ewt biliyorum bu tip bir şey olduğu rotarylerde yağ sürekli kontrol edilmeli benim demek istediğim rx7deki eski motorla kıyaslandığında problemin ona göre daha az olduğu ve ona göre daha az yağ yakma problemi olduğuydu..;)
Printable View
ewt biliyorum bu tip bir şey olduğu rotarylerde yağ sürekli kontrol edilmeli benim demek istediğim rx7deki eski motorla kıyaslandığında problemin ona göre daha az olduğu ve ona göre daha az yağ yakma problemi olduğuydu..;)
vankel :) efsanedir :D 3 rotor 42 R i 3000 de doldurur :) tanesini 650 cc olarak düşünürsek gerçekten dehset korkutucu bir makina aynı zamanda yapılması rektifiyesi kılı tüyü çok nasik işçilik isteyenbir makinadır adamgibi kullanırsan
sorunsuz herkesin dediği gibi 10binde biter diyede bişi yoktr çok kaliteli Vankel i çok sewiyorum extradan inanaılmaz TOrkludır
torklu mu ?
turbo ve 3 rotorlu olunca bilemem de rx 8 in pek esnek bir motora sahip olmadıgı soyleniyor.
rx 7 iyidir ya tıurbo ile sonuclar cok daha iyi bence. rx 8 pek iddialı olmayacak bir spor arac zaten.
Öncelikle motor konusunda :
International Engine of the Year Awards 2004’
1. Mazda Renesis rotatiemotor 2.6-liter (RX-8) - 252 punten
2. BMW Diesel 3.0 liter (330d, X3, 530d, X5, 730d) - 242 punten
3. BMW 3.0 liter 6 cilinder (Z4, 330i, X3, 530i, X5, 730i) - 189 punten
4. Subaru 3.0 liter 6 cilinder boxer (Legacy, Outback) - 133 punten
5. Audi Diesel 3.0 liter V6 (A6, A8) - 70 punten
6. Mercedes-AMG Diesel 3.0 liter (C-Class) - 68 punten
Sonra Dizayn
http://www.trc-tuning.com/_products/...ic_rx8_01f.jpg
http://www.trc-tuning.com/_products/...ic_rx8_02f.jpg