yok lan en son ozgun bakmıstı bızde oksıjen sensoru fılan dıyoduk calısıyordu normaldı ozgun sagolsun bır ayar cektı ama aksamı arabayı takasladım :D:D:D
Printable View
05 WRX alabileceğin en iyi - en sağlam WRX'tir, araba temiz ise hiç düşünme al. (Ki bildiğim kadarı ile Koray'ın arabası bizim subaruimpreza.org camiasında bilinen, temiz bir arabadır...)
Krank, yürüyenden bazı parçalar, amortisörler direk STi parçaları. Şanzıman, diff..vs seleflerinden daha sağlam, hiç başın ağrımaz.
VF34'lü ve buna uygun setup'lı 2005 bir WRX'i sıfır aldım ve 2009 Ağustosta sattım, 1.6 bar cont. yürüyordum, hiçbir sıkıntı yaşamadım, çok debriyaj değiştirdim yanlız.. :)
Basarsan yakar, basmazsan daha az yakar ama bu araba dizel bir binek araba değil aklında olsun..
STi ayrı bir dünyadır ama çok serttir, günlük kullanımda "orta şekerli" bir WRX her açıdan tatminkardır.... Misal altındaki WRX ile, Carerra 4S'ler ile oynamak, sıfırdan kalkışta ikinci-üçüncü elektrik direğine kadar F430 "ayırmak" senin tatmin etmiyorsa o zaman STi al ve yükleyebildiğin kadar yükle derim, daha da başka birşey demem.. :)
Hele de WRX 2005 ise tadından yenmez, bu model bir WRX'in standarda yakın bir GC8 ile mukayese edilmesini de anlamış değilim...
Antalya,alanya arası gidip geldim..toplamda 370 km yol yaptım hesabıma göre 135 tl benzin yaktım..hta68 turbo 750 cc enjektörler headers turboback egsoz ile..hani aman aman gazlamadım ama önüme gelen arabayı geçtim geçerkende hiç zorlanmadım..subariklerin uzun yolu çok zevklidir..2006 dan bu yana 2 gc8 3 Wrx im oldu..kırılganlık konusuna gelince forged motorlu gc8 yada wrx almanızı öneririm..yapılan garajı ustası belli olsun motordan sıkıntı yaşamazsınız.
valla özgürlede konuştum gc8 için bir depoya 470 km falan yaptım dedi ama depo ne kadara doluyo onu sormadım :D
170 tl doldurdum kanka
Seko,
Bende herkesin söylediklerini yazıcam :)
Wrx ve Sti arasında kalındıysa amaca yönelik alışveriş yapmak gerekir. Bunun sonucunda Wrx sana gayette yeterli gelecektir.
Yiğit görmesin çöker arabana :p
stı yerıne wrx almak typer yerıne type s almaya benzer:D sanzımanı ıle debrıyajı ıle motoru ıle ugrasmaktansa stı alırım hıc bıseyı ıle ugrasmam ole bınerım:D wrx aıle aracı zorlamaya gelmez. hıc dusunme stı al ole typerdan cok sert bı arabada deıl.. typerdan sonra ewo 9 aldım typerdan daha rahat bence;) ses yok gurultu yok rahatsız edıcı bı sertlıgı yok;)
boxer motoru cam bardak olarak gorenleri anlamiyorum illa forged olsun neden deniyor acaba? canı alinan her araba kiriliyor zaten gc8e ozgu bisey degilki bu,:
200binde stok motor 18g takili gezenler istisna falan degil bence :)
seko kanka paran varsa şöyle bı sıralama yap kafanda STI - GC8 (260 350 HP ) SONRA WRX GELIR BENCEN TERCIH SENIN TABI. ÖZGURE VERDIGIM ARAC MUHTEMELEN 250 HP FLAN CIKAR GIDISINI SEN GORDUN :) HAKKINDA HAYIRLISI ACELE ETME ;)
2005 STi'lar egzozlu, yazılımlı yani çıtır mod'lu 300 ps civarlarında olanları şehir içi kaç lt yakar? 15-20?
özgur baskıyı yaptırdın mı lenn :) off sımdı ne zzevklı olmustur o makına yaa :(
edo linklere bir tıkla degerlere bir bak derim .
ozellikle PPP wrx ile stock sti ve PPP sti ın surelerine bir goz at durumu anlarsın.
extreme bir alet pesinde degilm zaten oyle olsam satılık 500+ aletler var piyasada gider onlara yazılırım :icon_tup:
types - type r olayına stock a yakın iken katılmıyorum ama ciddi yukleyecek adam gitsin sti yada evo9 alsın :icon_tup:
seko sen ne zaman sattın tayyarını?
Konu Kirliliği Yapmayım diye ßuraya yazım dedim
aracı tanıyan warmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...baru-sti/detay
herkez motordan bahsediyorda 350 hp bi wrx yada gc8 in şanzumanını napıcak kimse yazmamıs :) ben söliyim sık sık kırılır onu goze al derim yada yumusak kullanıcaksınız..
bu 35 kuruş yakanlarada helal diyorum ben gezmeye cıktıgım zaman en az net 80 kuruş yakıyorum...
15-16'ya S70 T5 al abi ?
Edit: Diğer Subaru konusuna yazıcaktım :D
azminize hayran kaldım o zaman :) 300 HP ve ustu olan her gc8 ve wrx in şanzumanı rolling geceleri kovalıyan biri altında kesinlikle çatır çutur kırılır..
motor konusuna gelince oynanmamıs vede üzülmemiş gc8 lerin 250 300 k km leri rahatlıkla gorduklerini biliyoruz..stok motorda cok dayanıklıdır aslında.
seko basımdan gecen bı olay anlatayımda wrxten sogu:D bı abım vardı wrxı vardı ppp lı sonradan yuro yazılım yaptı 76 dp 76 egzos fln yapıldı. tutturdu bana erdem sıfırdan nasıl kaldırcaz bunu demeye.. bende ne anlarım w4xten o kdr narındır fln bılmıorum abı sok kesıcıye cek ayagını kalksın dedım:D ılla gel goster dedı valla abı ben kullanmam emanet dedım yanına oturttu benı denıyo kaldırmayı olmuo yalvardı ALLAH askına kaldır dedı kıramadım tamam dedım:D:D:D soktum kesıcıye bı kalktım mermı gıbı kalktı bı 2 cektım yıne cok guzel 3 yapcam baktım debrıyaj yok:D dedım kı debrıyaj pedalı koptu:D:D megersem debrıyaj rullmanı yerınden cıkmıs:D bende dedım kı bundan sonra subaru alırsam stı alınır wrx alırsam aids olayım:D:D ppplı wrxınde 3 dıslı ve karsılıgını dogradıgınada sahıt olmus bırısı olarak sorunsuzluk ıstıosan wrx yerıne kesınlıkle sti almanı tawsıye ederım. hızlı yada yavas olmasından deıl saglamlık acısından sti onerdım;)
Sen en iyisi EP3'e geri dön, bıoşver subiyi mubiyi :D
2005 WRX'in şanzımanını kırmak kolay değildir.. Epey uğraştık, kırılmadı.. :)
2004 ve alt modelleri için birşey diyemeyeceğim ama 2005 diğerlerine göre çok daha sağlam... Ama asla bir STi şanzımanı değil tabii ki.
Kullanım amacına ve bütçeye göre tercih yapmak lazım.
Impreza'da hayat 1999dan sonra başlar.
99 ve sonrasında ilerde wrx'de kullanılan şanzuman ve frenler kullanıldı, kapaklar farklıdır.
Ben bu aralar şirket aracı olarak WRX düşünüyordum, sonrasında STi'a döndüm, 205 sti alacaktım, en son Legacy Dizel'de karar kıldım :)
Standart lay lay lom bineceksen WRX , önüm açık olsun, gt30 bile takarım , sorunsuz yürürüm dersen STi , sağından solundan ses gelsin, eli kulağında bazı yerleri yorulup değişim istesin dersen GC8.
Gc8 şanzumanı da çok garip bir şanzuman, 1 ay neredeyse %20 şanzuman yağı ile gezdim bir nane olmadı, yağını koyduk, 18g turbo ile 1. vites bitti, 2 ye aldım, önüme biri çıktı ayağımı gazdan çektim, sonra geri bastım, çatırrrt aldık 2. vitesi kucağa. Tamamen şans yani.
ONunda çözümü var dogbox'lu wrx yada gc8 alacaksın..:icon_tup::icon_tup: