User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: w210 clk Hakkında

  1. #20
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2000 model 193 lük 200 kompresör lpg ruhsata işli, kazasız 18 amg jant var. çok güzel bir makina, muayeneside yeniymiş, ilanı yok ama satmayı düşünüyor arkadaş düşünürseniz numarasını veririm.
    resimleri bizzat ben çektim..







    yanlış anlamayın ama fotolardan bile sanki aracın komple boyalı olduğu anlaşılıyor...?

    kazası belası nedir?

  2. #21
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorumlar için sagolun su 7 akismetre degisimi fenaymis ya

    Aracı hemen almayacağım o yüzden ilan önerileri için biraz erken ama sagolun

    Peki 99 00 modellerin kaskolari nasıldır ?

  3. #22
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tunç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasa kodu olarak önce belırteyım w209 kasa oluyor kompressor olmayanlar yerınden kımıldamıyor kompressor olanlarda arıza verebılıyor en ıyısı 320 derim

    lpg olayınıda sımdı gördum eger lpg dusunuyorsan o araclardan zerre kadar keyıf ve konfor bekleme bıldıgın aptal oluyor calısması gıdısı vs
    yanlış bilgiler...

    w209 kasa 2002-2009 kasaların kodudur.

    arkadaşın sorduğu yani 96-2001 arası olanlar ise w208 dir..

    w209umu daha cuma günü sattım. 208le 209un uzaktan yakından ilgisi yok ama yinede bildiklerimi sıralayım.

    1.si ve en önemlisi sakın komp. olmayan araç alma. hem piyayası çok kötü satamassın 2.si performansları berbat 3.sü vergi dezavantajları var.

    clk 200 2.0 motor ve 135 bg dir aşırı sorunsuz bir motor ama o kasaya çok yetersiz benzin sarfiyatı çok fazla ve performansı yerlerde. temiz 500bin yakıtı var(aynı motorda araca sahibim ordan biliyorum)

    kompresor ise 1.8 litre (1796) 163hp dir. öyle arıza verme vs. gibi bi olayıda yok. iyi bakılmış bir araçsa tık bile etmez ama 135hp lik motordan daha hassas olduğu gerçek, sonuçta aşırı besleme var. performans olarak kesinlikle tatmin eden bir motor kalkışı iyi olmasada ara hızlanmaları çok iyi.

    clk nın en kötü yanı ise şanzımanı, sağlamlığı dışında bir artısı yok şanzımanı eski teknoloji keyif vermez ama taş gibidir sıkıntı yaratmaz kolay kolay.

    yanılmıyorsam 200-2002 arası clk lar 184ps komp. ama sadece o iki sene çıktı sonra mb çıkarmadı o motoru, problemli olduğunu söyleyenler var, arabanın durmadığını söyleyenlerde var

    320 kesinlikle denildiği gibi sorunsuz bir motor değil, 320 nin masrafı 200kompdan çok daha fazla yakıt sarfiyatını söylemiyorum bile. şu an w211 320 miz de var süper keyif veren bi motor sesi gidişi herşeyiyle mükkemmel ama motoru çok sorunlu ne ışığı bitiyo ne arızası arkadaşımda da clk320 vardı oda aynıydı.

    230dan hatta şöyle söyleyeyim merc in her türlü ara motorundan uzak dur. hepsi yakıt canavarı be performans yoksunu 230 yanlış bilmiyorsam 5 silindirli bir motor ve ismine kanma çok vasat.

    paket olarak avantgarde alırsan mercedese biniyorum dersin.

    aklıma gelenler bunlar şu anda aklıma gelirse yine paylaşırım..
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  4. #23
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakımlarını sormuştun, ya filtre vs. yani normal periyodik bakımları 250 tl yi geçmez. Servis ücretleri ve parça fiyatları BMW gibi üzmez. Normal bir avrupa otomobil ne kadarsa MB parçalarıda aşağı yukarı o fiyattadır. Ama bazı MB ye has parçalar varki onda affetmiyorlar tabi deli paralar gidebiliyor, özellikle elektronik aksamların parçaları..

    Ve arkadaşın dediği gibi 135lik motorun en sık rastlanan arızası hava akış metresi bizim aracında 2 kere değişti yine arızalandı değişim istiyor..
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  5. #24
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1999 a kadar m111 kodlu motor üstüne sc kullanıldı. 111 motor Mercedes tarihinin en sağlam motorlarından biridir. Yalnız 193 hp lik motordan uzak durmak lazım biz aldığımız yıllarda benzin şamandırası sanırım problemliydi kitlenip yolda bırakıyordu, şimdi düzelttilermi bilmiyorum.

    2000 senesinden sonra m271 motora geçildi son kasa clk da da aynı motor revize edilerek kullanıldı, bunların zinciri 100.000 km de bir kontrol edilmeli ve bobinleri arıza çıkarabilmekte.

    320 yani m112 motora sorunlu demek bence yanlış, tek problemi 200.000 den sonra ses yapmaya başlayan krank kasnağı. o problem de onun dışında sıfır problem çıkaran bir motordur, ben 220.000 km de sattım hiç bir sıkıntısı yoktu. 320 ler yani m112 motorlar rakiplerine göre (bmw nin 3000cc motorlarına göre) daha ekonomiktir çünkü gömlekleri çelikten değil silikon kompozit malzemeden üretilmiştir, bu da sürtünme oranını düşürmektedir ve yakıt ekonomisini arttırmaktadr( mercedesin teknik açıklaması %36 daha az sürtünme gibi çok iddialı bir rakamdı), hakkaten de ortalama tüketim insani kullanımlarda 1600 kg lik bir araçta bile 10-11 litreyi geçmemektedir ki bu hacimde bir motor için gayet ekonomiktir.

    w210 1995-2001 arasında üretilen e serilerinin kronik problemi (karoser), kesim noktalarında çıkan pastı, w208 de de aynı problem var mı bilmiyorum.

  6. #25
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladim, kompressor olmayanlardan ve 320 den ve 230dan uzak durmak bizim kullanimimiza daha uygun.

    bakimlari pek uzmez, lpgli bakacaksak brcsine bakmak lazim ama yinede mumkunse uzak durmak lazim. su meganei elden cikaralim o zaman sonra bakinalim bir 200 kompressor...

  7. #26
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vergisini ödeyebiliyorsan bilhassa 320 al, çok daha keyiflidir kullanımı, v6 olması bile yeter zaten.

    sıkıntı falan çıkarmaz bakımları yapılmışsa, sonuçta atmosferik motor. arıza lambası yakıyor diyen arkadasın kullandığı kasa (w211) elektronik arızalarıyla ünlü bir kasadır. düzgün kullanımda motorun arıza cıkaracıgını sanmam.

    yakıt tüketimi 320 lerin 200k lardan çok farklı değil, hatta uzun yolda daha da ekonomiktir 320. şehir içinde de belki yarım litre daha fazla tüketiyodur. 2 motoruda kullanmış yıllarca da üstüne binmiş biri olarak bunlar aklımda kalmış.

    dediğim gibi -eğer vergi farkı- çok ise, tabiki 200k almak lazım, geri kalan her koşulda 320 daha üstün.

  8. #27
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clk 200 kompressor avangarde.

    ,

  9. #28
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ben yanlıs yazmısım dogru bahseettıgımız kasa 208 ve pas olayı dogru curuk olmasada özellıkle bagaj kapaklarında cok pas olabılıyor kesınlıkle 320 derım bende 200 arasında cok bı yakıt farkı yok

    4 silindir nerde V 6 motor nerde

  10. #29
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1999 a kadar m111 kodlu motor üstüne sc kullanıldı. 111 motor Mercedes tarihinin en sağlam motorlarından biridir. Yalnız 193 hp lik motordan uzak durmak lazım biz aldığımız yıllarda benzin şamandırası sanırım problemliydi kitlenip yolda bırakıyordu, şimdi düzelttilermi bilmiyorum.

    2000 senesinden sonra m271 motora geçildi son kasa clk da da aynı motor revize edilerek kullanıldı, bunların zinciri 100.000 km de bir kontrol edilmeli ve bobinleri arıza çıkarabilmekte.

    320 yani m112 motora sorunlu demek bence yanlış, tek problemi 200.000 den sonra ses yapmaya başlayan krank kasnağı. o problem de onun dışında sıfır problem çıkaran bir motordur, ben 220.000 km de sattım hiç bir sıkıntısı yoktu. 320 ler yani m112 motorlar rakiplerine göre (bmw nin 3000cc motorlarına göre) daha ekonomiktir çünkü gömlekleri çelikten değil silikon kompozit malzemeden üretilmiştir, bu da sürtünme oranını düşürmektedir ve yakıt ekonomisini arttırmaktadr( mercedesin teknik açıklaması %36 daha az sürtünme gibi çok iddialı bir rakamdı), hakkaten de ortalama tüketim insani kullanımlarda 1600 kg lik bir araçta bile 10-11 litreyi geçmemektedir ki bu hacimde bir motor için gayet ekonomiktir.

    w210 1995-2001 arasında üretilen e serilerinin kronik problemi (karoser), kesim noktalarında çıkan pastı, w208 de de aynı problem var mı bilmiyorum.
    320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  11. #30
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    320 ye o kadar vergi vermek istemiyorum uzun yolda araba ile yapmiyorum genelde ucakla gidiyorum, yani sehir ici daha cok kullanilacak arac...

  12. #31
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
    ben sehır ıcı sakin kullanımda hep ama hep 11.5 litredeydım 320 ile

  13. #32
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320 uzun yolda 11LT belki ama şehir içinde özellikle istanbulda imkansız.. 14-15 litreden aşşağı kesinlikle inmiyor..
    şimdi şöyle bir durum var

    ben sürekli dur kalk trafikte ve gazlayınca ortalamam 14-15 litre oluyordu, hatta çok ekstrem durumlarda 18 bile oluyordu, ama hangi o kiloda 2.0 ve üstü hacimli arabayı kullansanız o tüketimleri görürsünüz. 200 kompressör de kullandım öyle çok ekonomik falan değil aynı şartlarda kullanınca 15 i görmek kolay yani

    90 km/h sabit tüketim 7 litreydi uzun yolda, ki bahsettiğim arabam 210.000 km de idi test ettiğim zamanlar, üstelik e serisi idi daha ağır kasa olarak, bunu hiç bir zaman 200 kompresörde göremedim ben mesela

    ortalama 10-11 litre yakıyordum istanbul içinde, ki bu bahsettiğim e320 idi kasa oalrak clk dan daha ağır

    beni tek bezdiren yanı 2001 model bir aracın 3.100 tl lik vergisi idi, sırf o sebepten bezdim araçtan resmen m3 vergisi ödüyordum.

  14. #33
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tunç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sehır ıcı sakin kullanımda hep ama hep 11.5 litredeydım 320 ile
    şehir içinde 90 120 arası boş yolda gidiyorsan tabiki dediğin değerler olur Şehir içiden kastım trafik dur kalk gibi.. 200komp ile 320 arasındaki yakıt sarfiyatı aşağı yukarı aynı diyemiyeceğim kadar var yani. Ama 320nin yakıtı motor hacmine göre kesinlikle çok iyi ona şüphe yok.
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  15. #34
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi şöyle bir durum var

    ben sürekli dur kalk trafikte ve gazlayınca ortalamam 14-15 litre oluyordu, hatta çok ekstrem durumlarda 18 bile oluyordu, ama hangi o kiloda 2.0 ve üstü hacimli arabayı kullansanız o tüketimleri görürsünüz.

    90 km/h sabit tüketim 7 litreydi uzun yolda, ki bahsettiğim arabam 210.000 km de idi test ettiğim zamanlar, üstelik e serisi idi daha ağır kasa olarak

    ortalama 10-11 litre yakıyordum istanbul içinde, ki bu bahsettiğim e320 idi kasa oalrak clk dan daha ağır

    beni tek bezdiren yanı 2001 model bir aracın 3.100 tl lik vergisi idi, sırf o sebepten bezdim araçtan resmen m3 vergisi ödüyordum.
    aynen öyle kullanımımız bıre bır aynıymıs

    vergısıde bır alt dılımden ödenıyor oda yıne 2700 falan yıllık

  16. #35
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir ek nokta daha, 320-430-500-600 motorların parçaları amerikada zebil

    mesela burda 1.700 tl olan debimetrenin aynısını amerikadan 190$ a almıştım, 400 dolardan indirmişlerdi web sitesinde damping yapmışlar.

    200 kompresörün parçalarını bulamazsınız amerikadan

    bir de 320 - 430 ve yüksek hacim motorların şanzıman ve diferansiyeli inanılmaz sağlamdır. aynı şanzıman sl65 amg dede kullanılmakta tork a dayanabilmesinden ötürü (1300 nm ye kadar dayanabiliyor), düşünün 1200 nm lik torkta şanzıman kırılmıyor ama şaft buruluyor

  17. #36
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  18. #37
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
    vites gecırlerınde vuruntu problemı olsa gerek?defransiyelde vurabılır oda bı hastalık sert kullanıma kalkıslara baglı

  19. #38
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni bu araçlarda tek bezdiren şanzımanlarıydı. sattığım w209 2003 modeldi , 97 e200 var şu an evde 98 model 135hp lik model. ve w211 e320 var 2003 ve hepsinin ortak özelliği berbat şanzımanları.
    şanzıman tepkisiz ve ruhsuz, orası öyle basıyorsun tepki yok

    ama 1200+ nm tork a dayanabiliyor, bildiğin kara düzen

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •