Ranthor Nickli Üyeden Alıntı
turbo haritasına bakarsan 60% verime kadar çizdiklerini görürsün, onun devamı var.
WG borusu çıkarıp motor kıran o kadar çok adam varki, WG si olmayan bir turbo 2 küsür barlara üst devirlerde rahatça çıkabiliyor stock araçlarda.
Zorlayarak bastırabilirsin, ve 19T için 2.0 arabada o değerleri üretirsin diyorum.
Biz yaptık, elalem 10 senedir yapıyor. aftermarket selenoidler, WG ler satılıyor, external WG ler var. O turbo redline a kadar 1.5 bar basar istersen, iddia ediyorum.
Oem beyinlerde öyle bir kontrol yok, çok çok daha aptal.
Devir / yük ve wastegate duty var. 10 a 10 dandik bir tablo genelde. her tarafta 80 90 yazıyor, tuner onu 100 yapıyor geçiyor. Yapabilecek başka birşeyi yok zaten.
Sen onu 100% yapsan bile anca bu örnekteki kadar işe yarıyor, zaten 2 portlu oluyor çoğu havayı dışarı veriyor. Ama sen 3 portlu selenoid tak, o bypass değil restrictor olarak çalışır. Mitsularda sadece selenoid değişimi işle 30% basınç artışı sağlayabiliyorsun.