User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
81 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: bugatti 1001 beygir mutlaka izleyin

  1. #39
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ferrari belgeselinden bile bu kadar etkilenmemiştim.
    peki bu araç niye pistte kendisine göre en basit arabalara bile geçiliyo?
    2 tona yaklasan bos agırlıgı yüzünden... aracın amacı asırı lüks, hızlı bir super-spor.pist icin hafif olmak gerek...

  2. #40
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı basar13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi mail atarsan VW e bu isin inceliklerini anlatan bundan sonra yeni kasa veyronda dikkat ederek uretsinler.
    msnden yazdım cevap vermediler? ne yapmalıyım akıl ver bana.

  3. #41
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Full belgeseli buldum izliyorumda nutkum tutuldu..
    Arabanın lastikleri 10.000 km gidiyor ve fiyatı 17.000 dolar
    Arka motorun bulunduğu kompartmanı ön sürücü kabinine sadece 14 tane vida ile sabitliyorlar. Tanesi 100 dolar ve titanyum vidalar
    Arka kanat için özel sensörler üreten bir firma ile çalışıyorlar hepsi el yapımı ve özelliği çok çabuk iletebilmesi.. Kanattaki fren gücü muazzam normal bir arabanın fren gücünün %70 ini kanat ile elde ediyor.. Frenleri karbon seramik titanyum alaşımlı oda başka biryerde üretiliyor ve normal arabaların diskleri 1300 Fahrenheit (704 derece) sonra işlevini yititirken Veyrondakiler 1800 Fahrenheit'a (982 derece) kadar dayanabiliyor..
    Şanzumanı double clutch ve o gücü kaldırabilecek güçte, üreten mühendisin anlatımı ile göz kırpma süresinde vites değiştiriyor
    Şasesi arka taşıyıcıları uçak ve roket üreten gelişmiş fabrikalarda üretiliyor..
    10 tane radyatör var araçta el yapımı ve 15 saat sürüyor 1 tanesini yapmak..
    Lastikleri için normal bir aracı 30 saniyede üretiriz Veyronunki 1 saat sürüyor diyorlar
    Sürücü kompartmanı carbon monocoque, gövde kaporta parçaları aliminyum..
    Aslında 260 mph hıza ulaşabileceği fakat elektronik olarak 253 mph ile sınırlandırıldığını söylemişler, daha yüksek hızlarda stabilite olarak sorun yaratabileceği için..
    Üretilen her araba 500 km kullanılıp aksaklıklar sorunlar hatalar varsa araştırılıyor..
    Ve her testten dönen araç ışık odasına alınıp tam 2 gün boyunca pasta cila yapılıp hatalar varsa düzeltiliyor

    Part airplane, part automobile..

    Sanat eseri, mühendislik harikası

    evet demek istedigim bu bilgilerdi tesekkurler

  4. #42
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    But the one thousand and one horsepower isn't really true.
    The engine actually produces three thousand horsepower, two thirds of that energy is heat.
    .
    Yazıcaktım yazmışsınız

  5. #43

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    msnden yazdım cevap vermediler? ne yapmalıyım akıl ver bana.
    vwnin el attığı arabalar emisyondan geçemiyo dediğinize göre size akıl vermek bize düşmez.

  6. #44
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vwnin el attığı arabalar emisyondan geçemiyo dediğinize göre size akıl vermek bize düşmez.
    est. yanlış anlaşılma olmuş "
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw'nın el attığı çoğu firmadan biri olan lamborghini emisyon testlerinden geçemiyor
    "
    vw'nın sahip olduğu firmalardan biri olan lambo demek istedim sadece. fazlası yok

  7. #45

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne emisyonu ya?
    hangi arabalardan bahsediyoruz?
    lambo, ferrari, bugatti, bentley vs...
    varmı 4.0dan aşağı motoru olan? (tek tük)
    bunu alan adam ne emisyonu düşünecek?
    kaldıki hangisi emisyonları tutturabiliyo?

    1.4 tsidan, 2.0 duratecden bahsetmiyoruz.

  8. #46
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim çalışmaya başladığım dönemde sadece 40 tane lp670-4 sökülüp ayarlandı. Lambonun diğer modelleri bilmiyorum. Dİğer markaları soruyorsanız, bazı markalar var evet.

    Lambo konusunda sıkıntı sadece motor olsa iyi, çıplak fotosunu çekemedim ne yazıkki ama gördüğüm en kötü supercar şasesine sahipti lp670-4. Kutu profillerden örülü çok basit bir şaseye sahip. Kötülemek olarak algılamayın ama bu detayları kolay kolay karşılaştırmaya alan biri çıkmaz.
    teşekkür ederim,diğer markaları kastetmiştim ferrari maserati vb. gibi
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  9. #47
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne emisyonu ya?
    hangi arabalardan bahsediyoruz?
    lambo, ferrari, bugatti, bentley vs...
    varmı 4.0dan aşağı motoru olan? (tek tük)
    bunu alan adam ne emisyonu düşünecek?
    kaldıki hangisi emisyonları tutturabiliyo?

    1.4 tsidan, 2.0 duratecden bahsetmiyoruz.
    Bu emisyon işlerinden hiç anlamam ama onunda bi bilmediğimiz detayı vardır illaki,yani hacme göre bi sınır bellidir belki ve buna benzer nitelikler olabilir.
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  10. #48
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında burda radyatör hacminden, emisyonundan veya gemi motorundaki hacminden öte beni esas etkileyen kısmı aracın bu yüksek gücü ile hem şehir içinde beyin sarsıntısı geçirmeden vites değiştirerek, sağından solundan abuk sesler gelmeden günlük kullanılabilmesinin yanında aynı zamanda o süratlere istediği zaman erişebilmesi.. Yoksa bir pist aracı gibi düşünmek veya litre başına düşen beygir vs gibi hesaplamalar yapmak için Veyronu tartışmak mantıksız..

  11. #49
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında burda radyatör hacminden, emisyonundan veya gemi motorundaki hacminden öte beni esas etkileyen kısmı aracın bu yüksek gücü ile hem şehir içinde beyin sarsıntısı geçirmeden vites değiştirerek, sağından solundan abuk sesler gelmeden günlük kullanılabilmesinin yanında aynı zamanda o süratlere istediği zaman erişebilmesi.. Yoksa bir pist aracı gibi düşünmek veya litre başına düşen beygir vs gibi hesaplamalar yapmak için Veyronu tartışmak mantıksız..
    aynı fikirdeyim

    günlük kullanı için tasarlanmış ciddi bir araç

    izliyorum kapatıp 2 saat sonra açıp tekrar izliyolrum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #50
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne emisyonu ya?
    hangi arabalardan bahsediyoruz?
    lambo, ferrari, bugatti, bentley vs...
    varmı 4.0dan aşağı motoru olan? (tek tük)
    bunu alan adam ne emisyonu düşünecek?
    kaldıki hangisi emisyonları tutturabiliyo?

    1.4 tsidan, 2.0 duratecden bahsetmiyoruz.
    sakin,
    adam düşünmez, ama o arabayı o ülkede satamazsın, sattırmazlar adamda binemez bu kadar basit.

    Gerçek bugatti 1998 yılında vw'nın eline düşmeden önce campogallianodaydı (gerçi hala orda adı değişik)

    Size verimli, yüksek mühendislik içeren bugattiyi anlatayım.
    Bu motor 80lerin sonunda tasarlandı, çift turbo 12 silindir ile 900hp gücü 50bin km garanti ile verebiliyor!


    Uploaded with ImageShack.us

    Fotoda gördüğünüz gibi, motor bloğu, şanzıman ve diferansiyel aynı bloktan üretilmiş olup, bujilerin etrafında bile su suğutma kanalları var. Bu sayede hararetten uzak, max verimlilikte çalışan motorunuz, aynı bloktan oluşan bu üçlü ile yere en yakın ağırlık merkezini yakalayan 2 motordan birisi. (diğeri ferrari).
    Bu motorun bakımları ücretsiz olarak yapılıyordu. Aşınma faktörlerini göz önünde bulundurun ve adamların kendilerine ne kadar güvendiğinin bir ispatı. supercar'ın bakımlarını ücretsiz yapmak. Bu motor teknolojisinin 91 senesinde seri üretim olarak piyasaya sunulduğunuda eklemek isterim.

    Üzgünüm bunları bilmiyor olabilirsiniz, ama reklamlar gözünüzü boyamasın, herzaman daha iyisi vardır.

  13. #51
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim,diğer markaları kastetmiştim ferrari maserati vb. gibi
    Rica ederim, ferrari kendi bünyesinde çözüyor sanırım, maseratilerde yaşıyor bu sorunu.

  14. #52
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında burda radyatör hacminden, emisyonundan veya gemi motorundaki hacminden öte beni esas etkileyen kısmı aracın bu yüksek gücü ile hem şehir içinde beyin sarsıntısı geçirmeden vites değiştirerek, sağından solundan abuk sesler gelmeden günlük kullanılabilmesinin yanında aynı zamanda o süratlere istediği zaman erişebilmesi.. Yoksa bir pist aracı gibi düşünmek veya litre başına düşen beygir vs gibi hesaplamalar yapmak için Veyronu tartışmak mantıksız..
    Bencede doğru bir yaklaşım, bu kadar büyük bir aracı günlük kullanıma uygun hale getirebilmek taktir edilecek bir başarı.

  15. #53

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben ufaktan bi vw düşmanlığı sezdim mesajlarınızda.
    yok vwnin eline düşmeden önce, yok vwnin el attığı şöyle oldu, yok böyle...

    onu bunu bırakalım.
    adam emretmiş, en güçlü arabayı en kullanılabilir halde yapın diye mühendislerine.
    onlarda en kral mühendislikle yapmışlar.
    kolaymı 1001 hpyi yola sorunsuz aktarmak?
    bize helal olsun demek düşer.

    aklında bi an bile emisyon düşünen adamda ferrariye lamboya binmez zaten...

  16. #54
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben ufaktan bi vw düşmanlığı sezdim mesajlarınızda.
    yok vwnin eline düşmeden önce, yok vwnin el attığı şöyle oldu, yok böyle...

    onu bunu bırakalım.
    adam emretmiş, en güçlü arabayı en kullanılabilir halde yapın diye mühendislerine.
    onlarda en kral mühendislikle yapmışlar.
    kolaymı 1001 hpyi yola sorunsuz aktarmak?
    bize helal olsun demek düşer.

    aklında bi an bile emisyon düşünen adamda ferrariye lamboya binmez zaten...
    Uslubunu sevmediğim için bende şöyle anlatayım,
    doğru sezmişsin sadece vw olsa iyi, genel olarak alman arabalarını sevmem, mercedes , bmw ve porsche hariç
    Vw'nın eline düşmek terimi şuradan geliyor, bugatti isim değiştirdiğinde bütün mühendis bünyesi ve fabrika aynı kalsın, yada çalışmaya devam etsin dendi. Ancak burnu kalkık vw bizim kendi mühendislerimiz var, size ihtiyacımız yok dedi. Ve düz yolda giden gemi yaptılar hahah. neyse bunu hazmedemeyen eski bugatti mühendisleride 2001de supersport bir otomobil ile cevap verdi (katalogda garantili yapcağı yazan hız 385, testlerde 408kmlere kadar çıktı)

    Adam emretmiş, iyi halt yemişler ahah, senin kral mühendislik anlayışını değerlendirmek istemiyorum ancak ben sana mühendisliğin kralını yukarıda anlattım. anlamadıysan bir daha oku. Bak veyronu soğutamdıkları için 2bin hp civarı ısıya dönüşüyormuş, kullandıkları radyatörlerin haddi hesabı yok, ben sana 90larda yapılan motoru anlattım, bujileri bile soğutan bir kanal sistemi var. İtalyanlar 90larda yapmışmı yapmış, 2binlerde vw yapmışmı yapmış ama olmuşmu sence

    Hisse ortağımısın blemiyorum bu kadar savunuyorsun, ben sana ispatlarla anlattım. Birgün veyrona sahip olmak nasip olur inşallah sana da sorunsuz aktarırsın 1001hpni.

    Emisyonun ne olduğunuda anlamıyorsun bir türlü, emisyon testinden geçemezsen DEVLET SANA O ARABAYI SÜRME İZNİ, SATIN ALMA İZNİ VERMEZ! bu yüzden testi geçebilen otomobiller, satılabilirler.

  17. #55
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EB110 diyorum mertcim ve susuyorum.. anladın sen beni

  18. #56
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belgeselin fullunu nerden bulucam sayın techturkeyliler?

  19. #57
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EB110 diyorum mertcim ve susuyorum.. anladın sen beni
    capito
    cCc eb110 cCc reiss.



    Uploaded with ImageShack.us

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •