözüme:D sen yanlış anlama sakın:)
ha bu arada ben ilk mesajdaki araç için konuşuyorum.
Haha benim araba cabrio olduğu için vitesin önündeki tuşlar pek dolu ama cabrio olduğu için elektrikli arka perde yok:D Bu bahsettiklerin ekstra özellikler araçın doluluğuyla alakalı değil. Ama harman kardon olmazsa olmazı:D Hafızalı recaro koltuklarda mutlaka koltuk ısıtma oluyor. Koltuk ısıtma yoksa o koltuklar recaro değildir. Recaro isede koltuklar sonradan takılmıştır.
kaan araç güzel, ama fiyat biraz kırılmalı neticede 9 senelik araç, bunlar yerine makyajlılar bu fiyata alınabilir 2004 sonrası falan tam güzel olur.
bak bu koltuk mevzusunu öğrendiğim iyi oldu :)
Cem ile görüştüm bi ara gidip bakıcak,ondan sonra giricez pazarlığa bende 37 vermem zaten :) Perşembe günü benim araba gidio inşallah,ondan sonra iyice eğilicem buna.Kapora gibi bi şey aldık ama noterde satışı verip canlıları cebe koymadan,elim kolum bağlı şu an :D zaten istanbul'dan araba alıcak olursam senin ve Cem'in görüşünü almadan almam.
Arabanın sol ön çamurluk değişmiş,4 parçada boya varmış.onun dışında yürüyeni motoru tertemizmişşşşş.Benim gibi ilgilenen arkadaşlara duyrulur :)
bu dolulukta 320 ci 2001 model hemde??? navigasyonda var? vede 34 lira?
ilk önce benim bildigim zaten 2001 model 320 ci de navigasyon falan cıkmıyo..2001 de yanılmıyorsam nadir 330 lara koydular belki bide bi kac 328 e..
egerki vardı böyle bi araba temizse inan galeri verir 33 lira sürekli araba alıp sattıgımız icin söylüyorum ve cok bmw alır satarız..
ilandaki araca gelirsekde öyle parası yüksekmiş falan filan diyenleri dinleme derim öyle diyenler aynı arabadan 33-34 e getirsinler görelim..bu araba binicisine 35 lira havada eder araba güzelmiş..1 parca degisen 3 4 parca boyadan bisey olmaz,35 liraya güzelce baktırılıp alınabilinir:icon_tup:
bahsettiğim araç borusan ankara müdürünün eşine özel siparişle gelen araçtı...
yeni konu açmadan sorayım dedim.
hort :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...20291509/detay