O torkla understeeringsiz viraj olmaz Cupra'da.
MCS birinci sırada direk, sonrada tripod clio rs derim.
Her ne kadar reno sevmesemde, rs leri bir başka oluyor.
Printable View
O torkla understeeringsiz viraj olmaz Cupra'da.
MCS birinci sırada direk, sonrada tripod clio rs derim.
Her ne kadar reno sevmesemde, rs leri bir başka oluyor.
ben yazımı yazarken kendi düşüncemden cok aşşadaki abinin lafını size söylüyorum
http://www.nissanforumsph.com/post%2...20Clarkson.jpg
II
II
II
\/
very well balanced car this season did i ever used
rx8 yan verip anında geri gelen az sayıdaki araçtan biri
Dengeli araç yol tutucak diye bir kaide yok.. Şöyleki mr2 nin aşırı yol tutması gerekirdi o zaman örneğin?
fiat bis al 2000tlye, üstüne 48bin tl harca süper olur. senin açından çok mantıklı bir araç olur.
Clio Rs III
başlıkta yol tutuş denmiş, o zaman CLİO RS olacaktır...
varsa 50 lere EVO.
bence mcs ....
cooper s e bı kere bındım gercekten o arabayı yoldan cıkarmakta zorlanmıstı suren arkadasım cok ıyı topluodu kendını gp muhakkak daha ıyıdır bana gorede gp derım
ep3 Type R tabiki:)
........e39 //M5
R53 ün daha iyi yol tuttuğuna katılıyorum en olmadık hissiyatı o yönde idi
std R56 harika değil Clio III rs ciddi daha iyi yol tutuşa sahip..
ama listedeki mini GP Yol tutuş adına arka koltukları feda edilip kule gergisi konulmuş bir model aynı zamanda yürüyen aksamıda farklı ..
Clio III RS :icon_tup:
oyle ama bılırsınkı yol tutusta en onemlı etken agırlık dagılımıdır clıo rs ın agırlık dagılımı okadar ıyı ayarlanmıskı arc neredeyse dngesını hıc kaybetmıyor özellıkle f1 teknolojisi kullanılarak tasarlanmıs arka difizor yere basma kuvvetını cıddı derecede arttırıyor buda arkadan kopmaları cıddı derecede azaltıyor.
sunuda ekleyeyım oradakı 0.8 sn lık fark cooperın daha guclu ve hızlı olmasından kaynaklı clio ya yakın bır yol tutusuna sahıp oldugundan degl esıt guclerde olsalar fark cok daha fazla olurdu dıye dusunuyorum...
ordaki r56 jcw 211hp dou :)
mcs tabiki
bende bir r53 s kullanıcısı olarak mcs derim.
özellikle coilover taktıktan sonra arabanın arkası çok daha kontrollü hale geldi.
tavsiye edilir.
Ordakilerin dışın da 207rc yi tavsiye ederim yol tutuş konusunda
RS197 yada MCS GP tabikide.
yol tutuş açısından evo senin için en ideal araç olucaktır güçlü bir motor ve yere yapışması seni cezbedicek ;)
Kıliyo yu yabana atmamak lazım. hatırlarsanız bi karşılaştırmada 599gtb-911t-335-Kıliyo-bide aston martin vantage mi ne vardı. kullanan oğlanların hepsini şaşırtmıştı clio
oyum bmw135 e :D