+1
herkes hafif olur iyi hızlanır vs demiş amaa çok hafif oluncada sarmaz mı demek mantıklı geliyor..
70-200 videoları veya başka aralıklarda vvideo çekilirse ne güzel teknik bigi olur :)
Printable View
Tamamda arkadaşlar burada sarmasının nedeni motorun tekerleğe daha çok güç aktarabildiğini gösterir direk olarak çünkü sürtünme kuvveti araba ağırlığı ile orantılı ve araba ağırlığı da değişimi de ihmal edilebilir. (yüzde olarak)
o zaman daha güçlü arabaya ne gerek var gibi bi mantık çıkıyor sizin dediğinize göre :)
Ayrıca KUK cupra 19 inç bbslerle bile 2. viteste cayır cayır sarıyordu. cuprada 300+hpden sonra jant ağırlığıyla filan patinajın önüne geçilmez.3 de zaten sarmıyorlar.
ya bende hafif janta geçtikten sonra kafadan kopmalar ufakta olsa biraz arttı kontra ihtiyacı biraz arttı virajlarda, hafif jantın böyle bir durumu var ama hızlanma açısından dezavantaj hiç bir şekilde olmadı aksine çok memnunum...
2 de zaten deneyemiyorum hertürlü sarıyorum ... coilover'im bu hafta gelir bi aksilik çıkmazsa .. kafayı basarsam ağırlığı öne veririm bi nebze sarmayı etkilemez mi ?
düz yol stabilitesini azalttığına bende hemfikirim. Sonuçta amortisöre binen en büyük moment jantın ağırlığı, jant hafifleştikçe amortisörün hareketleri hızlanıp stabiliteyi bozabilir aynı motordaki hafif volan gibi düşünebiliriz.
Virajda ise arabanın köşelerinden ağırlık atıldığında aşağıdaki Z eksenine göre ağırlık merkezi aracın ortasına yaklaşıcağından, arabaya virajda jantın kendi kütlesinden dolayı z ekseninde binen moment azalır, ki arabanın ortalama 4.5mt boyunu düşününce epey bir yükten kurtarır jant başına 3-4 kilo atmak.
http://gaimgolf.com/wp-content/uploa..._pitch_yaw.gif
jantları aldık .. ilk denemede görücez farkı artık :)
Hayırlı olsun Arif güle güle kullan :)
hayırlı olsun :) sonucu merakla beklıyoruz :D
Hızlanırken sıkıntı, hızını aldıktan sonra rahat koşarsın. Eylemsizlik momenti hesaplamalarından ulaşılabilir bu sonuca. Yani son hızı etkilemeden son hıza daha rahat ulaşmanızı sağlar hafif jant. Ağır janta karşı koyulan direnci daha çabuk kırarsınız hafif jantla.
hadi gözümüz aydın güzel güzel kullan kardeşim yeni tenekelerini :)
Hayırlı olsun arif foto yokmu.
Hayırlı olsun kardeşim,güle güle kullan.
eyvallah kardeşim ..:)
reşit abiyle bi kere daha denicez bakalım ne değişmiş ..:)
muuahhh canımmm :D
valla çekemedik .. araba leşşş gibiydi havalar belli olmuyo ***** .. ama çeker eklerim en kısa zamanda ..
saol abi .. tekrar deneriz bakarız işe yaramışmı ..
sorma babuş :D yolda konuşuyoruz fatihle ... ne renk alcan dedi .. oğlum siyah hariç pembe bile varsa alırım dedim .. adamlar bana öle bi fiyat getirdiki direkt siyah aldım :D
Denerız tabıkı,bende haftaya orjınal wasgete takıcam, forge 2-3de 1.5 basıyo 5-6da 1.85peak yapıyo kafasına gore:) bende degısıyım bıde ben deneme ısterım ıse yaramısmı yaramamış mı dıye araba cozerız,
jantı abın soyledı teşke orda 5*114.3 vardı et48 onu alsaydın, bendekını bulmasaydım onu alcaktım sıfır:) çok araştırdım 5*112 ye 5*114,3 daha saglıklı olur mısal 5*108 de 5*110 takılabılır,2mm jantın bıjon delıklerını traşlatırsın olur bıre bır aynı oluyo, ama sen tam tersını yapmışsın, 5*112ye 5*110 sıkıntı yaratabılır bıjon kesme porya bozma gıbı bence 0.5 spacer tak sakat iş olmasın,bıjon delıklerı daha genıs boşluktan kırabılır bıjonu,
üye otomobillerine resim ekledim bitane fikir oluştursun diye ..
http://www.techturkey.com/forum/otom...-baligi-4.html
Hayırlı olsun baya da yakışmış. Ben de Polo gelirgelmez takıcam en hafifinden bir set.. :)
bende bir süreliğine hafif tenekelere dönmek istiyorum honda civic 1.4is'in göbek ölçüsü nedir?
jantın ortasındaki deliğin ölçüsü? yada hangi markanın kullandığı jantlar uyar?
çok başarılı maşallah.