User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
55 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BMW,Yeni 2 litrelik TwinTurbo motorunu sunar.

  1. #1

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BMW,Yeni 2 litrelik TwinTurbo motorunu sunar.


    BMW yeni 2 litrelik Twinturbo dört silindirli motorlarının detaylarını ortaya çıkardı. Yeni motor BMW X1 XDrive 28i modelinede dahil edilecek.
    2 litrelik motor 5000 devirde 245Hp güç üretirken 1250 devirden itibaren 350NM tork sürücünün ayağının altında hazır bulunacak.
    Yakında bu motor baz alınarak geliştirilen 6 silindirli modellerinde twinturbo, direkt enjeksiyon sistemli, solenoid enjektörlü ve BMW patentli Valvetronik değişken subap kontrol sistemli motorları gelecek.

    Yeni 2 litrelik motor BMW EfficientDynamics stratejisini destekler nitelikte yükselen güce rağmen azalan tüketim ve emisyon değerleri ile gelecek.


    Bmw'nin bugüne kadar kullandığı 2 litrelik atmosferik motor seçeneği performansı yönünden bir çok kişi tarafından eleştiriliyor, günümüz küçük hacimli yüksek sıkıştırmalı motorlarına göre verimsiz bulunuyordu. 245HP güç üreten yeni motor çok büyük ihtimalle güncel F10 kasa 5 serisinde ve merakla beklenen F30 kasa 3 serisinde de bulunacak. Litre başına 122,5 HP güç üretecek ve ortalama 7.9 litre yakıt tüketmesi öngörülüyor.

  2. #2
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bu sistem twin turbo değil de, turbo+sc olmak üzere twin power dedikleri o olabilir mi?





    Failure is not an option.

  3. #3
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakin zamanda 3silindir turbo motorlarida cikar demekki
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #4
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw ve honda bile turboya geçiyor artık zor görürüz atmosferik araba

  5. #5
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    hiç anlamıyorum bu bmw den 4 silindir twin turbo ise valla verilen değerler çok güzel
    Failure is not an option.

  6. #6
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sc+tc değil direk tcmiş

    The first four-cylinder petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology offers a substantial power upgrade as well as a significant efficiency improvement; rated power: 180 kW/245 hp, rated torque: 350 Newton meters.

    Closely modelled on the BMW in-line six-cylinder engines, the all-new 2.0-litre engine with all-aluminium crankcase comes with BMW TwinPower Turbo technology featuring high-performance twin-scroll turbocharging system, High Precision Injection direct petrol injection with innovative solenoid injectors, and the latest further enhanced version of the BMW-patented VALVETRONIC variable valve control system.

    ------


    http://www.autospies.com/news/BMW-un...-engine-60985/
    1881 - 193

  7. #7
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mercedes denedi 1.8l single turbo direct injection, 2.2lt bi turbo dizel. dizel çok başarılı olmadı benzinli de fena değil. bmwninkiler nasıl olcak bakalım
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    ohoh ben şu 1.5 lt 3 silindir turboları merak ediyorum

  9. #9
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o degilde tork cok güzel

  10. #10

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bucak/BURDUR-İSTANBUL
    Mesaj
    4.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yalnız ben güce anlam veremedim.Twin Turbo denilince insan çok birşey bekliyor ama 245 hp sadece.
    S2K 2.0 atmosferik 240 hp..

    Tamam tork vs. illa ki fazla motorda ama az gibi geldi bana..

  11. #11
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız ben güce anlam veremedim.Twin Turbo denilince insan çok birşey bekliyor ama 245 hp sadece.
    S2K 2.0 atmosferik 240 hp..

    Tamam tork vs. illa ki fazla motorda ama az gibi geldi bana..

    emisyon emisyon emisyon


    eski motorlarla çok karşılaştırmayın yeni nesil motorları
    körler sağırlar

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız ben güce anlam veremedim.Twin Turbo denilince insan çok birşey bekliyor ama 245 hp sadece.
    S2K 2.0 atmosferik 240 hp..

    Tamam tork vs. illa ki fazla motorda ama az gibi geldi bana..
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emisyon emisyon emisyon


    eski motorlarla çok karşılaştırmayın yeni nesil motorları
    + bence basınç pek fazla değildir gibi

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız ben güce anlam veremedim.Twin Turbo denilince insan çok birşey bekliyor ama 245 hp sadece.
    S2K 2.0 atmosferik 240 hp..

    Tamam tork vs. illa ki fazla motorda ama az gibi geldi bana..
    Hemen yine s2k örneği klasik ne alaka anlamıyorum yaw...
    Birinin amacı farklı diğerininki zıt
    5 kasa alan spor odaklımı alır veyahut 3 diğeri roadster 2 kapı araç
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  14. #14
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3,30 yerine aynı gucte daha az yakıt daha az vergı ve onu daha acık miss

  15. #15
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi 6 silindirin sesi diyen bmwcilerde gelir tam olur s2k muhabbetinden sonra.

    teknoloji güzel bişey

  16. #16
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz daha kasarlarsa FD3S deki gibi sequential twin-turbo olacak...

  17. #17
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hondanın işi bitti gibi.Turbo konusunda doğru dürüst çalışmaları yok.k20 tarihe gömüldü emisyon değerlerinden dolayı..Bmw'de yüksek devirdi m power makinaları kenara koyup yavaş yavaş hepsini düşük hacim + turbo formuna sokmaya başlayacak..Emisyonun yanında artık insanlar güçlü araba alacakken bile yakıt tüketimine bakıyor.

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emisyon degerleri otomobil firmalarını daha düşük hacimli ve daha çok performanslı motorlara yöneltmesinin açık bi örnegi....
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  19. #19
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondanın işi bitti gibi.Turbo konusunda doğru dürüst çalışmaları yok.k20 tarihe gömüldü emisyon değerlerinden dolayı..Bmw'de yüksek devirdi m power makinaları kenara koyup yavaş yavaş hepsini düşük hacim + turbo formuna sokmaya başlayacak..Emisyonun yanında artık insanlar güçlü araba alacakken bile yakıt tüketimine bakıyor.
    atmosferik olarak ciddi güçler çıkarabilen bir firma aşırı beslemede de sıkıntıya düşmeden güzel motorlar üretebilir turbo deneyimi belki yol otomobillerinde çok yok hondanın ama f1 zamanından biraz deneyime sahipler biraz değil gerçekten iyi deneyime sahipler aslında işinin bitmesi gibi birşey söz konusu değil bence sadece hondanın değil ne hondanın işi biter nede bmw tekrardan çok çok ciddi yol kat eder motor tasarımı konusunda çözülebilecek çoğu şey zaten çözüldü, ben firmaların problem yaşayacağını düşünmüyorum


    sport compact yarışan, outlaw yarışan takımlara bile sorsa yine işini çözer honda yıllardır yarışıyorlar b serisiyle en azından
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •