User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Bu Metni Türkçeye Çevirebilecek ?

  1. #1
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bu Metni Türkçeye Çevirebilecek ?

    Arkadaşlar ingilizcem yok denecek kadar az olduğundan ufak bir yardıma ihtiyacım var. Birkaç çeviri programı denedim ama hiç tatmin etmedi

    Olayın aslı, yurt dışında elemanın birisi, bizim plastik olan emme manifoltunu D16y8 ile değiştirmiş. Onunla ilgili birşeyler yazmış.

    metnin bulunduğu forumun linki
    http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index....html#msg37611

    buda çevirmenizi rica ettiğim metin.

    Well, i got my little D16V1 remapped this afternoon. It needed doing as i had recently installed my custom intake manifold.

    Everything went pretty well and after 3 hours on the rolling road my car is producing a "quite respectable" 133 HP at the wheels!

    As you probably know, you loose a fair percentage of the power through your drivetrain. I have read that a ballpark figure is somewhere in a region of a 10-20% loss in power in a front wheel drive car.

    My car should theoretically be producing somewhere between 147.7 HP and 166.25 HP at the flywheel! Grin
    Not bad for a little D16 SOHC considering the standard EP2 produces 108 HP at the flywheel and all i have changed is the intake and exhaust set-up!

    I'm well happy! Hehe.

    The guy at the tuners has said that i need to raise the rev limit to 7500-8000RPM as the the power was still climbing when it hits the rev limiter at 6300RPM. Shocked
    I don't suppose anyone knows how i can raise the rev limit on a D16? I have heard that you need to change the crystal in the ECU for one of a different frequency.
    The hunt is on for more information! lol. Wink


    teşekkürler.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  2. #2
    CallMeInsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Büyükçekmece
    Mesaj
    1.088
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16y8 takmamış custom takmış ayrıca montajla ilgili bir ilgi yok metinde

  3. #3

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    googledan komple sayfa cevırıcı program avr onu yukle anlarsın. bende suan komple sayfa turkce.
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme manifoldunu değistirmis arkadaslar. daha sonra ayara cıkılmıs ve 3 saat kadar ugrastıktan sonra tekerde 133 gibi bir guc almıslar

    motor gucundeki kayıp %10 %20 gibi biseymis. arabası tahminen krankta 150 ila 165 hp arası guc uretiyormus standartta 108 hp iken emme ve egzos değisimlerinden sonra bu gucler alınmıs ve bunun icin cok mutlu oldugunu soyluyor

    kesiciyi 7500 8000 rpmlere almıslar ecu ile ilgilide bi kac islem yapılmıs.

  5. #5
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    custom intake manifold ve dyno'da remap sonucu 133hp teker almış. %10-20 kayıp varsayarak gücü 147.7 - 166.25 hp arasında olması lazım diyor teorik olarak. stock 108hpye göre fena değil diyor. tune eden kişi rev limit için 7500-8000rpm önermiş çünkü 6300de halen güç üretmeye devam ediyormuş. ECU'nun içindeki kristali değiştirerek rev limiti değiştirmek mümkün mü ? orj ecu ne kadar rev lmiti destekler diye sormuş kısaca

  6. #6
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CallMeInsane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16y8 takmamış custom takmış ayrıca montajla ilgili bir ilgi yok metinde
    emme d16y8 emmesi. 96-00 1,6 EX EJ8 ve 96-97 Del Sol 1,6 Si soch EH6 ların.
    aslında manifolt flanşları bizimkiyle aynı birebir uyuyor. Ama arkadaş benzin rayının yeriyle ve gaz kelebeği flanşıyla uğraşmak istemediği için bizim emmenin flanşını kesip d16y8 e emmesine kaynatmış, aynı işlemi gaz kelebeği içinde yapmış
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  7. #7
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    googledan komple sayfa cevırıcı program avr onu yukle anlarsın. bende suan komple sayfa turkce.
    yaptımda saçma salak bi çeviri çıktı
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme manifoldunu değistirmis arkadaslar. daha sonra ayara cıkılmıs ve 3 saat kadar ugrastıktan sonra tekerde 133 gibi bir guc almıslar

    motor gucundeki kayıp %10 %20 gibi biseymis. arabası tahminen krankta 150 ila 165 hp arası guc uretiyormus standartta 108 hp iken emme ve egzos değisimlerinden sonra bu gucler alınmıs ve bunun icin cok mutlu oldugunu soyluyor

    kesiciyi 7500 8000 rpmlere almıslar ecu ile ilgilide bi kac islem yapılmıs.
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom intake manifold ve dyno'da remap sonucu 133hp teker almış. %10-20 kayıp varsayarak gücü 147.7 - 166.25 hp arasında olması lazım diyor teorik olarak. stock 108hpye göre fena değil diyor. tune eden kişi rev limit için 7500-8000rpm önermiş çünkü 6300de halen güç üretmeye devam ediyormuş. ECU'nun içindeki kristali değiştirerek rev limiti değiştirmek mümkün mü ? orj ecu ne kadar rev lmiti destekler diye sormuş kısaca

    çeviri için teşekkürler. nekadar güç aldığıyla ilgili bilgi almak istemiştim, tekrar sağolun
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi , bugün ögleden sonra yeniden maplenmiş ufak d16v1 imi aldım
    onun yapılmasına ihtiyacı vardı benim son günlerdeki kendi yapımım intake manifold gibi

    Her şey gayet iyi gitti ve sonra 3 saat boyunca rolling younda herhalde ayar yapmışlar arabam temiz bi şekilde tekerde 133 hp üretti.

    Siz büyük ihtimalle biliyorsunuz , kaybedersin çok bi yüzde aktarımdan dolayı

    benim arabam teorik olarak 147.7 hp ile 166.25 hp arası bi yerde volan da güc üretmekte.

    standart EP2 volan de 108 HP üretiğini göz önüne alırsak benim ufak d16 soch hiç te kötü değil ve ben intake i ve egsoz setup ını değiştirdim !

    tunercı buna devri yükseltmesini söylemiş7500 - 8000 lere buda şaşırmış
    zannetmiyormuş herhangi birinin d16 nın limit ini yükseltece bileceğini
    duyduğuna göre ecu nin içindeki cystal i değiştirmeye gerek varmışi başka bi frekansla ???
    mutluymuş ...

    arada ufak tepek yanlışlar olabilir daha iyi bilen arklar düzeltir ama genelde böyle bişi diyor sana
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  10. #10
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eriador Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi , bugün ögleden sonra yeniden maplenmiş ufak d16v1 imi aldım
    onun yapılmasına ihtiyacı vardı benim son günlerdeki kendi yapımım intake manifold gibi

    Her şey gayet iyi gitti ve sonra 3 saat boyunca rolling younda herhalde ayar yapmışlar arabam temiz bi şekilde tekerde 133 hp üretti.

    Siz büyük ihtimalle biliyorsunuz , kaybedersin çok bi yüzde aktarımdan dolayı

    benim arabam teorik olarak 147.7 hp ile 166.25 hp arası bi yerde volan da güc üretmekte.

    standart EP2 volan de 108 HP üretiğini göz önüne alırsak benim ufak d16 soch hiç te kötü değil ve ben intake i ve egsoz setup ını değiştirdim !
    şok oldum
    zannetmiyorum herhangi birinin d16 nın limit ini yükseltece bileceğini
    duyduğuma göre ecu nin içindeki cystal i değiştirmeye gerek varmışi başka bi frekansla ???
    mutluymuş ...

    arada ufak tepek yanlışlar olabilir daha iyi bilen arklar düzeltir ama genelde böyle bişi diyor sana
    sende sağolasın. bukadarı yeterli benim için. uygulama ile ilgili kafamda baya yerleştirdim zaten. bakalım bi emme alıp bende deniycem nekadar güç ve tork vericek
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #11
    Kaan bm 7679 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yırtık ucurtmaya cevırıcen sonunda kardesım arabayı komplekse sokucaksın bızı hehe =)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •