focus un kendisinde nasıl kontrol ediliyor o değişkenlik? elektronik deildir diye tahmin ediyorum?
Printable View
emme manifoldu ve başka bir yerden aldığı hava basıncını karşılaştırıp elektronik bir üniteye gönderen bi sistem var. o da turbo nun devreye girmesini sağlıyor. sanırım bu sistem aynı şekilde kanatçıkların açısını da değiştiriyordur diye düşünüyorum.
Ben elektronik diye biliyorum .
yorumlar için teşekkürler bi buluşmamız olsada canlı görsenizz teknik verilerden pek anlamıorumm bu arabaya turbo yabma amacı sadece ses içindii ben gayet memnumum.herkes yabma desede ben motorun inmesini göze aldımm .maksat 1.3ü turbolamaktı bende yabtımm 1 ay takılır sökerimm hayırlısı inş..ama bu işlerde limit 1.6 ..inş 1.6 corolla alıp onu aynen yabmayı düşünüorumm
kazasız belasız kullan...
yab abi yab
Bu Araç Geçen Ay Draglara Katilan Corollami ???
aynen ta kendisii :) gönüllerin birincisi olmuştumm
senin aracında lpg varmı???
vardıı ondan söktükten sonra komple yeni motor yabtımm..bidaa allah korusunn yabarsamm
Bence de yaaa, :D
valla hiç farkında deilimm yahuuu... :)
kazasız belasız kırmasız sürüşlerr :D
Kaça mal oldu peki sana bu HomeMade Turbo :)
ben biraz araştırdım, elektronik deil kesinlikle, zaten bu kadar ısınan bi parçada elektronik mekanizma olması zor olurdu, internal wategate gibi bi parça kanatçıkların açısını değiştiriyor basınca bağlı olarak, basınç arttıkça kanatçıkların açısı değişerek hava akışını arttırıyor, düşük basınçtada kanatçık açıları akışı kolaylaştıracak turbo lagı azaltacak şekilde değişiyor.. muş..
Bende baktım evet ,
"Değişken zamanlı turbolarda (VTG) teknoloji çok yüksek olup zamanlama ayarı şu an için vakum kontrollü algılayıcılar sayesinde yapılmaktadır. Ancak ileride zaman ayarlayıcıların tamamen elektronik kontrollü olması için çalışılmaktadır. "