User Tag List

Sayfa 23/23 İlkİlk ... 13212223
423 sonuçtan 419 ile 423 arası

Konu: Varex egzoz?

  1. #419
    HG6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    34
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    varex sevmeyen bi ben miyim acaba

  2. #420
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir akıl verin beyler.63mm orj varex var 5-6 ay önce aldım , çıkışları ince kaldı arkadan bakınca , Akrapovic karbon kafa takıcam ama birleşik olduğu için iki boru takılamıyor... Kesmek falan mümkün müdür bunu ? Ama kesmek de zor aç kapa kelebeği hemen çift boruların başladığı yerde...

    Aracım ve egzosum bu...





    takmak istediğim kafalar bunlar






    görüldüğü üzere aralık olmalı ki en azından dış karbon kısmını geçirebileyim.İki yana kastırıp ayırsak varex çıkışlarını bu defa da biri sağa biri sola bakacak... Valla bi çözüm bulamadım... Bi şekilde o çıkışları kalınlaştırmam lazım bodykitden sonra çok zayıf durdu...

    Ek olarak son zamanlarda inanılmaz bir rezonans yapıyor varex açıkken.Gaza bastıkça rezonans artıyor Tizzzzzzz diye aracın sagı solu titriyor... Kapatınca varexi sorun yok , sizce neyden olabilir ? Daha önce egzosdan rezonans sorunu yaşayan oldu mu ?
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  3. #421
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbonları simetrik ve doğru açıda takmanın tek yolu varexe daha ince çapta borular ile çıkış yapılacak.

    Varexler 2. el piyasası hızlı eksozlardır. Kaynak kesme işlemleri değerini kaybettirir. Düzgün usta bulamazsan susturucu ziyan olur.

    Bence güzelce temizleyip orjinal şekilde elden çıkarıp oem tek çıkış varex alarak istediğin şekilde uç takabilirsin.

  4. #422
    8-9-3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2016
    Yaş
    36
    Şehir
    Kırklareli
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1500₺ den 1700₺ ye çıkmış hayırlı olsun

  5. #423
    Tansell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2016
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Varex Egzoz Nedir?

    Varex tipi egzoz, araçlarımızın motordan başlayarak arkaya doğru uzanan kısma kadar olan bölümün mantığının değiştirilmesidir. Egzozda yapılan farklılaştırma çalışmasından sonra ortama fazla sesler çıkartan bir araç çıkmış oluyor. Modifiye severlerin gözdesi olan bu parça, olağan egzoz seslerinden kat kat daha fazlasını verebilmektedir. Standart araçlarımız için yapılan çalışmalardan birisi de kabin sessizliğidir. O yüzden motordan itibaren iç kısma kadar yapılacak izalasyonlar en iyisi olacak şekilde seçilir.

    Bu sessizliği bozan müzik ses sistemleri haricinde bir de Varex tipi egzozlar vardır. Yapılmasının nedenlerinden birisi de motordan alınacak güçlere takviye olarak sisteme dahil edilir. Fabrika çıkışı araçlarımızda atılacak gaz ve basınç ayarlamaları en başından yapılmıştır. Varex denilen, standart egzozla değiştirilen bu tipte, bahsettiğimiz gaz gönderim yolları ve süreleri değişmektedir. Bunu takviye bir kuvvet olarak düşünebiliriz.

    Bakıldığında gayet açık ve uygulaması da o derece basittir. Geçmişte ses çıkması için yapılan son susturucu iptalini de Varex tarihe gömmüş oluyor. İhtiyaçtan doğan her unsur gibi bu sistem de aynı şekilde hayatımıza girmiştir. Egzoz sisteminin sonu olan ve araç tamponlarının alt kısmında gözüken, genelde yassı olan son susturucuya yapılan modifiye ile Varex sistem tamamlanır.

    Varex Egzoz Nasıl Çalışır?

    Varex’ten öncesinde araçlarında fazladan ses isteyenler egzozların giriş ve çıkış yerlerinde farklı işlemler yapardı. Ve bu sistemin herhangi bir şekilde kontrolü söz konusu değildi. Varex sürücülerin bazı durumları kontrol etmesine olanak sağlıyor. Değişimler yapıldıktan sonra elinizde sesini kendinizin ayarlayabildiği bir egzoz oluyor. Kumandayla yönlendirilen Varex, elektronik bir sistem üzerinden susturucu kapaklarını açıp kapatıyor.

    Böylelikle gürültü istediğinizde tek düğmeyle açıp tekrar kapatabiliyorsunuz. Otomobillerdeki güç artışları da böylelikle isteğe bağlı olarak kontrol edilmiş oluyor. Varex’le atık gaz çıkış noktalarının daha rahat gittiğini düşünebiliriz. Yani motorla egzoz arasında daha akıcı bir pozisyon doğmuş oluyor. Şimdi tam tersini düşünecek olursak; Varex kapalı konumda olduğu zaman da her şey eskisine dönerek standart pozisyona geliyor.

    İşte en güzel ve sevilen tarafı da bu olsa gerek. Öncesinde veya Varex’e alternatif çıkan son susturucu sistemlerinde içindeki kelebek kapak sabit kalmak zorundaydı. Gittiğiniz egzozcuda almak istediğiniz ses düzeyine göre kelebekler sabitlenirdi. Varex bunu da çözerek işi kumandaya entegre etmiş ve otomasyona dökmüş oluyor.


    Bilgihanem.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •