User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: 2 silindir ve 4 silindirli motosikletlerin avantajları/dezavantajları?

  1. #1
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lightbulb 2 silindir ve 4 silindirli motosikletlerin avantajları/dezavantajları?

    2 silindir ve 4 silindirli motosikletlerin avantajları/dezavantajları nelerdir? Ducati L2'den vazgeçmem diyor.Japonlarda illede 4 illede 4 silindir gidiyor. Örnek verirsek GSX-R 750 ve Ducati 848'i ele alalım silindir farkı nerlerde ortaya çıkar?

    2011 Ducati 848



    2011 GSX-R 750

    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İkiside 4 zamanlı olduğuna göre 4 silindir her zaman iyidir. Sonuçta 720 derecede bir patlayacak. İki silindirde her 360 derecede bir patlama olacak demektir. (sıralı için konuşuyorum) Dört silindirli de ise 180 derece de bir patlama olacak. 4 Silindirlinin sesi olsun devirlenmesi olsun çok daha güzel oluyor. İki silindirli oalcaksa Boxer olsun hiç değilse..

    Tabi yakıt anlamında 4 silindirlinin teorik olarak olmasa da pratikte dezavantajı söz konusu.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  3. #3
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorsiklette ducati 2 silindirden vazgecmedi

    DUcati kullandım çok torklu makinalar şehir içi uzun yol falan ideal

    ama gazlamaya motor alıyorsan eger 4 slindir almalısın

    2 slindirin tek dezavantajı vitesler büyüdükçe çok yavaşlaması
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #4
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vitesler büyüyünce devirlenmesi azalıyor yani? o zaman ne anlamı kaldı ki. 4 silindire kıyasla ciddi bir azalma söz konusumu miniks abi? Ayrıca yukarıda kast ettiğim motosiketler arasında fazla bir performans kaybı olurmu?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #5
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İkiside 4 zamanlı olduğuna göre 4 silindir her zaman iyidir. Sonuçta 720 derecede bir patlayacak. İki silindirde her 360 derecede bir patlama olacak demektir. (sıralı için konuşuyorum) Dört silindirli de ise 180 derece de bir patlama olacak. 4 Silindirlinin sesi olsun devirlenmesi olsun çok daha güzel oluyor. İki silindirli oalcaksa Boxer olsun hiç değilse..

    Tabi yakıt anlamında 4 silindirlinin teorik olarak olmasa da pratikte dezavantajı söz konusu.
    İki silindirli boxer'ı bi BMW Motorrad üretiyordu onlarda bırakıyor galiba yavaş yavaş.
    720 derecede patlama 2 silindirlidemi oluyor?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel arkadaşlar..
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #7
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de Triumph'larda 3 silindirliler var... Triumph'da üçten vazgeçmiyor...

  8. #8
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hırs yapmış denyolar nissanda rotaryden vazgeçmiyor inat işte

  9. #9
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nissan rotary?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  10. #10
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hırs yapmış denyolar nissanda rotaryden vazgeçmiyor inat işte


    Nöbete mi kaldın abi ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •