Çatalın yan sanayisi yoktur herhalde 50-70 arası çataldır. Ama çatalı debriyaj ile beraber değiştir. Debriyaj teli mekanizması ile benim araca Bosch marka 110 tl idi sanırım. Aşağı yukarı sizinkide aynı fiyattır. Eski debriyajda bile yeni tel bayağı fark ettiriyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
önceki aracımda sanzuman kulagım kopuktu (alt kulak) hiçbir vites te atmıodu ama 5 ten sürekli atıyordu şimdi vitesten atmasıyla ne alakası var dıebilirsin,her vites te aynı tepkiyi vericek diye bir kaide yok
sanzuman kulagı veya motor kulagında sıkıntı var...aks kafalarında olsa arac hareket halınde sallanır..
DİMMA 205 GTİ 16 V
1.
2.
3.
onur senın bence debriyaj telinde sıkıntı var muhtemelen uzun debriyaj teli var senın aracın ustunde uzun debrıyaj telıde baskının durumuna göre otomatık kendı ayarlıyor kavrama noktasını..baskıdan öyle bişey yapmaz zaten baskıyı değişecen birde KISA tel taktır hem daha yumuşak uzuna göre hem daha uzun ömürlü hemde kafana göre ayar yaparsın...teli mutlaka dediğim gibi al..
allah aşkına kulaklarla arabanın kendını ıleri atmasının ne alakası var kulaklar kopuk olsa motor fazlaca oynar okadar yani..onur senın debrıyaj son demlerını yasıyor ve ondan dolayıda telin çok yukarda kavrıyor yukarda kavradıgı için sende gaz-kavrama ikilisini ayarlayamıyorsun gaz verırken kavrama gec oldugu için verdiğin gaz fazla geliyor ve araba kendını ileri atıyor..dediğim gibi baskıyı değiş ve KISA tel mutlaka al..
motor kulağı kopuk silecek çalışmıyor acaba ondanmıdır gibi bişi olmuş bu![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)